Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 28 Januari 2013

LAGI KUTUKAN TERHADAP FAK WA FAK WEE



TUHAN BULAN

PENCERAHAN PEMBACA MENOLAK FAK WA FAK WEE

Mufti Huruharasanasini, kalau nak berpetua...agak-agakla! Aku tak pernah jumpa pulak Islam atau syahadah seseorang boleh gugur kerana kata orang kafir boleh guna nama Allah! 

Kalau bagi kebenaran secara bertulis kepada kristian guna nama Allah seperti di Sabah oleh Menteri dan semua pegawai KDN tu tak jatuh Kafir ke? Ke guane? Tak yah jadi muftilah....kalau petua macam ni, buat penat je ngko kena lutu dek penjengok blog!

 Takde Klas la lu! Kalau nak jadi mufti, biarlah dengan harga diri dan keikhlasan yang tidak dijual beli atau berpilih-pilih! Baru je ngko suruh TGHadiAwang tari balik amanat kafir, dan sekarang ngko pulak yang kafirkan orang? Pening betul mufti ni! on ONLINE DENGAN ALLAH
Publish | Delete | Spam
sizzly7761
on 1/28/13

 ADA PATONG DALAM KAABAH
Alahahai... Aku sokong sangat kenyataan Haramsani ini. Maka semua arab2 ditimur tengah itu, semenjak zaman nabi lagi, adalah KAFIR kerana membiarkan pihak lain guna kalimah Allah sampai sekarang! Betul tak Haramsani?

 Bapa nabi adalah Abdullah ('Hamba Allah') Ibni Ab Mutalib. Nama "Allah" telah digunakan sebelum kedatangan nabi lagi, iaitu gelaran untuk 'Tuhan Bulan' ("Moon God") kepada arab2 jahilliah, yg mempunyai tiga 'anak perempuan' iaitu 'al Laat', 'al Uzza' & 'Al Manaat' yg mana patung2 berhala mereka terletak di dalam Kaabah pada waktu itu. 

"(Setelah kamu - wahai kaum musyrik Makkah - mendengar keterangan yang membuktikan kekuasaan dan keagungan Allah) maka adakah kamu nampak bahawa "Al-Laat" dan "Al-Uzza" [53:19] "Serta "Manaat" yang ketiga, yang bertaraf rendah lagi hina itu (layak disembah dan dianggap sebagai anak-anak perempuan Allah)?" [53:20] Jgn buta sejarah, wahai kaum melayuku yg telah ditololkan oleh haramjadah2 ini. Maka, ~ "Berwaspadalah dengan yang selalu on ONLINE DENGAN ALLAH
Anonymous
on 1/27/13

 DIA BUKAN TUHAN
Sapa Harus Sanasini nak menghukum orang lain kafir? Dia bukan Tuhan. Dia belum tentu masuk syurga kalau terus mengkafir orang lain. Kenapa dia tidak mengkafir Penyimpan Botol Besar yang sah manusia yang munafiq dan Fasiq? 

Dei, Tok peti!janganlah perangai macam ular dalam semak, kalau RajaGopal melaga-laga pipi dengan betina kafir kau buat senyap je! Celaka lu punya manusia!!!!!! Inilah contoh manusia yang kononya menjaga islam tapi sebenarnya menjual agama untuk kepentingan dunia.Porahlah lu. cakap bahasa arab pun tak pandai, berlagak nak jadi mufti.Podah!!!!! on ONLINE DENGAN ALLAH
December 07, 2012

----------

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Harusani dgr ni!!!!. Aku nk mtk mufti tlg bg fatwa kt mana2 rangkaian tv yg dok benarkn sinetron indon ditayangkn kt malaysia ni. sbb musababnya ramai pelakon indon yg beragama kristien belakon sinetron jd org islam. antaranya mika tembayung, chelsea olivia, agnes monica dll. Siap bg salam, mtk doa kt allah, semayang siap pkai telekung duk atas sejadah..agak2 ape status tv dan org yg bekerja d stesen tv tu?? Murtad dah ke?? Mgkn 1 indon da murtad sbb rela tgk org kafir sebut dan guna nama Allah..Mcm ne tu mufti harus situ sana sini!!!!

Tanpa Nama berkata...

Tlg lah jgn kutuk mufti. Kalau tak suka karang surat hantar kat dia. Jgn maki pulak.

Tanpa Nama berkata...

harusana harusini hanya cari makan, bro..kalu tak jual agama mana mampu nak beli kereta mewah, rumah banglo, medal berkati-kati

Orang macam harusana harusini dah wujud sejak 40,000 tahun dulu. Tak hairan sikit habuk pun. Yang jadi ajaib ialah mamat macam ini masih dapat cari makan dengan masyarakat melayu/islam kini.

Dalam masyarakat yang boleh berfikir, mamat macam harusana harusini dah di buang ke tong taik.

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

aku cadangkan umur mufti sampai 44 tahun je.sebab kalau lebih dari 44 dah mula sengal sengal badan,sakit gigi..mata pun dah mula rabun pendek kata sudah nyuknyuk lah,.....bukan BABIlah...NYUK NYUK dalam bahasa cina memang ler BABI....BUKAN.....maksud aku dah nyanyuk dah...?....

Tanpa Nama berkata...

~ Hanya 'tuhan' yang tidak benar memerlukan perlindungan; Allah yg haqiqat, berdiri diatas kebenaranNya tersendiri. ~

Tanpa Nama berkata...

diawalnye Mekkah hanyalah sebuah hamparan
kosong. Sejauh mata memandang pasir
sebening terik menyengat. Aliran
zamzamlah yang pertama kali mengubah
wilayah gersang itu menjadi sebuah
komuniti kecil tempat dimulainya peradaban
baru dunia Islam.
Bangunan persegi bernama Ka’bah didaulat
menjadi pusat dari kota itu sekaligus pusat
ibadah seluruh umat Islam. Mengunjunginya
adalah salah satu dari rukun Islam, Ibadah
Haji.
Ka’bah masih tetap berdiri kokoh hingga saat
ini dan diperkirakan masih terus berdiri
hingga hari kebangkitan menjelang. Beberapa generasi
pernah menjadi saksi berdirinya Ka’bah
hingga berbagai kemelut menyelimutinya.
Adalah Ismail, putra Nabi Ibrahim dan Siti
Hajar, yang kaki mungilnya pertama kali
menyentuh sumber mata air zamzam. Akibat
penemuan mata air abadi ini, Siti Hajar dan
Ismail yang kala itu ditinggal oleh Ibrahim ke
Kanaan di tengah padang, tiba-tiba
kedatangan banyak musafir. Beberapa
memutuskan untuk tinggal, beberapa lagi
beranjak.
Ibrahim datang dan kemudian mendapatkan
wahyu untuk mendirikan Ka’bah di kota kecil
tersebut. Ka’bah sendiri berarti tempat
dengan penghormatan dan prestise tertinggi.
Ka’bah yang didirikan Ibrahim terletak persis
di tempat Ka’bah lama yang didirikan Nabi
Adam hancur tertimpa banjir bandang pada
zaman Nabi Nuh. Adam adalah Nabi yang
pertama kali mendirikan Ka’bah.
Tercatat, 1500 SM adalah merupakan tahun
pertama Ka’bah kembali didirikan. Berdua
dengan putranya yang taat, Ismail, Ibrahim
membangun Ka’bah dari bebatuan bukit Hira,
Qubays, dan tempat-tempat lainnya.
Bangunan mereka semakin tinggi dari hari ke
hari, dan kemudian selesai dengan panjang
30-31 hasta, lebarnya 20 hasta. Bangunan
awal tanpa atap, hanyalah empat tembok
persegi dengan dua pintu.
Celah di salah satu sisi bangunan diisi oleh
batu hitam besar yang dikenal dengan nama
Hajar Aswad. Batu ini tersimpan di bukit
Qubays saat banjir besar melanda pada masa
Nabi Nuh.
Batu ini istimewa, sebab diberikan oleh
Malaikat Jibril. Hingga saat ini, jutaan umat
Muslim dunia mencium batu ini ketika
berhaji, sebuah lelaku yang dicontohkan oleh
Rasulullah Muhammad.

Tanpa Nama berkata...

Wahai saudaraku semua...kita kan sudah tau perangai dan sikap mufti ini...kenapa kita masih kutuk dia...biarkan dia dgn cara dia meroyan..inilah taraf mereka dan puak puak umno mereka...kalau mufti macam tu bayangkan lah yang dibawahnya...jadi jagn buang masa kutuk mereka ..teruskan agenda kita ABU...humbankan mereka PRU13 ni...

HARU$$ANI MUFTI BERAK CANGKUNG berkata...

Bro Hisham,

Percaya kepada kitab Injil dan kitab Taurat adalah salah satu rukun iman bagi semua umat Islam. Jadi mengapakah umat Islam dilarang membaca kitab-kitab ini?

Bila umat Islam membaca buku Harry Porter, Playboy, dan Penthouse, para mufti tak akan larang sebab ramai diantara mereka pun suka melawat laman web lucah dan tonton filem Harry Porter. Bila seorang Muslim mendengar lagu rock dan heavy metal yang dinyanyikan oleh orang kafir, para mufti tak ambil kisah mana. Tetapi apabila umat Islam membaca kitab-kitab yang mereka mengaku beriman, maka para mufti macam Harussani akan terus mengamok, mengacau dan meracau. MENGAPA????

