Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 8 Februari 2009

PENGUMUMAN CERAMAH PERDANA - MALAM AHAD INI DI RUMAH MB PERAK




CERAMAH PERDANA ------ CERAMAH PERDANA

AHAD - 8HB FEBUARI 2009

WAKTU: JAM 9.00 MALAM

TEMPAT : RUMAH MENTERI BESAR PERAK - IPOH

AKAN BERUCAP:

Saudara Anwar Ibrahim
Saudara Lim Kit Siang
Saudara Tuan Haji Hadi
Saudara Nizar Jamaluddin

AGENDA: MENERANGKAN KEPADA UMUM TENTANG APA YANG SEDANG BERLAKU DI PERAK.

PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT DARI SELURUH NEGARA AKAN HADIR SAMA.

SEMUA DI JEMPUT DATANG.





5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kena jemput Raja Nazrin atau Sultan juga supaya insan ber'darah biru'ini boleh mendengar hujah kenapa terjadi kesilapan teknikal yang mencetus gelombang rakyat. Keduanya asyik bercakap perihal demokrasi, ketuanan rakyat, keadilan dan blah, blah, blah tapi tak sdar tindakan mereka mungkin adalah yang sebaliknya.Ego mereka mesti sujud pada keinsafan dan kembalikan keadilan sosial.

Tanpa Nama berkata...

anyone from Johor bahru going for the ceramah ? .. boleh saya tumpang ?
sms pls to 0127615512 - sam

Khun Pana aka johanssm berkata...

Kalau rajah mahu rakyat dengar cakap, rakyat pun mahu rajah dengar cakap.
Rajah mesti paham apa rakyat marah-marahkan.
Rakyat tak mahu kerajaan negeri yang ada rasuah dan harap rajah tak ikut-ikut dan makan gula gula isteri rosmah.
Rakyat cuma mahukan undi.
Kalau tak paham undi mesti paham eleksi.
Biarlah rakyat yang balun kertas-kertas undi dan biarkan rakyat yang akan balun kotak-kotak eleksi.
Kalau rajah cakap okay pergi balun undi, baru lah rajah yang Kool , rajah Adil , rajah bijak .
Bukan nya rakyat yang nak pijat rajah. rakyat dah tak tahu macham mana yang sampai persanan kepada rajah .
Sebab tak tahu nombor sms rajah dan web rajah dah mangkat.
rakyat harap rajah nazrin akan turun kereta limosin dan tanya "hello Rakyat, kenapa marah"?
tapi dia terus pecut tak peduli rakyat!Mintak polis sembur ubat cegah nyamuk pulak itu.
Kalau polis sembur ubat itu boleh matikan Aedes tak apa lah, tapi ini nyamuk Aedes tak mati dan rakyat pecah hati.

baca lah komen wahai rajah-rajah.
Rakyat lah yang tentukan hala tuju negeri dan negara.
Kasi lah kita ni "chance" untuk baling kertas undi.
Kasi lah peluang untuk isteri rosmah lawan Anwar.
Kasi lah peluang untuk bn tumbuk PR
Rajah boleh duduk minum teh Earl Grey dan ketawa hegeh-hegeh tengok gelagak kaum Rakyat balun kaum Zionist.
Siapa yang menang , Gamuda jalan jugak.Tak Rugi...
baca lah komen oi rajah-rajah.
baca ni tak rugi, manyak untung.


Macham mana?Bagui ke komen aku ni?

raja berkata...

jangan jadi rajah kapoor sudahlah!!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah.....jadi "RAJAH CERAMAH" AJELAH...kah kah kah kah kah kah ....
cakap pon x betul! belajar bahasa Melaysia lagilah woi.... kah kah kah kah....