.

Selasa, 26 Julai 2016

MAKIN BERTAMBAH BODOH







F.B



SALAH SATU KEBODOHAN UMNO..
Kalau dah buat jenayah di negara mereka, SUDAH TENTU lah Jabatan Kehakiman (DOJ) Amerika Syarikat (AS) siasat kerana berlaku penyelewengan/ korupsi dana 1MDB di negara mereka.
Mereka siasat di sana. BUKANNYA Amerika dtg siasat ke M'sia..
LEPAS TU kecoh nak disamakan dgn Iraq.
Saddam Hussein musuh AS. Iraq ada minyak. Jadi ada kepentingan strategik untuk AS jajah Iraq.
TETAPI di M'sia, Najib kamceng sama Obama. Main golf sama2 kat Hawaii..
NAMPAK TAK !!!
Nampak sgt KETOLOLAN juak pemakan dedak UMNgOK..






















-----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BUDAK MELAKA MEMANG BODOH SEJAK AZALI kan......

Tu sebab semua nya hilang

Jangan ambil kisah sangat orang orang Lahap DEDAK nih

Hidup tak mahu , Mati pun tak mahu

Macam KATAK TUNGGU LENGGEK di Hiway lah

Tanpa Nama berkata...

Lu aper citer... mamat melaka nie ade gambar bush main golf dgn saddam la... tu pasal dia boley cakap bukan2...

Tanpa Nama berkata...

tolong jgn salah faham, main golf sama tak semestinya kawan baik atau kawan yg setia.obama akan kata benda yg sama. main golf dgn najib tak semestinya obama setuju dgn najib. gambo bersama ada macam2 semiotik. semiotik yg terbaik adalah utk menipu warga kampung agar terus bodoh dan takut terutamanya warga melayu. che det jumpa gw bush. maka saham che det naik.walhal si pelobi che det dipenjara atas kesalahan melobi.namun che det dan bush takda apa2 salah pun.tugas utama menteri2 atau menteri besar2 adalah utk menipu dan membodohkan rakyat. mereka tak perlu pandai kerana kelayak tertinggi adalah setia.semua jgn lupa, dunia sudah mengubal undang2 pengubalan wang haram. di negara komunis china makan babi, diharamkan segala macam aktiviti wang haram. maknanya negara china adalah tanah haram bagi pemain2 wang haram seumpama haramnya tanah haram , tetapi tanah haram sang penjaga mekah ini berterusan menbunuh warga yemen dan tiadalah fatwa2 suci dan berahi dari sang mufti samada dari mufti tunduk tawaduk atau mufti tajaan wang judi al genting.namun di malaysia yg byk bank islam, produk islam, pakaian islam, tudung islam, konsert islam, hutan isle hilang dan islang ini, aktiviti wang haram dibnarkan dan bebas dijalankan. ini belum termasuk kes wang haram musa aman. barangkali lepas ini musa dah tak aman.begitu juga kes tuan yg amat mulia taib mahmud.undang2 wang haram bebas menyiasat samada di us, di sabah, di sarawak mahukan dimelaka ataupun dipulau besar..adalah disyorkan kpd ketua menteri melaka, agar melawat kepulau besar agar wali2 yg arif dpt menyelamatkan dia dari kebodohan yg disengajakan.ini teknik yg sama dilalukan oleh rahim tambi chik..

Tanpa Nama berkata...

Adalah diberitakan secara tak meluas supaya pendengar tak meluat, pada satu hari yang hening maka anak haron (tiada kaitan persaudaraan dengan taukey jin) yang dicerca bodoh (kerana seolah menyamakan dakwaan doj dengan campurtangan kuasa asing dalam pentadbiran malaysia) telah naik muka, eh naik murka sebaik sampai, serta mengarahkan pengurusan hotel menukar semua kerusi di meja makan beliau daripada kerusi empuk bertatah tempat letak tangan (dan mungkin juga labuci) kepada kerusi biasa seperti di meja-meja lain, kerana anak haron berpendirian dia dan hadirin lain di hotel tersebut pada hari (yang hening, jangan lupa) itu semua serupa sedarjat tiada perbexaan pengkelasan.
Ceritanye. Lah.