Jumaat, 2 Jun 2017

INI TIPU JUAL AGAMA










INI 

BUKAN

JUAL 

AGAMA



Syarikat umrah sebabkan jemaah terkandas bakal dibatal lesen

Sebuah syarikat pengurusan umrah yang menyebabkan 147 bakal jemaah umrah terkandas di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 8 Mei lepas, berdepan tindakan  dibatalkan lesen perniagaan.
Timbalan Menteri Pelancongan dan Kebudayaan Tuan Haji Mas Ermieyati Samsudin berkata kementeriannya akan membatalkan lesen syarikat terbabit dalam waktu terdekat dan memberi 14 hari notis untuk mengemukakan rayuan daripada tarikh notis pembatalan disampaikan.
"Ia tidak munasabah apabila alasan yang diberikan bahawa penginapan penuh di Makkkah kerana mereka sepatutnya sudah sedia maklum bahawa bulan Ramadan adalah waktu puncak.
Sepatutnya mereka mengambil langkah awal untuk buat tempahan dan sebagainya... dan ini satu bentuk penganiayaan kepada mangsa," katanya pada sidang media sempena majlis Promosi Warna-Warni Aidilfitri 2017 di Kuala Lumpur, semalam.

INI 

TIPU &

JUAL

AGAMA


-----------------

3 ulasan:

Pencolekhangek berkata...

Bang jangan ingat diorang tak nak kayo. Lagi satu takkan batal lesen jo. Duit tu tak diganti ko? Yang bersalah tak masok ke dalam ko??

Tanpa Nama berkata...

akan dibatalkan bro...belum batal lagi..kpd syarikat umrah tipu, dekat2 pilihanraya ni, cuba ugut nak sokong PH, gerenti mas ermiyati tak jadi batalkan lesen umrah..

Tanpa Nama berkata...

batal lesen aje????????
takde SAMAN?
takde JEL?
takde ROTAN?
takde LIWAT?
takde PAMPASAN?

mana bole?
tak adil!!!!!!!!!!!!!!!