.

Isnin, 27 Februari 2017

BERITA AMAT BAIK - SATU CADANGAN





MARI KITA

PAKAT PAKAT

MARI BERAMAL

MARI HANTAR

BIK MAMA

KE PUSAT

HARIMAU INI

UNTUK TUJUAN

KURUSKAN

GEMOK BADAN

Drone bantu harimau alami obesiti
HEILONGJIANG - CHINA. Pusat Perlindungan harimau di Heilongjuang menggunakan drone untuk membantu harimau yang mengalami masalah kegemukan di pusat itu menurunkan berat badan.

Memetik laporan New York magazine, penggunaan drone dilihat sebagai 'diet teknologi' baharu yang diguna pakai di pusat perlindungan harimau tersebut.

Untuk tujuan itu, difahamkan drone akan dilepaskan terbang rendah bagi membiarkan harimau-harimau di pusat itu berlari mengejar drone tersebut.

Sementara itu, video yang memaparkan reaksi harimau itu apabila drone dilepaskan kepada haiwan berbelang tersebut tersebar di media sosial, lantas mendapat respon positif daripada netizen alam maya.

Rakaman video itu mendedahkan aksi berkejar-kejaran harimau itu dan berakhir apabila drone itu berjaya 'dirampas', drone itu bagaimanapun berjaya 'melepaskan diri' selepas asap dikeluarkan bagi mengelak ia dirosakkan.

INI SATU

TEKNIK YANG

AMAT BAIK

SESUDAH

BIK MAMA 

KITA HANTAR

AZEEZ EEE

LEMBAGA TH

UNTUK TURUN

BERAT BADAN

INI LANGKAH

AMAL JARIAH

KERANA BADAN

MEREKA TELAH

MENGHALANG

SINAR CAHAYA

MATAHARI 

MASUK

KE MALAYSIA

KAH KAH KAH



---------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Untong lah kalau lahanat lahanat ini taubat....

Tanpa Nama berkata...

Lu pun gemok la tok tt... Kah3 sesuai...

Tanpa Nama berkata...

Patot la Malaysia dapat 2 kali gerhana. Gelap legam EEEE dengan Sabit Kobau membadak punye angkara. Apo Meteorologi tak buat sidang media dan kuar buletin tiga suku?

Tanpa Nama berkata...

Salah tu tt, kau ni fail sains kejuruteraan la. Harimau obese nak turunkan berat, kena exercise kejar drone. Jadi kalau bik mama obese nak turunkan berat tubuh, kena exercise kejar drone cia supaya tak bocor rahsia 1mdb lagi. Ataupun bik mama boleh kejar harimau obese kat china tu, yang pastinya gerun tengok muka bik mama hinggakan harimau kurus sebab hilang selera makan terpandang bik mama.