.

Jumaat, 10 Mac 2017

LAPORAN DAPUR JALANAN HARI INI








LETIH MENUNGGU
Cina DAP nak duit jaminan Guan Eng dari masuk lokap, tak sampai 24jam dapat berjuta. Ini Melayu Islam nak beli van buruk je, hempas pulas sorong tarik, dah berhari-hari berminggu-minggu nak dapat 10 ribu pun letih. Kahkahkahkah!!! 

Tuan TT, pakai beca roda tiga pun boleh bawak makanan, kalau susah sangat nak beli van. Kahkahkah!!! on TERIMA KASEH KERANA MENDERMA
Publish | Delete | Spam
Libang Libu
on 3/9/17



HARI INI

TIDAK ADA

DUIT MASUK


PEMBACA

BUDIMAN

DAPUR JALANAN

MASIH 

MEMERLUKAN

BANTUAN

UNTUK MEMBELI

SEBUAH VAN

TANGAN KEDUA

SILA ULUR 

BANTUAN KE

AKAUN CIMB SPKL 

800 172 7849


KUTIPAN 


HARI INI


TAK ADA

TAMBAH



MASIH

RM6,700


TERIMA 


KASEH









----------------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

betul cakap saudara tu....payah melayu nak derma...kalau nak terima laju, bersusun, berbaris, mengheret kaki patah, aral menghalang kah kah kah siap cium tangan pemberi habuan, sama macam semua kakitangan kerajaan kita ini, dari atas sampai bawa, suka terima sengih gigi sampai terkeluar lidah, meratah daging percuma kah kah kah...kalau cina nak buat dewan, nak beli paip bomba, nak ronda sukarela, nak minta derma sekolah cina, nak derma tokong cina beribu berjuta dalam sekelip mata...ini lah beza melayu dan cina.... ini melayu buat dapur pun payah....nak beli gas, nak beli tong, nak beli van buruk kena tunggu bertahun tahun....cuba tt minta ngan guan eng....kot dia bagi satu vam baharu.. kah kah kah hidup melayu, hidup umno

Tanpa Nama berkata...

melayu sudah biasa terima, sudah biasa dapat beras, sudah bonsai bantuan, sapa bagi bantuan dia lah pembela agama bangsa, pasal tu lah umno berkuasa, najib pandai bab tu... huluq brim, huluq kain pelikat, hulur seratus, huluq basikal terus sokong, sebab melayu fikir najib huluq duit bapak dia....kah kah kah gaban

Tanpa Nama berkata...

mudah melayu islam ini, semua nak masuk syurga, semua nak mewah, semua beratur masuk syurga, peduli apa bab manusia ada makan atau tidak, asal aku masyuk syurga sudah lah kah kah kah tak faham faham lagi pemikiran ilmiah melayu islam....target masuk syurga je...lain lain tak payah peduli...rasuah atau tidak tak payah mikir kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Raja Salmon


Itu Raja Salmon 1 sen pon dia TAK bagi untuk sebijik Van burok.
Macam mana Mat Mongol dapat beliyon - beliyon ?

Tanpa Nama berkata...

Kenapa hanya Melayu je kena kutuk ni? Kalau betul cinaDAP tu sangat bagus dan prihatin, pegila mintak jugak kat cina, lagipun kan dapor jalanan untuk anak semua bangsa... Cina ada, Melayu ada, Keeling pun ada,... Iban,Kadazan, Dusun, Asli, Benggali...dll, mungkin bangsa eee tak ada... Sebab depa ni biasanya kaya-raya...kaki putar alam...