Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 4 November 2012

PENCERAHAN DARI PEMBACA


MENGEBAS HARTA RAKYAT
KUMPULAN ZAKAR hari ini mengingatkan orang ramai agar tidak menyembah atau taat atau bersetuju atau mengikut atau tunduk atau menghormati SISTEM ROJAGOPAL kerana mereka mendapat elaun bulanan dengan menGEBAS hasil titik peluh rakyat. Ini kerana amalan tersebut membodohkan orang ramai. 

Orang ramai sepatutnya menghumban RajaGopal yang gemuk gedempol. AMalan ini adalah KEPARAT dan bukan jatuh KHURAFAT lagi. Kumpulan Zakar juga mengakui kebodohan mereka kerana tidak mengeluarkan FAKWA yang lebih gembak berkenaan isu2 kenegaraan sebaliknya lebih mengeluarkan Hukum atau FAKWA yang menyusahkan Hidup orang ramai seprti HUKUM memakai KONDOM, hukum PAKAI DAKWAT KETIKA PILIHANRAYA,

 hukum SAH atau TIDAK SANGSAKAWAN bersembahyang ketikA di BULAN, KAMI kumpulan ZAKAR sememangnya Adalah bersandar kepada Perdana Menteri sedia ada kerana mereka lah yang memberi KAMI makan. Rakyat Jelata diarah untuk memberi KErjasama kepada kami serta PAtuh kepada apa saja hukum yang pihak Kami keluarkan. Jika on PENCERAHAN DARI PEMBACA

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tq tt kerana kluarkan komen aku ni - INDAHSINARSANGSURIA

didi kota belud berkata...

kalau tt berani beri kenyataan ini...aku lagi mau berani...ini dia...?...TAK PANDAI TENDANG BOLA ADA HATI NAK KONTROL BOLASEPAK....PUI....!!!!!

PM Timbuktu berkata...

teringat kata seorang kawan "Sultan Kelantan tidak ketinggalan mencemar duli bersama-sama rakyat menyempurnakan majlis korban" kenapa?jijik sangat kah rakyat sampai raja harus 'mencemar duli' untuk turun bersama2 rakyat?bukan kah semua manusia sama?

Tanpa Nama berkata...

hwarggghhh...hak..hak..hak...