Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 14 November 2008

NAZRI INGATKAN MADEY ‘TIDAK CELUPAR’ TUDUH PEMIMPIN UMNO RASUAH - mStar

KUALA LUMPUR:Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz mengingatkan supaya bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad supaya tidak 'celupar' dalam membuat tuduhan berhubung isu rasuah di kalangan calon yang bertanding dalam pemilihan Umno Mac depan.

"Tuduhan main (guna) duit adalah tuduhan yang serius, mengata seseorang calon yang nak bertanding terlibat dengan rasuah adalah serius.

"Jadi saya harap Tun Mahathir jangan celupar cakap begitu sahaja kerana akan memberi kesan buruk kepada calon-calon dan juga parti," katanya di lobi Parlimen di sini, hari ini.


kah kah kah… CELUPAR?.... kah kah kah… celupar…. kah kah kah… madey celupar?

dulu masa munkeey madey ni jadi mahafiraun…. munkee botak ni jadi rottweiler…. kah kah kah….nyalak siang malam… kah kah kah…. mulut bawah mulut atas bising…. kah kah kah

sekarang dah mula nyalak dan nak gigit tuan lama…. kah kah kah…

kah kah kah…. rasuah?.... rasuh ni dah jadi darah daging united malays natioanal organistaion… kah kah kah…

siapa celupar siapa….. kah kah kakh… DUA DUA MUNKEE NI PUN CELUPAR…kah kah kah….

celupar celupit
nak undi bagi duit…. kah kah kah kah….



22 ulasan:

Mahafiraun baby berkata...

alo bos..pepagi bute dah update blog..tak tido ke.
baru pas romen paaaaa...
kah kah kahona pyar heeeii..

mamafiraun berkata...

Nazri aziz tu memang..sembang kencang...pam pom pam pom..
aritu minum arak kat shang ri la..ngan awek mane ntah..bodigad kemain ramai lg..dahla botak..citpooooooooorah

MANTRA berkata...

salam..

itu baru madey and nazri celupar... jangan sampai rakyat pula celupar...

celupar cik yam
nak undi tolong diam!

jabsp berkata...

Isham,amaran nazri pada madey tu tepat sekali.sah,dalam umno mana ada rasuah.RM yang bertabur waktu mesyuarat umno tu hanyalah duit tambang campur duit teh tarik.bukankah tambang teksi sekarang dah mahal.drp ampang ke kg baru pun ,maunya RM 1000.00 lebih.madey pula ahli pembangkang,mana ada cakap pembangkang yang betul.

Tanpa Nama berkata...

celupar celupit
nak undi bagi duit…. kah kah kah kah….

celupar celupit
nak undi bagi burit…. kah kah kah kah….

Tok Moh berkata...

Rottweiler Kurap dari Padang Rengas! Kah..kah.. memang mungkee botok betui la..cakap cam keling..

Hoi Mungkee hang dengan MAdey pun sama la.. Mulut bau taik..!!
Cinabeng lu...

Hayati berkata...

steady bai...dua ekor mungkee nie kelaku mmg cam tu..hampeh!!,marin ada kuasa lupa lak rasuah tu salah,ini jam xder kuasa...aikk mcm2 hal dikobarkan...si mungke botak nie,den berangin nengok dio tu...ontahlah dah lamo bona tipu melayu...tak raso salah agak ehh

kluangman berkata...

Anjing menyalak sebab tak dapat 'tulang' le tu.. Nazri yang mengidam jawatan 'Setiausaha Agung' sedang praktis depan tuan barunya..

Amacam..lulus tak..

p/s

Sebenarnya yang celupar bukan dua orang, tapi tiga, yang satu lagi tu awak..kahkahkahkahkah

fikiranlicin berkata...

ini munkeey 2 ekor mulut serupa longkang... dua-dua kasi sumbat tahi dalam mulut baru tau...kah..kah..kah

zairi berkata...

elok sangat la diorang tu..sorang kutuk sini,sorang kutuk sana. doc.mart tu cakap je lebih. doc.mart cakap umno rasuah. bemakna dia dulu pun makan rasuah gak la. cakap x serupa bikin la diorang ni.

varimax berkata...

kah kah kah... celupar celupit, nak undi bagi duit...kah kah kah.. best punya pantun dua kerat la bro..

deedslampor berkata...

ketuanan rakyat...ptut la sosialis x pnah pegang dunia...

p/s tggu mse lah gig UG pn ade org cine n india gak, haahaaahhhh

Tanpa Nama berkata...

Dialog cerek dengan belanga :

Cerek : Ehh Belanga...hang ni huduh laa, dah la hitam, legam pulak.

Belanga : Hoi ! Hang nak kata kat aku cermin dulu diri hang tu...awat hang tu cantik sangat laa? Hitam macam telepon* ! Merelit pulak tu..!

*telepon tahun 60-an

Kah kah kah...!

~ Penanggah

jawa peranakan berkata...

sorang celupar..sorang selipar..

pancaroba berkata...

masalahnya dengan Tun ni dia macam attack kepada Ali Rustam dan Muhammad Taib je.yang Muhyiddin dia puji2 pulak.dia benar-benar pasti ke Muhyiddin dan orang-orang Mahathir yang lain benar-benar bebas dari rasuah?

Truckster berkata...

jangan risau beb...nanti Firaun Kecil naik nanti, munkee ni jadik Roitweller balik....kah kah kah

Nor berkata...

Ah lakonan semata-mata tu, untuk mengaburi mata rakyat yang masih disangkakan bodoh..
We were not born yesterday kan Abang Sham?

youth attack berkata...

semua orang dah tahu ada sebahagian ahli UMNO yang mengamalkan politik wang.tapi kenyataan Mahathir baru-baru semacam menyerang beberapa orang sahaja.Muhyiddin pula dia puji.hmmmm.

Tanpa Nama berkata...

tukar laa topik lain bro,

semua org sedia maklum dan paham bahawa ameno adalah bapak kepada bapak kepada bapak kepada bapak kepada bapak kepada bapak kepada bapak............................

.....punya rasuah

apsal forum mlm td kurang sambutan.penal pun tak semua datang...

apa pun bro fedal 'sham' castro memang gua raspek laa...tahniah!!!

Tanpa Nama berkata...

tukar laa topik lain bro,

semua org sedia maklum dan paham bahawa ameno adalah bapak kepada bapak kepada bapak kepada bapak kepada bapak kepada bapak kepada bapak............................

.....punya rasuah

apsal forum mlm td kurang sambutan.penal pun tak semua datang...

apa pun bro fedal 'sham' castro memang gua raspek laa...tahniah!!!

Farouk berkata...

Memang wajar pun Nazri ingatkan Mahathir yang tak sedar diri tu. Mahathir rasa nasihat dan komen beliau diperlukan dalam UMNO, padahal orang dah bosan dan banyak bersabar dengan keceluparan Mahathir...Beliau rasa beliau bagus sangat...

tiuB GeRek berkata...

bro,
gambar bro posing ngan rokok kretek suria seludup tu mana...
Dah buang ke??

Gua tengok muka bro kluar malaysiakini ari nie... REFORMASI issue!

reform sampai mati....
kah..kah..kah...