Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 8 Februari 2009

TERBARU!!! PEMECAH BERITA! PECAH BERITA!! BERITA PECAH !!TRES CHAUD NOUVELLE !!!


ARU EXCO KERAJAAN PAKATAN RAKYAT KEDAH TELAH MELETAKAN KERUSINYA.

BELIAU MELETAKAN JAWATAN KERANA TIDAK TAHAN GANGUAN KE ATAS KELUARGA DAN
DIRINYA.

AKAN DIADAKAN PILIHNRAYA KECIL DALAM MASA 60 HARI.

RAKYAT BERPELUNG UNTUK BERSUARA!!!




16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ini semua angakara najis sial itu...

Tanpa Nama berkata...

Seluruh penyokong Pakatan Rakyat diminta menterjemahkan ketidakpuasan hati mereka terhadap apa yang berlaku kepada Kerajaan Pakatan Rakyat Perak di pilihanraya itu nanti. Yang layak mengundi tu, undilah Pakatan Rakyat. Pastikan BN tewas dengan majoriti yang lebih besar pada kali ini. Yang ada duit tu, hulurkanlah sumbangan anda untuk kempen-kempen pilihanraya. Yang ada masa, peruntukkanlah sedikit masa anda yang berharga itu untuk perjuangan menegakkan kebenaran di negara ini.Pendek kata, kita turun beramai-ramai dan sama-sama membantu untuk memastikan calon kita yang bertanding tu menang dengan kemenangan yang lebih besar.

Faizal berkata...

kehidupan di alam siber ku x akan boring lagi. hari2 akan cerita hal politik. i'm happy!

Tanpa Nama berkata...

dia buat lagi dah.depa ni tak senang kot tengok orang tadbir cara elok. awat la monggol ni dok suka kacau orang. kalau marah kat laki pun, jangan la dok kacau anak bini orang.

rompers berkata...

ntah ye ke tidak berite ni.korang ni percaya bulat2 berite isham ni..ish2..kang esok keluor x jadik plak letak jawatan..lompat plak dah masuk BN..kah..kah...kah..kah

Tanpa Nama berkata...

Bro

si nAru tu letak jawatan ke letak kerusi yang dia duduk.....hahahaha

bat8

Akademia berkata...

Aku pun sama juga le Faizal ketagih.. malam tak tidur mengadap internet..

Akademia berkata...

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Nampaknya ada yang sedang ketar dan kecut perut dengan apa gerakan yang sedang berlaku di alam siber dua tiga hari ni.. kalau seminggu.. dua mingguu.. sebulan... setahun berkembang dan membiak dan jadi nafsu amarah dan meluap-luap dalam diri ramai orang di Malaysia ni.. Nampak gayanya leh jadi macam kat sebuah negara berhampiran gunung Himalaya... Itulah dia bila nilai yang diterima oleh manusia sejagat "KEADILAN" dipijak-pijak secara hina dan keji... Saya hanya memandang permainan politik ini dan hanya senyum melihat siapa yang dapat buat "cek met" dalam pertempuran yang lama lagi nak habis gayanya... Kalau ada yang rasa mereka ada kuasa.. emm sila pikir sekali lagi.. Rakyat (yang celik akal) atau orang rakus yang berkuasa.. Jawab yer.. atau leh tanya Rakyat Thailand atau Rakyat Nepal.. Atau tanya jer rakyat tempatan Malaysia yang berjaya memecat dan memalukan beberapa menteri (ramai angkuh juga) masa pilihan raya MAC 2008.. Sila jawab siapa yang beri mereka kuasa??? Kalau rakyat Malaysia celik akal.. jawapan mesti taukan.. AMARAN KERAS KEPADA AHLI POLITIK RAKUS YANG ANGKUH... TERUSKAN PERMAINAN ANDA DENGAN MEPERKOTAK KATIK KEBIJAKSANAAN MANUSIA LAIN.. Sila lagakan lagi Melayu dan Cina dengan "Ketuanan Melayu" dan Dasar Ekonomi Baru (yang dah lama padam secara sah sebenarnya)Pergilah takut-takutkan orang Melayau pada orang Cina dan Singapura...... Semua itu hanya jadi bahan ketawa dan bahan lawak ramai-ramai bagi orang Melayu yang celik politik tak kenal hati perut orang politik juga,,,.. Maafkan sayadengan pandangan jujur dari rakyat biasa yang tidak memihak kepada mana-mana kumpulan politik.. Cuma akan mememilih pemimpin yang JUJUR DAN IKHLAS apabila tuba masanya lima tahun sekali.. Sekian Wassalam..

