.

Isnin, 27 Februari 2017

HUBAYA HUBAYA






HUBAYA 

HUBAYA

DENGAR

DENGAR

SABDA CALON

TETAP PRESIDEN

CALON TETAP

PM MALAYSIA

MALAYSIA

Umno perlu ambil kesempatan rampas Kelantan
GUA MUSANG - Umno Kelantan perlu mengambil kesempatan untuk menumbangkan kerajaan Pas memandangkan parti berkenaan sedang berdepan dengan isu perpecahan dalaman.

Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah berkata, perpecahan itu mungkin disebabkan ahlinya tidak berpuas hati dengan pemimpin sedia ada.

"Umno patut ambil kesempatan dalam politik. Mereka (Pas) berdepan dengan pebagai konflik terutamanya dalam pimpinan yang ada.

"Kita perlu bergerak untuk rakyat dalam membantu menumbangkan kerajaan Pas. Jika kita tak bawa semangat rakyat, parti kita sia-sia.


KAH KAH KAH

YA AMPOOON

KU LI MASIH

ADA LAGI

RAJA GUA FOX

RAJA ORANG 

ASLI

KESIAN KU LI

BERKULI KULI

KENA TIPU

KAH KAH KAH


---------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Orang Kaya apa nak susah susah

Kasihan Orang Asli kat sana

Tanpa Nama berkata...

What's For Lunch?


Tengku nak makan apa?
Sotong Goreng sedap.

*KuLi ni nak tumbangkan Mat Mongol.
Mat Mongol dah kongsi seluar dalam dengan Sotong.
Terus KuLi order Sotong Goreng.



Tanpa Nama berkata...

ku li ore kelate..ku li takyah nak mimpi la..dlm kabinet najib dah ramai kelate..biarpun air kotor, biar pun banjir, janji anak2 kelate dpt keje gomen di putarjaya...ust2 dan ustazah2 kelate ramai makan gaji di ngeri lain ..di kelate, nak berhibur pun nak apply lesen..apa punya musibat..elok la kelate tak membangun, kalo membangun nanti, mok ayoh kena bayar cukai pintu, cukai air, cukai tanah dgn harga mahal..dari kenakan rakyat kelate cukai, lebih baik tebang balak...rakyat cuma dpt banjir dan air kotor ja..sampai masa, hilang la banjir tu..dok susah2 bayar cukai mace2 mcm negeri lain...