Selasa, 14 Februari 2017

HANYA KERETA PROTON







APA MAKNA

BERITA INI?

INI  SATU 

MAKLUMAT

AMAT PENTING

BERITA INI

BERMAKNA

MURSIDUL AM

INI TIDAK

DAPAT APA APA

ERTINYA DEDAK

TIDAK DIAGIH

SAMA RATA

Kalau Ada RM90 Juta, Takkan Saya 

Pakai  Proton Saga Saja? 

- Mursyidul Am PAS

ALOR SETAR - Mursyidul Am PAS, Tuan Haji Hashim Jasin berkata, sekiranya PAS memiliki dana berjumlah RM90 juta, mana mungkin sekarang beliau hanya menggunakan kereta Proton Saga sahaja.

Malah kata beliau, sekiranya benar PAS ada menerima dana selumayan itu, ia bagaikan tidak sepadan dengan harga rumah miliknya yang dianggarkan cuma bernilai RM50,000 hingga RM60,000.

“Saya ni Mursyidul Am dan Tuan Haji Hadi Awang Presiden PAS. Saya pakai kereta (Proton) Saga je. Kalau ada RM90 juta, tak kan saya pakai kereta Saga je. Itu terjawablah rasanya.

“Rumah saya pun dalam nilai RM50,000 hingga RM60,000 sahaja. kalau kami (PAS) ada RM100 juta, apa nak jadi, kolam renang tiga saya akan buat,” katanya selepas Konvensyen Kebajikan PAS di Auditorium Majlis Perbandaran Ampang Jaya (MPAJ), semalam.


LALU DITANYA

SIAPA YANG

REMBAT SEMUA

DEDAK? SIAPA?


-------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

GEPAU

Jangan tak GEPAU

Tanpa Nama berkata...

Tuan Hadi Porsche

Tanpa Nama berkata...

pemimpin psm yg kapir, dpt AP, dia jual. duit tsb dia buat projek utk rakyat.

pemimpin pas yg Islam, dpt AP, dia guna beli Porsche. kata anak dia punya.

ooit? anak lebih kaya dr bapak...

DIDI KOTA BELUD berkata...

kakakakaka...modoh punya kutua..baru masuk sebut ploton..nak kena blanja ler tu...order je..pasti sampai...malu malu sotong pulak...order...order....kakakakakkaa...takda IT punya olang..lambat baca ke malas baca....kakakakkaakka