Selasa, 30 Jun 2009

BARU BUKA SELUAR DAH LEMBIK !!!




TUAN AZIZ PILIHAN TERBAIK PEMGUNDI –PM
– berita hairan

Pemilihan Ketua Pemuda Umno Bahagian Kuala Krai, Tuan Aziz Tuan Mat, sebagai calon Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Manik Urai, Kelantan adalah pilihan terbaik untuk para pengundi di kawasan itu, kata Najib Razak.

Perdana Menteri berkata, ini berdasarkan kemampuannya dalam melaksanakan tugas sebagai pegawai Lembaga Kemajuan Kelantan Selatan (Kesedar) dan daya kepimpinan beliau selama ini yang mengatasi calon Pas berdasarkan rekod perkhidmatan dan kemampuannya.

"Calon kita ini terbukti kemampuannya sebagai pegawai Kesedar dan dia ni banyak berurusan dengan orang ramai dan orang tempatan.

KAH KAH KAH…

Kah kah kah… BETUL KE NI ?...kah kah kah…

Kah kah kah….. SILA BACA BAWAH INI….kah kah kah…


CALON BN NAFI DAKWAAN SALAHGUNA KUASA DAN RASUAH
-malaysiakini

Calon BN bagi pilihanraya kecil DUN Manek Urai, Tuan Aziz Tuan Mat hari ini menafikan dakwaan yang disebarkan melalui internet bahawa "beliau pernah menyalahguna kuasanya dan terbabit dalam rasuah".

Dakwaan itu tersebar tidak sampai 24 jam selepas beliau diumumkan semalam sebagai calon BN bagi pilihanraya kecil DUN Manek Urai.

Dakwaan di internet itu menyebut Tuan Aziz hidup melebihi kemampuannya ketika menjadi CEO Kesedar Perkilangan Sdn Bhd (KPSB) - jawatan yang disandangnya sebleum dilantik menjadi pengurus di Kesedar.

Lamanweb itu mendakwa ekoran Tuan Aziz gagal menjelaskan mengenai gayahidup mewah itu, maka beliau diturunkan pangkat menjadi pengurusan bahagian bersama potongan gaji dan elaun.

Beliau juga didakwa melakukan lawatan yang 'meragukan' ke luar negara serta membawa bersama pegawai-pegawai yang tidak berkaitan ke negara Asean seperti Vietnam dan Thailad untuk tujuan pemasaran.

Juga terdapat dakwaan bahawa beliau menyalahguna kuasanya dalam pemberian kontrak-kontrak KPSB dan melobi untuk pembekal baja sewaktu bertanding untuk jawatan ketua Pemuda Umno Kuala Krai.

KAH KAH KAH…

Kah kah kah… BELUM SEMPAT TANGGAL SELUAR… SUDAH KANTOI…kah kah kah…

Kah kah kah…PAHLAWAN SIBER TELAH BERJAYA… kah kah kah…

Kah kah kah….MEMBUKA PEKONG DAN BALA….kah kah kah…

Kah kah kah... MENGELUAR DATA... BUKTI DAN CERITA...kah kah kah

Woit… NAK BUAT CAM MANA….INTERNET DAH ADA...KESIAN…KESIAN…kah kah kah…



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jika kalah , jawapan standard Najib
1. Keputusan itu bukan referendum utk saya
2. Sokongan utk BN tetap jitu
3. rakyat kelantan tidak mahu pembangunan
4 .Peratus yg megundi BN meningkat , satu petanda baik utk PRU akan datang
5 . peyokong PAS ganas dan menghalang pengundi utk megundi BN

Tok Uban berkata...

Yes...bagus blogger...tunjukkan pulak rumah dia...kereta dia....barang kemas bini dia...tampal kat seluruh Manik Urai...biar orang Manik Urai tahu, siapa sebenarnya calun tu...kerana apa?...sebabnya...dia akan berlakun...pakai baju melayu, kain pelikat dan songkok haji....pegi jumpa orang kampung...salam-salam...jumpa orang sakit...bagi derma...jumpa orang muda...bagi jersi bola...jumpa budak sekolah...bagi basikal...jumpa ibu tunggal...bagi derma...macam-macamlah derma...kalau boleh...jumpa lembu,kambing pun nak bagi derma...kemudian..besoknya masuk surat kabar...tajuknya...Calun BN berjiwa rakyat...

Kucing Parsi berkata...

la...

dia ni bagus punya calon

no 1 tiptop

kalau dia tak bagus baik letak mahathir je kat sana

ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

wahai ank semua bangsa bila kau berpura-pura memperjuangkan nasib
melayu....