Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 4 November 2012

ANCAMAN PALING CUN - BUATKAN MUHYIDDIN TERSENYUM LEBAR


DARI AKHBAR DUNIA
KOMENTAR TUKAR TIUB
syabas !
inilah asa terbaik untuk buat ancaman
masa najib sedang sesak nafas
masa najib sedang cari sokongan rakyat
masa najibsednag buart kempen
ini baru betul
ini baru tekanan tepat

dari tempat selamat bala boleh berbuat apa saja

malah kalau bala bijak
bukan hanya beri maklumat pada media asing
tetapi beri maklumat kepada muhyiddin yassin
untuk membantu muhyiddin menendang najib

masa cukup tepat
keluarkan cerita najib bunuh altantuya ini sebelum
untited malays national organisation bersidang
bagi huru dan hara
bagi susah dan kacau

inilah contoh terbaik perjuangan untuk membantu
bukan hanya maruah orang india di malaysia malah
membantu orang ramai menjatuhkan kerajaaan
united malays national organisation

NOTA:
rakyat malaysia 
menunggu bala

NOTA:
jaringan melayu islam akan tuduh
bala dapat duit dari soros dan sudah
jadi yahudi kah kah kah
 
PI BALA ANCAM DEDAH SEMUANYA JIKA SPRM TERUS MEMBISU - mkini
Penyiasat persendirian P Balasubramaniam mengancam untuk mendedahkan lebih banyak butiran mengenai percubaan untuk merasuahnya berhubung akuan sumpahnya (SD) pada 2008 yang mengaitkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dengan kes pembunuhan warganegara Mongolia Altantuya Shaariibuu.

Dalam sepucuk surat kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), yang Malaysiakini telah melihat, Balasubramaniam yang bersembunyi di India berkata maklumat yang beliau memiliki sudah berada di tangan wartawan asing dan akan didedahkan jika suruhanjaya itu terus tidak berbuat apa-apa.

Balasubramaniam menulis bahawa peguamnya menyimpan semunya bagi pihaknya, dan wartawan asing juga ada semuanya.

Menurutnya, mereka hanya menunggu arahannya dan kemudiannya akan melepaskan segala-galanya.

Pada masa itu, tulis Balasubramaniam, semuanya akan menjadi sudah terlambat. 

Oleh itu, Bala meminta suruhanjaya itu memaklum kepadanya atau peguamnya dalam dalam masa tujuh hari, dan jika tidak, beliau "tidak bertanggungjawab ke atas apa yang berlaku".

Dalam surat bertarikh 2 November itu, Balasubramaniam menyatakan kekecewaan terhadap sikap membisu SPRM itu.

SIAPA UPAH BUNUH?

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dedah, jangan tak dedah.Kasi mat monggol tahu yang rakyat 1Malaysia bukan otak lembu macam mat monggol!Kah..Kah..Kah. PM memburet anak pun kulom dia.Kah..kah..Kah.Pimamposlah lu mat monggol!kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

bro adakah bala sekadar acah acah ayam lancau jer atau duit nak support makan capati dah habis nak dedah dedah jer xpayah nak anoouce...macam pencuri gi repot kat balai polis nak rompak rumah jkkk

didi kota belud berkata...

kitul ni ada lagi...? musuh kepada musuh aku adalah kawan aku...tak suker....?...ada aku kesah...?

Ben KPilah berkata...

Mamat Bala ni buat aku nyampah... kalu nak dedah, tunjuk aje la... bewak betul la... ni tak de bende lain nak pau org la nih... cam pundek.