Che berkata...

Betulla...

http://mt.m2day.org/2008/content/view/17846/84/

Resignation of Kedah assemblyman

Monday, 09 February 2009 00:14

Breaking News 1 -- Kedah state executive councillor V Arumugam has resigned as executive councillor and state assemblyman citing the threats and intimidation have made it unbearable for him to continue. The PKR assemblyman did not join BN. A by-election for Bukit Selambau will have to be called.
----------

Tanpa Nama berkata...

Jgn terlalu yakin PR menang..laksanakan dulu tugas anda - terus kempen dan undi. Terus waspada taktik kotor BN dan konconya2.

Alpa yang sedikit pasti akan menjadi spt kes di Perak. Kemenangan tak mudah dicapai. Fokus pada kekuatan yang ada. baiki segera kelemahan yang ada.

Rakyat mesti disedarkan tentang kerosakkan yang sedang berlaku dlm negara kita. jelaskan objektif kita iaitu memperjuang keadilan buta semua bangsa..agama dan budaya.

- Melayu Malaysia

TS Malaya berkata...

Yang ditunggu sudah tiba.Lawan tetap lawan.Hari-hari layari laman sawang tukartuib.Jangan baca Utusan Merapu,Berita Hairan,MMatilo.

nami o fish berkata...

Aru Koffin Kanser ke?
hahahaha!lu ni Isham..
saspen je..
ingat si Aru dreadlock tu..

hahahaha!

Ni,kepada semua YB-YB semua la,baiklah semuanya letak jawatan.

Semua nak letak jawatan,tapi bila pilihanraya,semua tulis "Undilah Saya".

Demokrasi.Damn+crazy ada la.

Tuah Kilau berkata...

jangan tak percaya PR bleh kalah kat situ.. since TV kuat mainkan isu derhaka skang..

segelintir pengundi yang mudah terpengaruh tidak akan memilih PR.

ape2 pun, bagus untuk menilai semula kedudukan PR dan BN skarang.

Ingat! jangan confident sangat menang..

rozali53uk berkata...

Bestnya kalau ramai yang macamni sedak ! permainan politik zionis ni dari sultan nya pmnya bekas-bekas/ mantan-mantan dan macai-macai ugamanya media dan sewaktu dengan nya yang
mengampu-bodek nak dapat sikit habuan dunia lacurkan maruah bangsa jatidiri,kehakiman korek...korek dokong perlembagaan kunun...
Adios saudara bangsa Malaysia bangunlah semarakkan perjuangan gerakkan rakyat marhaen kita.kobarkan semangat tegakkan keadilan....jangan lupa kita menghadapi pengkhianat bangsa kita Demo mereka bontotti kita, kita kemahkamah tuntut keadilan, mereka menjuburi kita dengan kebatilan rampukkan kuasa rakyat PERAk!
ALLAHU AKBAR...

Tanpa Nama berkata...

Percaya bulat-bulat tu idok le tapi 'compare' dengan berita yang disampaikan oleh media arus perdana tu, aku tak percaya langsung. Soal letak jawatan ni pun bukannya benda yang boleh dibuat main-main. Kalau adapun wakil rakyat Pakatan yang melompat ke BN, itu adalah disebabkan oleh ugutan atau tawaran lumayan yang disediakan. Sebenarnya kita pun tak le terlalu yakin untuk menang. Namun demikian, sebagai pendokong perjuangan Islam kita sentiasa diingatkan tentang kemenangan yang semakin hampir asalkan kita berusaha dengan bersungguh-sungguh dan meletakkan seluruh pengharapan kepada Allah swt. Berkenaan kes di Perak ni, kita bukannya alpa tetapi kita tidak mengetahui rancangan yang telah mereka atur. Hanya mereka yang berkenaan dan Allah swt sahaja yang tahu tentang rancangan tersebut. Namun demikian, mereka tidak sedar bahawa Allah swt juga mempunyai perancangan lain yang tidak mampu mereka fikirkan. Jadi cuba fikirkan, perancangan siapa yang lebih baik. Perancangan mereka atau perancangan Allah swt.

gmusang7 berkata...

ayuh semua rakyat malaysia,mari kita suburkan amalan demokrasi di malaysia...kita tengok sapa benar2 anak jantan.umno yang dibawah ketiak raja atau sijantan pr yang nyaring berkokon digelangang.kita tengok sapa yang kena