Jumaat, 2 Jun 2017

TABUR DEDAK SAMPAI BANGKRAP



CONTOH

JASA 

KHIDMAT

SAEKOR

WHY BE


YB DUN Nenggiri muflis

Barisan Nasional (BN) Kelantan akan terus memberikan perkhidmatan terbaik kepada pengundi di Dewan Undangan Negeri (DUN) Nenggiri walaupun penyandangnya dari Umno dilucutkan kelayakan sebagai wakil rakyat, kata Pengerusinya Tuan Haji Mustapa Mohamed.
Mustapa, yang juga pengerusi badan perhubungan Umno Kelantan berkata pihaknya akur dengan keputusan dibuat Speaker DUN Kelantan Datuk Abdullah Ya'kub yang melucutkan kelayakan penyandang kerusi itu, Tuan Haji Mat Yusoff Abdul Ghani kerana muflis.
"Sepanjang berkhidmat selaku Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Nenggiri, Saudara Mat Yusoff telah memberi khidmat terbaik dan penuh komitmen kepada pengundi Nenggiri.

KAH KAH

TABUR

DEDAK

PADA

RAKYAT

HINGGA

BANKRAP

TIDAK

SEMPAT

NAK

PUSING

KAH KAH

KAH KAH



---------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tabur dedak kat rakyat amenda, kelante ni di perintah pas, duit dedak persekutuan masuk kocek yb2 bn..pas kelate yg ada 7 saman pun terpaksa potong balak, ini kan pula yb2 yg berduit kocek dari persekutuan..bro tt, betul ke kes balak kelate ada kena mengena dgn istana??agak2 sultan mana dpt duit dari 1mdb? saja nak tau sb tahun ni posa dh tak pengumuman dari pemegang botol besar..