.

Selasa, 28 Februari 2017

BERITA JAHAT YANG BAIK




INI BERITA

JAHAT YANG

BAIK

Harga minyak naik lagi esok?

 | February 28, 2017
Bagaimanapun sumber industri tidak dapat mengesahkan khabar angin mengenai harga baharu.






PETALING JAYA: Harga runcit petrol dan diesel dijangka naik lagi mulai esok apabila kerajaan mengumumkan harga baharu malam ini, menurut sumber yang bagaimanapun mempertikaikan khabar angin melalui Whatsapp.
Menurut mesej pesanan ringkas yang giat dikongsi menerusi aplikasi itu, harga baharu RON95 dan RON97 akan naik masing-masing kepada RM2.50 dan RM3.00 seliter, iaitu kenaikan 20 sen dan 40 sen. Harga diesel pula dikatakan akan naik 30 sen kepada RM2.45


BERITA JAHAT

MENYUSAH

PENGGUNA

HARGA BARANG

NAIK MENDADAK

TAPI BERITA

BAIK BERI

PELUANG UNTK

HASUT RAKYAT

BENCI PADA

NAJIB
--------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bagus lah Minyak Naik

Kalau lagi naik lagi bagus

Banyak kereta lori asap banyak , lama lama banyak mati kemalangan mati kanser

Naik minyak sampai 5 ringgit satu liter dapat kurang kereta lori atas jalan raya

Banyak basikal lagi elok lah


Rakyat pun tak ada duit dah , nanti banyak cerai berai tunggu DEDAK brim bram broom

Bagus lah

Berita baik saja

panglimo potaseh berkata...

Kalau minyak naik jangan guna minyak .. naik kereta yang guna kuwasa wap.

Tanpa Nama berkata...

memang celakalah mereka2 yang berusaha utk memenangkan umno bn pd pru akan datang. semoga Allah aj melaknat mereka sehingga hari kiamat dan diazab mereka2 ini dengan azab yg besar.

ingatlah. umat akan dibangkitkan diakhirat nanti bersama2 dgn pemimpin2 mereka. bagi mereka yg mengambil najib sbg pemimpin, cuba tanya - najib tu akan pimpin kamu ke syurga ke?

skim cepat kaya menipu serabai mekah dirasmikan oleh timbalan menteri besar kelantang... hhahahahaaaa...

Tanpa Nama berkata...

tolong faham, saudi telah memberi signal bahawa harga minyak akan terus naik pada tahun ini..rafizi sila buat calculation..pandai2 la korang cari source berita.jgn asyik tengok artis tu saiz bra berapa, pungoknya saiz apa, rupa cun macam ne, pasal makeup apa..buang masa je.tahun ni masih ada 9bulan lagi..lebih kurang ada 9kali kenaikan..bak kata orghang pegrok, kenaikkan minyak ni pun utk anak cucu kome juga, dgn kenaikkan minyak anok2 kamu bole belajar, bole masuk unni, bole niaga ubat kuat ubat kemut, bole bangunkan negara walaupun pegrok ada negeri kedua termiskin di tanah malaysia china arab ni..oh ya, skim cepat kaya itu skim piramid ke??nape islam suka skim piramid yg ketika dulu firaun pun tak kaya dgn skim ini, malah firaun sering dikata hina keji oleh ulama2 islamis2..