.

Selasa, 14 Februari 2017

DARI SENARAI GAGALIS








DARI SENARAI GAGALIS 2017

Intan Rafiza Terima kasih kepada tuan pengerusi Tukar Tiub, dalam pencalonan 2017, yang mana kali ini saya dan puks adalah dalam pencalonan ratu cantik gagalis. Untuk pengetahuan tuan pengerusi, menjadi ratu bukan satu yang mudah, seperti ratu anai-anai, dan ratu semut, keperluan utama adalah jejantan gagah yang taat, gentlemen, setia malah rajin berusaha. Kami menolak sado( sasa+ bodo). Sekian dan wassalam. πŸ˜œcc: MMasih Ter SenyumAAisyah BaharuddinAAzreen MadzlanMMimi RamadinaIIli Farhanasoalan lain; saya cantik ke @tukartiub??? Saje tanye la.. tak berapa nak perasan pulak sebelum ni... hihihihi
LikeReply71 hr
Masih Ter Senyum Yg nota bawah tu...mcm try pancing je? Kihkihkih..
LikeReply11 hr
Intan Rafiza Pancing je, tengok lekat ke tak... taktik ratu semut memang macam tu
LikeReply21 hr
Ili Farhana πŸœπŸœπŸœπŸœ
LikeReply1 hr
LikeReply1 hr
Mimi Ramadina Kita tak suka sado,suka yg kurus2
LikeReply251 mins
Ili Farhana Ya ampunnnn jujur sangat ni Mimi Ramadina πŸ˜‚
LikeReply38 mins
Nik Shahrifulnizam Sang ratu yang menjaga anak-anaknya. Hehehe
LikeReply1 min

------------------

Tiada ulasan: