Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 28 Januari 2013

GAMBAR GAMBAR EROTIK MERUNTUN JIWA



LIHAT DAN DENGAR
dan 
ketawalah 
KAH KAH KAH
melihat gambar gambar erotik ini
kah kah kah
GAMBAR NAJIB DI KLIA
berita telah gempar
najib telah meninggalkan
suaminya rosmah
dirumah sakit luzzane switzerland
pasal itu tak ada muka dalan gambar
kah kah kah

NAK BUAT MACAM MANA
sudah nasib badan
kah kah kah

2 ulasan:

Fahmi Ismail berkata...

Student universiti+penjawat awam+staff MAS+ mat bangla janitor+ pelancong,baru laa dapat 2 ke 3 ribu yang datang sambut

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

yang mana satu najib...tak nampak le...maklumlah dah 44 tahun...rabun sikisty sikisty.....hehehehehe......ramai nyer...sampai tak nampak najib...ini ado 16 ribu ni sambut...itu pun tolak 15.746 orang.....264 tu saja saja je tu...tengah tunggu flight..tak pun mereka tengah merokok kat luar...saja datang rapat...boleh kuar paper.....dari tadi aku nak tengok gambar mana satu yang terporno porno ni tt...yang makcik tudung merah tu ke....alahai.....sekisi ...memang sekisi....