Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 17 Jun 2011

KOTOR AKAN TURUN SAMA



SELAMAT DATANG KOTOR






nota:
kotor akan turun bersama
pada 9 julai ini

persolan ?

mereka akan pakai baju apa?





PEMUDA UMNO JUGA MAHU BERHIMPUN PADA 9 JULAI - mkini

Pergerakan Pemuda Umno Malaysia memutuskan untuk mengadakan perhimpunan pada tarikh dan tempat yang sama dengan perhimpunan BERSIH di ibunegara pada 9 Julai depan.

"Kami akan berarak ke Istana Negara pada 9 Julai. Butiran lanjut akan diumumkan kemudian.

"Kami menyokong sistem pilihan raya sedia ada dan mahu bekerjasama dengan SPR untuk melakukan penambahbaikan," kata ketuanya Khairy Jamaluddin (kiri).

Sebelum ini, PERKASA juga mengumumkan akan menganjurkan perhimpunan pada masa dan tempat yang sama.

Jika semuanya menjadi kenyataan, maka tiga kumpulan tersebut akan bertembung pada hari berkenaan.

Setakat ini, pihak polis telah menyatakan bahawa tiada permit akan dikeluarkan bagi perhimpunan BERSIH dan pihak-pihak yang menentang perhimpunan itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…MEDIA CHINA KATA MENATU AYAH NAK BAWA 500 RIBU… kah kah kah..

kah kah kah…MEDIA MELAYU TAK BERANI LAPOR…. kah kah kah…

kah kah kah…TAKUT HANYA 50 ORANG YANG DATANG…. kah kah kah….

woit… SIAPA 50 ORANG ITU?...... kah kah kah…

41 mat indon
5 mat bangla
tak cukup lagi ke?
masukkan menantu ayah
masukkan 2 pemuda mic – reezal dan azeez
tak cukup lagi 50 orang ?
jangan lupa pemikir ulung lokaman adam
kah kah kah

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sahabat,

"masukkan 2 pemuda mic – reezal dan azeez" - i like

wakakakakakakakakakakakakakaa

Tanpa Nama berkata...

ok la wat rombongan cik kiah
jangan jadi barua masuk sama lam bersih mengitorkan bersih sudah..

sape yang ikut bersih hati2 dengan serigala yang menyusup masuk dan memburukan keadaan.. dan membuat provokasi..

cicit ngah layor berkata...

kahkahkah.....Dgn beghat hati,mau tak mau terpakser kener ikut berdemo.Kalau tak pergi,nanti dikater dek BRAheng tak ader telor pulak.Sebetoinyer memang tak ader telor pon.

wooii BRAheng n KJ.....komer dah luper ker pesan Mahadir..."Demonstrasi bukan budaya kita".kahkahkah....puak2 gerombolan dah tak ndak dengor cakap Mahadir lagi dah.....demer dah dengor dan ikut cakap Mat Sabu.... Tahniah Mat Sabu.kahkahkah.

Tanpa Nama berkata...

KJ dulu kata yang turun ke jalanraya ada lah berok dan monyet.Itu masa Pak Mentua jadi PM cakap pun berdagor2 dan sekarang dah jadi kera sumbang.
Pak Mentua tak berkuasa lagi kera ni dah seperti hidung tak mancung pipi tersorong2...

Tanpa Nama berkata...

beruk mat yeyeh... dah xde teloq...kahkahkah...

Tanpa Nama berkata...

UMNO dan PERKASA ni macam takde modal la.
Omputih kata "Try to steal the limelight". Setahun ada 365 hari tapi hari tu jugak nak sibuk nak turun.

Kalau berani turun hari lain la nak tengok 26 juta penduduk Malaysia atau 26 orang je yang turun.

+buruhkasar+

Tanpa Nama berkata...

UMNO dan PERKASA ni macam takde modal la.
Omputih kata "Try to steal the limelight". Setahun ada 365 hari tapi hari tu jugak nak sibuk nak turun.

Kalau berani turun hari lain la nak tengok 26 juta penduduk Malaysia atau 26 orang je yang turun.

+buruhkasar+