.

Jumaat, 2 Jun 2017

TUNGKU DAPUR










YB SIVA

HANG GI

TANYA 

MALOAN NI

BILA DIA 

JADI TUNGKU

TUNGKU

DAPUR 

ATAU TUNKU

JALAN

Ku Nan sendiri tahu dia berbohong, kata Sivarasa
 | June 2, 2017
Pemimpin PKR menjawab menteri wilayah persekutuan itu yang menuduhnya menyampaikan ucapan politik di masjid.






KUALA LUMPUR: Sivarasa Rasiah mengecam Tengku Adnan Mansor kerana menurutnya “secara sedar” berbohong dalam kontroversi mengenai kehadirannya di sebuah masjid di Subang minggu lalu.

“Dia masih nak ulang fakta salah iaitu saya buat ceramah politik (dalam masjid). Penjelasan saya sudah jelas sebelum ini.
“Dia sendiri tahu dia bercakap sesuatu yang tidak benar,” kata ahli Parlimen PKR itu ketika ditemui di Kompleks Mahkamah Jalan Duta hari ini.

INI TUNGKU

FRAUD KERJA

MENIPU SAJE

-------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tak ada modal lain kah kah kah tungku jadi bungku....serang siva...kah kah kab

Tanpa Nama berkata...

Dalam dialog cerita seniman bujang lapok....raja apa...raja kapor.....tengku apa, tungku babi

Tanpa Nama berkata...

islam malaysia makin pelik..dulu kata masjid adalah pusat segalanya, pusat pendidikan pusat informasi dan dan..kini masjid tak bole cerita politik.walhal disebalik politik itu adalah real politik dan real politik itu adalah ekonomi..zakat yg dikatakan ekonomi islam pun gagal membangunkn islam.harapkan negara islam saudi wahabi dgn hasil minyak je..yg lain2 ekonomi islam semua hancus..kerajaan islam turki jatuh kerana ekonomi dan kuat makan riba..dimasjid2 juga disebarkan kebencian antara bangsa oleh ust2 ustazah2..gua masih ingat ust hariyanto kata kat tv9, org islam ni kilang biskut pun takda.semua milik cina..semua milik org bukan islam..dan ust hariyanto taknak ckp plak perihal halal yg dikurniakan oleh jakim kpd kilang2 biskut milik cina..dan org2 islam lah yg paling ramai takda sijil jakim..rasis agama, rasis bangsa juga ditetaskan didlm masjid dan rumah2 allah..kalo kat malsyia ni ada 8masjid, bermakna ada 8 rumah allah..dan allah berada di 8 buah rumahnya serentak..dah macam tuhan hindu plak..ada byk tgn..atau islam itu sendiri menceduk idea ini dari hindu seperti islam menceduk idea jibril berkepak dari bible..