Selasa, 16 Februari 2016

SOALAN-SOLAN TIMBUL





SOALAN

1 - berapa buah kapal terbang
2 - berapa ramai tentera
3 - siapa bayar gaji
4 - adakah ini deal 2.6b 

SAJE TANYA JANGAN MARAH


Misi ketenteraan di Arab Saudi, tunggu pengesahan ATM, kata menteri


Kementerian Pertahanan akan mendapatkan pengesahan lanjut daripada Angkatan Tentera Malaysia berhubung laporan pembabitan anggota tentera Malaysia dalam misi ketenteraan di Arab Saudi.
Menteri berkenaan Hishammuddin Hussein berkata Malaysia menyokong usaha membanteras keganasan daripada segi fahaman dan ideologi, namun bukan sudut ketenteraan.
"Daripada segi ketenteraan saya nyatakan dari dulu lagi kita memang tidak terbabit," katanya.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/misi-ketenteraan-di-arab-saudi-tunggu-pengesahan-atm-kata-menteri#sthash.VTrMYuvk.dpuf

ADAKAH PROJEK

INI CINA TEMBAM

YANG ATUR

SAJE TANYA

JANGAN MARAH


---------------

4 ulasan:

Awanama berkata...

Elok lah bebudak melayu dapat holiday kat timur tengah

Dapat buat umrah lawat makam NABI

Dapat elaun FREE

Duduk rumah pon nak buat apa

Getah sekerap pun 80 sen sekilo

Mat Bahalol ambik bilyon bilyon dapat jugak bebudak makan ikan sardin

Ada lah pluang BANGLA pinang janda janda kampong

Dah Melayu BODOH

Biasa lah

panglimo potaseh berkata...

Kita hari-hari pekik .. nak bunuh yahudi .. boikot barang yahudi.. punggut derma untuk lawan yahudi .. las las antar askar untuk lawan Islam Arab. Yang cantiknya negara Islam yang nak diserang ini sebelah negara yahudi yang jahat tu. .. agaknya kalau askar kita ni kojol nanti, mati saheed ke .. yang sah sah penduduk negara yahudi tu akan tergolek dog, gumbira bila menang perang dengan Islam tanpa guna sebutir perluru pong. Mungkin sebab tulah nabi-nabi dulu keturunang yahudi .. cuba bayangkan jika nabi tu keturunan Melayu Terengganu.

Awanama berkata...

Ini kes terlajak tipu saudara TT. Sekarang dah jadi unta tunggangan Tok Arab. Semua gara-gara curi duit dalam tabung orang kampung, bila kantoi, jual nama Tok Arab kata dia yang derma duit dalam kantong. Pak Arab suka aje, sekarang dapat askar free + duit free. Kan Tok Arab kata duit itu bukan derma tapi invesmen, jadi invesmen musti ada pulangannya. Juga jual nama kata Tok Arab kasih duit perang ISIS, sekarang kena buat betul-betul cerita bohong awalnya.

Tok Arab sekarang dah pokai, dapat duit free dan askar free dari negara dipimpin PM bodoh itu peluang datang bergolek

Awanama berkata...

boleh buat gabungan utk serang Syria dan yemen.

tapi tak mampu buat gabungan utk serang Israel. begitulah sayangnya puak2 arab ini kpd yahudi.

dlm Qur'an disebut bhw yahudi dan nasrani tidak kan senang hingga umat Islam menurut acuan mereka.

cuba lihat apa yg Israel dan amerika buat. mrk begitu lunak thdp negara2 Islam sunni tp mengenakan pelbagai sekatan keatas Iran dan menyokong sunni utk menyerang syiah diSyria dan yemen!

JADI - SIAPA YG SEBENARNYA TELAH MENURUT ACUAN YAHUDI DAN NASRANI?

1. najib dah jumpa pm Israel.

2. President Recep Tayyip Erdoğan and Prime Minister Ahmet Davutoğlu met on Tuesday with the Conference of Presidents of Major American Jewish Organizations (CoP), which comprises 51 U.S. Jewish organizations amid Israeli and Turkish officials a preliminary agreement to normalize relations. The meeting was seen as the latest sign of a possible thaw in ties with Israel. The CoP includes well-known organizations such as the American Israel Public Affairs Committee (AIPAC), Anti-Defamation League (ADL), American Jewish Committee (AJC), the American Jewish Congress, B’nai B’rith International and the Jewish Institute for National Security Affairs (JINSA). The ADL gave a medal of valor to Erdoğan while he was prime minister in 2004. The 20-man delegation from the Conference of Presidents of Major American Jewish Organizations reportedly passed on to him messages from Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu with whom they met in Jerusalem last week.

3. Since the beginning of 2014, representatives from Israel and Saudi Arabia have had five secret meetings to discuss a common foe, Iran. On Thursday, the two countries came out of the closet by revealing this covert diplomacy at the Council on Foreign Relations in Washington.

YANG BELUM JUMPA ISRAEL HANYA IRAN DAN SYRIA yg kini diserang oleh puak2 sunni.