.

Selasa, 28 Februari 2017

TUKANG BACA DOA






TUKANG BACA DOA
ni berita utk amanah..awas..dan bersedia..tak mungkin tukang baca doa akan kalah di selangor..amanat harun jin hanya la sandiwara amerika..atau pun ada anak beranak harun jin yg tunaikan amanat harun jin agar pas keluar dari pakatan selangor..
juga jgn lupa pada pak abu saari sungib yg mengagalkan kes jentik2 di selangor sehingga digantung...nyamuk jentik2 itu ialah dr zuhdi doktor islam lagi muntaz serba beriman dan amal soleh tp tak hadiahkan si isteri audi... on ADA LAGI YANG TAK CAYA?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/27/17





---------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Tengok gambar Al Pornowi Al Gernan saja sudah cukup tuk ketawa

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Tengok PORNO tak nak BAYAR....

Macam budak AL BAHALOL AL TUYA

Abang Adik ke ?????

Tanpa Nama berkata...

Geng2 di atas adalah geng UG dlm pas. MA dia dah arwah. Skrg geng ini yg menguasai pas dan akan membawa pas membentuk UG dgn umno. Hasan ali mati hidup balik dlm pas.

Nazrio Dond DoLLa berkata...


jangan anggap tafsiran kita saja betuL...tafsiran org Lain saLah..jangan Letak " KAPiR " atas kepaLa DAP onLy... kapir boLeh berLaku atas kepaLa siapa sajaa...mrLayu Cina India dayak maLah kapir juga boLeh jatuh atas kepaLa org isLam atas kepaLa org Kristian Hindu budhis etc.. maka jadi Lah "kapir isLam" "kapir Kristian" "kapir Hindu" "kapir srigaLa segaLa kapir " zionisme muLhid Kong arabiyah bunuh Syuria iLL you minati"" Paham daK niii .?