Ahad, 8 Februari 2009

JANGAN PEKRKECIL KEBIJAKSANAAN SULTAN – MUHYIDDIN - melayau


JOHOR BAHARU: Pakatan Rakyat dan Pengerusi DAP Karpal Singh diingatkan supaya jangan memperkecil kebijaksanaan Sultan Perak, Sultan Azlan Shah, dengan keputusan untuk tidak membubarkan Dewan Undangan Negeri itu serta melantik Menteri Besar yang baru.

Naib Presiden Umno, Tan Sri Muhyiddin Yassin, berkata baginda yang pernah memegang jawatan Ketua Hakim Negara mempunyai asas perundangan yang kukuh untuk membuat keputusan sedemikian.

"Tindakan mahu menyaman Sultan Perak adalah suatu langkah yang tidak bijaksana, berbaur politik, agenda Pakatan Rakyat dan tidak menghormati hak raja di dalam Perlembagaan.



kah kah kah… kah kah kah… kah kah kah….kah kah kah

woit… MAT SEMBAB ….KALAU BODOH MACAM MANA ?.... kah kah kah

woit… KALAU MUKA SEMBAB MACAM MANA?.... kah kah kah




3 ulasan:

zack berkata...

memang la....pasal politik yg nak saman nii...mat sembab wooi..bukan pasal nak kawin ka..nak gelaran dato seri ka...!!!! budak tadika pun tauu...masa imuniti raja ditarik balik oleh maha firaun tak ada sekor berok pun dari gerombolan berani bersuara...termasuk raja2 sebab takut tak dpt elaun dari BE>>END(DUIT RAKYAT...HASIL TITIK PELOH RAKYAT)

Pelan Cap Ayam berkata...

woi mat sembam! pergi gosok gigi dulu la!

gmusang7 berkata...

dah la mat sembam..aku p sembam dalam mangkuk jamban baru tau,ckap pndai...masa mahafirhun nak buang kuasa raja2 melayu hang ada kat mana,dok hisap puting susu kat tadika lagi kot