Selasa, 16 Februari 2016

BERSAMA MAT SABU






SDR MAT SABU

WAJIB KUMPUL

200 RIBU $$

DERMA  ARAB

TIDAK 

DIPERLUKAN

SILA SUMBANG

 10 RINGGIT






--------------

5 ulasan:

Awanama berkata...

Derma politik ini OK kan

Pundek tak buat hal nanti kan

Apundek kan ada

Takut di kira KULOPTION pulak

Pundek ahhhhhh

Awanama berkata...

masa mat sabu bersama pas dulu brp banyak dia bantu kutip dlm sesi ceramah seluruh negara. pas has a moral obligation to repay its debt to mat sabu. itu pun klu pas ada adab/akhlak. dulu aku pun sumbang pd tabung ceramah PR dan pas. skrg pas jgn harap nak dapat drpd aku

Awanama berkata...

ok TT...saya akan tranfer RM20 ke akaun Maybank tu. Nak bagi banyak saya tak mampu.

Hidup AMANAH

Pukimak UMNO dan PAS

Awanama berkata...

Sian derma dulu diungkit..batal pahala tauuu...

Awanama berkata...

terima kasih bro tt. semoga tuhan segala tuhan merahmati anda, mat sabu dan lain2..aritu gua minta no akuan utk bantu mat sabu..kini giliran gua utk hasut kawan2 bagi derma mengikut angkat 2.6, tak kira la rm2.6 ka rm26 ka, rm260 ka..kahkahkah..mengikut AG, 2.6 itu dikelaskan sbg derma bukan rasuah..so apa lgi kwn2, jgn dok ckp je.tak luak bonus 5+3 tabung haji tu kalo mderma.tak luak duit zakat tu kat mderma bg mdptkan sistem yg adil.ini duit bukan mau g german tgk minah..