Khamis, 18 Ogos 2016

MAKIN RAMAI KUNT FUSE





YB NAWAWI

KATA MO1

IALAH AGONG

SISWA KATA

MO1 IALAH

NAJIB

MANA YG BETUL

SAJE TANYA

GUA KUNT FUSE



f.BOOK


BILA DAH KANTOI mulalah nak 'corner' sana 'corner' sini..

Dah terang NYATA kenyataan ASAL KAMU sebelum 'diedit' balik mengatakan "MO1 ialah malaysia official no.1" dan " MO1 ialah "agung"

Nanti jangan pula tiba2 nak kata... "agung" tidak sama "Agong" plok !!!

SENDIRI TULIS, SENDIRI KATA, SENDIRI PUTAR BELIT... last2 pembangkang yang salah !!!







----------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini dinamakan kerjasama bongok umngok dan jentra daulah.cakap apa sekalipun biar jelek dan tak masuk akal puke mah akan tapi tiada tindakan dari jentra daulah.derang ingat derang pintar tapi sebenarnya menunjukkan mereka kebal dan mereka sedang menunggang undang-undang.

Tanpa Nama berkata...

mo1 ialah mother of one atau mother of wan em dee bee..so najib bukan mo1..kalo rosmah suami najib ditangkap, maka najib akan ceraikan suaminya dan cari awek seiras altantuya..

Nazrio berkata...

MO1 cud be Mamak OfficiaL One cud be Mamat onLine One cud be maH One One..kikiki

DIDI KOTA BELUD berkata...

Sigila bodoh ni engineer.. Mana dio tahu tatabahasa.. Nahu dan tekan tubi bahasa...tahi.....dia bilang tahu... Puki dia bilang pussy.. Babi.. Dia bilang baby... Heheheheheh... Jangan jangan... Ibu dia bilang UBI.... Kakakakak... Hancur langkawi.. Kena sumpah lagilah gamaknya... Sudah tu nanti... Sumpah Dia bilang sumpit... Hhhaaaaaaaaalakakakakakak... Bodoh amat.... Kakakakkakakakak

Tanpa Nama berkata...

BudakBahalol

Tanpa Nama berkata...

kesian dia nie, small2 want to die, when big trouble people...

Tanpa Nama berkata...

pada gua, kenyataan yb nawawi ini adalah betul dan tepat.yb nawawi tidak perlu minta maaaf kpd agong atau agung atau kpd tukar tiub..student2 jgn la nak dilihat cool dan berilmu kritikal. adakah kalian tahu bila kah mkn diaktifkan?jawapannya adalah bulan augus, ogos atau bulan lapan. mkn ialah majlis keselamatan negara dimana kuasa mutlak adalah kpd perdana menteri, timbalan ketua twitter negara dan dan dan..hak mutlak tidak bole dicabar, dilawan atau hak paling tinggi adalah hak perdana menteri.diulangi perdana menteri..maka secara magicnya tanpa menggunakan ilmu santau santet atau ilmu pukulan gaib maka yg berkuasa keatas negara bernama malaysia ini adalah perdana menteri najib tun razak. agung hanya entiti kosong,tiada kuasa, tiada telur apatah lagi kudrat nya usang dan mengering..jadi, benarla kata yb nawawi mo1 itu adalah agung dan agung yg berkuasa sekarang adalah najib rosmah..hebat ilmu semiotik yb nawawi ni..barangkali ilham dtg dari padang tok syeoikh atau dari mahsuri bersusu putih atau beras terbakar atau ilham dari penzikir2 pencari batu ajaib atau penzikir mencari harta karun..maka mo1 adalah agung dan agung adalah najib rosmah bukan agung sultan kedah.