.

Selasa, 28 Februari 2017

HALALKAN DULU SEBELUM ENTOT




BASUH DENGAN AIR
TANAH LIAT
Adakah china doll antara yang 700,000 bakal bertebaran dalam tanahair kelak, jika dibacakan ayat ayat quran pada telinga atau tubuh mereka, maka hukumya halal dimakan? Atau perlu juga dicuci dahulu guna air tanah liat atau air zam zam, maka dengan itu tidak lagi perlu tanda halal jakim? on TUKANG JUAL AYAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 4:21 PM







--------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ha ha ha

Suka lah Pak ALAMAK kerja nya basuh bebende BACIN guna tanah liat

Bacin pun halal....


Pinter betul ALAMAK kita

Gadai terus..... Jangan tak GADAI.

Tanpa Nama berkata...

bro..jangan buat lawak..kalo china dol dah membogelkan diri, lu tak sempat nak cuci itu cuci ini bro..bayangkan la china doll yg berkulit putih dgn lembut dgn hitam lebat tu..pasti tak tahan bro..tak caya? lu tanya najib, apa perasaan najib ketika melihat arwah altantuya itu membogelkan diri...tp china doll ni bukan taste tontowi..tontowi suka german blown hair bro..kulitnya berbintik2 sb makan babi pun tak kisah sb pussykomnya pink bro..lagi tak bole tahan..tu pasal la haji tu beli audi..senang hajjah bole dtg sekelip mata memuaskan nafsu cinta berahi broo...duit banyak apa guna kalo tersiksa batin..err..porshce tu cuma bole naik 2 org je bro..takkan lu tak fikir apa2 yg songsang..