Selasa, 26 Julai 2016

SEMEMAYAM DI SINGGAHSANA



F.BOOK




Babah Rizal
7 hrs
Cuba kita amati gmbr ini..
Jika diminta lim guan eng, Anwar mahupun Arwah tgna mau kh mereka duduk di singgahsana seperti yang hadi sedang lakukan?



















-------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kenapa jealous?

Tanpa Nama berkata...

Tu kan BUDAK BAHALOL

Mana bolrh pakai orang nya

Otak pun tak ada

Jangan gila emosi pasal budak bahalol

Tak ada nilai ekonomi

Taugeh lagi mahal

Tanpa Nama berkata...

tolong jangan salahkan hadi. sila tanya dan salahkan siapa yg aturkan semua tu.mungkin pihak pengurusan sedang membodek hadi. hadi pula tiada la dpt menolak bodekkan kerana allah larang menolak bodekkan.ini universiti mane?universiti mekah ke madinah..tgna pun gagal dlm urusan ekonomi kelate.tp tak kisah la, asalkan akidah ahlusunnah waljemaah, solat 5 waktu, ucap dua kalimah syahadah,puasa, haji, maka lengkap la.ekonomi tak penting. air kelate masih kotor dan gagal diurus.dari melawan, baik menyokong demi perpaduan. perpaduan ahli2 sahaja, yg bukan ahli sila ketepi..

Tanpa Nama berkata...

Adalah diberitakan secara tak meluas supaya pendengar tak meluat, pada satu hari yang hening maka anak haron (tiada kaitan persaudaraan dengan taukey jin) yang dicerca bodoh (kerana seolah menyamakan dakwaan doj dengan campurtangan kuasa asing dalam pentadbiran malaysia) telah naik muka, eh naik murka sebaik sampai, serta mengarahkan pengurusan hotel menukar semua kerusi di meja makan beliau daripada kerusi empuk bertatah tempat letak tangan (dan mungkin juga labuci) kepada kerusi biasa seperti di meja-meja lain, kerana anak haron berpendirian dia dan hadirin lain di hotel tersebut pada hari (yang hening, jangan lupa) itu semua serupa sedarjat tiada perbexaan pengkelasan