.

Jumaat, 10 Mac 2017

BERITA BAIK








BERITA 

BAIK UNTUK

MALAYSIA 



Hilang 100kg selepas pembedahan

NEW DELHI - INDIA. Satu pembedahan yang dilakukan terhadap seorang wanita warga Mesir berjaya menurunkan berat badannya sehingga 100 kilogram di Hospital Saifee Mumbai.

Memetik laporan BBC, jurucakap hospital berkenaan yakin wanita ini akan kembali cergas dan akan pulang dengan keadaan sihat apabila pulang ke tanah airnya nanti.

Katanya lagi, wanita yang mempunyai berat asal sebanyak 500 kilogram itu boleh kehilangan lebih banyak berat badan pada bulan-bulan akan datang.

CAHAYA

MATAHRI 

TERLINDUNG

DIPUTRAJAYA

AKAN KEMBALI

BERSINAR

SILA HANTAR

BIK MAMA 

KE MUMBAI

----------------

6 ulasan:

Nazrio Dond DoLLa berkata...

X boLeh broo... Mumbai naK ALamaK zakar nail naiK duLuu.. X boLeh

Nazrio Dond DoLLa berkata...

X boLeh broo... Mumbai naK ALamaK zakar nail naiK duLuu.. X boLeh

Tanpa Nama berkata...

Yeayyyyyyyyy! Cuti umum sembilan hari!!

Tanpa Nama berkata...

ini berita gumbira buat haji monggol.

p/s- haji monggol nie suami yg setia. dia ada 2.6B pong dia tak cari lain. bukan mcm haji bawang tu, baru dpt 90 juta dah kawin lagi satu.
bila dah kawin mula la kepala lutut ketaq. bole tak dtg parlimen hari tu. memey pukimak punya lebai

Tanpa Nama berkata...

tolong jangan tt, nak bik mama kurus payah, nanti jadi cergas, banyak berjalan, payah atur jet, nak shopping saja, habis semua nanti, dah lah negara di mercu lingkup, nak bagi lingkup lagi kah? diam diam semua jangan bagi tau woi....mampooos lagu ini kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

aduhai..hudud betul muka bik mama ni..agaknya, macam ne la najib berdepan dgn bik mama ketika beradu di ranjang..cant image bro..baik layan german porn macam haji tontowi pornowi..