Sebenarnya penjual-penjual agama macam Harussani adalah penyembah wang Ringgit Dollar. Tuhan mereka adalah Wang Ringgit. Kalimah shahadah mereka ini adalah "Tiada tuhan melainkan Wang Ringgit Riyal Dollar dan Najib adalah Rasul Wang."

Mengapakah para mufti nak melarang umat Islam daripada membaca kitab-kitab agama lain? Kerana mereka takut akan kehilangan pengaruh bila ada sesetengah umat Islam yang mempersoalkan dusta-dusta yang para ulama buat tentang orang-orang kafir. Bila hilang pengaruh, maka wang "zakat" yang dikutip akan berkurangan. Jadi sebab itu mereka ini nak memaksa muda-mudi zaman sekarang dikurung didalam tempurung macam katak. Kalau ada ramai pengikut, maka tabung "zakat" akan bertambah dan boleh suruh anak beli kereta Porsche. Yang hairan kereta Porsche buatan kafir German tidak haram pula. Tetapi membaca kitab-kitab yang menjadi rukun iman menjadi kesalahan besar sampai boleh dituduh murtad.

Tanpa Nama berkata...

Aku pun tak paham kenapa sampai keluarkan fakwa2 ni.. tak boleh kupas dan bincang elok-elok.

1) Kenapa nama ALLAH takda dalam bible sampai perlu nak dimasukan?
2) Kenapa bilble bahasa Melayu sahaja Bible lain tak perlu nama Allah?
3) Kenapa Bible aje diterjemah kepada bm kitab agama lain tak mahu terjemah kepada Bahasa Melayu juga ke? Nak juga baca kitab agama hindu, kitab agama budha ni supaya orang melayu cerdik dan pandai berhujah tentang beza agama :)

Semua kat dunia ni termasuk diri kita ni bukan hak kita pun tetapi kerana kita diberikan amanah dan "rasa" mempunyai atau kepunyaan maka kita rasa kita berhak mempertahankannya.

Jadi terpulang la.

HALIMI MN berkata...

Macam mana ni .... Aku mengajar kumpulan koir yang dianggotai oleh non Muslim menyampaikan lagu patriotik yang mengandungi perkataan Allah. Macam mana pula hukumnya?

pak yeh berkata...

Don't Christians understand that it is illegal and devious to change someones name, and even more so your God's name.???
Doing that could land them in hell if their God Yaweh disagree with the name change.!!!

Christians have changed Yaweh's name to Father, And then they made Jesus the son of the Father./God.!!! Not only that, by calling their Priest Father,they thus made their Priests a God too.!!!
They also made the Holy Ghost/Pontianak a god.!!!
I am sure Yaweh is angry about that because Yaweh is a One God.!!!Refer Bible,..
Isaiah 45:10,11,12.
"I am the only god. There is none before Me and none after Me.And there is no Savior accept Me".

The same deception will happen when Christians change their God's name to Allah. Allah will then also be given the name Father. Then Jesus can be made the son. And by calling their Priest Father, the Priests get to be Allah too.!!! You think Allah would like this.???

This is what Christian deception is about. They must have learned this deception trick from Hitler's Propoganda Minister,Joeseph Geobbles, who said,"A lie repeated many times, becomes a truth."
They must have learned this deception trick from Satan too, because Satan is the Chief Deceiver.
Refer Quran.31:33 "... nor let the Chief Deceiver (Satan) deceive you about Allah."
Quran 35:5 "O men! certainly the promise of Allah is true, Let not then this present life deceive you, nor let the Chief Deceiver deceive you about Allah."

Allah in the Quran does not mind using His name as the One God, but He/Allah definitely abhors those who say he has a son, and those who say he is a Trinity sharing his powers with a "dead Jesus" and a "Holy Pontianak/Ghost".
The Quran verses below states Allah's anger with Christians.
Quran 5:72 and 5:73, (Proof that Jesus is not God and Allah is not a trinity.)
"They surely disbelieve who say: Lo! Allah is the Messiah, son of Mary. The Messiah (himself) said: O Children of Israel, worship Allah, my Lord and your Lord. Lo! whoso ascribeth partners unto Allah, for him Allah hath forbidden paradise. His abode is the Fire. For evil-doers there will be no helpers. (72) They surely disbelieve who say: Lo! Allah is the third of three; when there is no God save the One God. If they desist not from so saying a painful doom will fall on those of them who disbelieve."(73)
Quran 112: (Proof that Allah has no son.)
In the name of Allah, the Beneficent, the Merciful
"Say: He is Allah, the One! (1) Allah, the eternally Besought of all! (2) He begetteth not(give birth) nor was begotten(born). (3) And there is none comparable unto Him." (4)

Baca dan bahslah @ http://warongpakyeh.blogspot.com/2013/01/christian-changing-gods-name-is.html