Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 8 Februari 2009

EEEEEPOH - IPOH - MALAM INI - LAWAN TETAP LAWAN - REFORMASI


waktu 11.36 -




TUJUH PULUH RIBU YANG HADIR BUKAN 50 RIBU SEPERTI DALAM LAPORAN AWAL.

Ceramah Anwar Ibrahim selesai dengan laungan LAWAN TETAP LAWAN.

Dan ini di sambut dengan laungan R-E-F-O-M-A-S-S-I oleh 50 ribu rakyat.

Kerajaan Pakatan Perak akan memfail kes pembubaran ADUN
di Mahkamah Tingi Perak.

Satu sidang khas untuk ahli-ahli Dewan Undangan Perak akan di adakan.

KUTIPAN dari orang ramai pada malam ini ialah - RM 15,720 Ringgit.

ORANG RAMAI SEDANG BERASAK-ASAK KELUAR MENINGGALKAN PERKARANGAN RUMAH
MENTERi BESAR PERAK.

KERETA MASIH BELUM BOLEH KELUAR. MUNGKIN JAM 2 ATAU JAM 3 PAGI BARU SELESAI
KOSONG.

SELAMAT MALAM PERAK. SELAMAT MALAM EEEPOH. SELAMAT BERJUANG DARI SEMUA PEMBACA TT




17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tu la pasal....mmng sah, pakatan rakyat lah yang patut memimpin Perak, bukan hok satu lagi tu...
Sultan pun satu, patut tengok dan lihat, bukan dok ikut aje...
Sendiri mau pikir laa....

Tak sekolah pun boleh pikir...

salam

nami o fish berkata...

Isham,

Ni Old Trafford pun penuh ni..hahaha!

Pyanhabib berkata...

eeeepoooh!

Tanpa Nama berkata...

Belum masuk lagi yang tinggal kat Lumut, Parit, Dinding, Mambang Di Awan dan lain-lain tempat yang ada kat Perak ni. Kalau dia orang ni semua turun aku ingat sesak Pekan Ipoh tu. InsyaAllah, kalau ada masa kami kat Parit Buntar ni akan turun beramai-ramai ke Ipoh.Ayuh 'kulaan' tunjukkan bahawa rakyat Perak ni sebagai 'kulaan sebarataan'.Biar mati berkalang tanah daripada hidup tidak bermaruah.Tegakkanlah kebenaran walau di mana sahaja kita berada. Salah satu tujuan didatangkan Islam ke muka bumi ini ialah untuk membebaskan manusia daripada penghambaan kepada sesama manusia kepada penghambaan hanya kepada Allah swt. Bagi puak-puak gerombolan, penghambaan mereka kepada manusia melebihi penghambaan mereka kepada Allah swt.Itulah sebabnya parti mereka dipenuhi dengan manusia-manusia yang gilakan harta, wanita dan takhta.

Tanpa Nama berkata...

biar si mg zambry tengok. mb palsu yang tak sedar diri.

Anonymous. berkata...

Salam,

Letaklah gambar keadaan. Boleh kami yang tidak berpeluang ke sana witness sekali...

Tanpa Nama berkata...

syabass! eeeppohh.

Tanpa Nama berkata...

aku respek ngn rakyat perak..refomasi 3x..klu aku kt perak mmng aku turun,tp apekn daya duk kt slngor..,mesti cool cam phimpunn bersih aritu,arp2 sultan paham kehendak rakyat..hidup rakyat..hidup rakyat..hidup rakyat.. takbir..Allahuakbar!!!

Tanpa Nama berkata...

salam,
kagum dengan ketabahan YB Dato Seri Nizar menempuhi dugaan yg hebat ini. Ini mencerminkan beliaulah yg paling layak menerajui Perak.
dalam kes ini tidak timbul istilah derhaka kerana raja pun manusia biasa yg mempunyai kelemahan.Raja adil raja disembah, raja zalim raja disanggah!
Jangan terpedaya dgan dakyah gerombolan yg suka melaga-lagakan rakyat. Hidup Pakatan Rakyat!....

Duh!!! berkata...

70000 di rumah dia??
jangan la tipu.
malaysiakini tulis 8000 je. tu rumah bill gates ke ?

Tanpa Nama berkata...

cukup semangat dengan laungan lawan tetap lawan

Tanpa Nama berkata...

cukup semangat dengan laungan lawan tetap lawan

kucingsiam berkata...

meow~

sial punya PEKEMBAR.

tak cukup dengan aksi merampok harta negara, sekarang perlembagaan negeri habis kamu permainkan untuk memuaskan nafsu kuasa.

semakin parah negara ini, rasa macam dah nak jadi macam kurap myanmar ponn. PEKEMBAR kamu peduli apa ...

bangsat punya PEKEMBAR!

Tanpa Nama berkata...

alhamdulillah..
teman ni org peghok juge..
soronok benor teman bace ni.. adik teman, parents teman pon ade.. teman je takde..teman jauh..teman kirimkan doa kemenangan untuk PR di PERAK..Najib the murderer, apakah yg kome sdg lakukan skrg ni..?baru mike tau semangat oghang peghok ni...jgn main2.. semoga ALLAH memberi kemenangan kepada kita umat muslimin dalam peperangan ini..perang di perak umpama perang uhud, kita bukan kalah tapi kita diberi masa untuk muhasabah!!mari lah kita sam2 memanfaatkan masa yang diberi oleh ALLAH ini untuk membetulkan kesilapan kita!!

Khun Pana aka johanssm berkata...

Laporan berita dari TT ialah berita sahih.
Gambar ada di anilnetto.
Kira nya Anil ialah lebeh 35ooo rakyat datang


http://anilnetto.com/democracy/live-we-are-facing-a-major-constitutional-crisis-nizar/

Tuah Kilau berkata...

letak la gambar zambry mat gelap tuh terbalik wahai semua perak bloggerz. :D

kalawangi berkata...

ceramah di sungai manik pun ramai...dalam lingkungan 5k orang...penceramah fariz musa,shamsul iskandar,muastafa kamil ayub n ustaz nasrudin tantowi yang memvbacakan doa+qunut nazilah...

TAKBIR!!!!!REFORMASI!!!