Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 30 Jun 2009

HOT !! PANAS !! PENGHAPUS DASAR BUMIPUTERA !




NAJIB SLASHES BUMIPUTERA EQUITY QUOTAS , FIC ROLE
-malaysian insider

Malaysia today made sweeping changes to its capital markets to boost foreign investments, cutting Bumiputera equity quotas for share offerings and in fund management firms while trimming the role of a powerful but conservative panel overseeing such investments.

Najib Razak dropped the 30 per cent Bumiputera equity requirement for Malaysian firms seeking public listing, the cornerstone of the New Economic Policy (NEP), but they will now have to offer 50 per cent of the public shareholding spread to Bumiputera investors.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH…

kah kah kah…BAGUS …BAGUS… BAGUS… kah kah kah…

kah kah kah… INI LAH DASAR YANG DI TUNGGU TUNGGU…kah kah kah…

kah kah kah….DASAR KETUANAN MELAYU…. kah kah kah…

kah kah kah…INI LAH DASAR HIDUP MELAYU….kah kah kah…

kah kah kah… DASAR GEROMBOLAN JUAL NEGARA PADA MAT SALEH…kah kah kah…

woit…. MANA DIA PELAJAR UITM?... kah kah kah…

woit….BILA NAK KELUAR DEMO PAKAI BAJU HITAM….kah kah kah…

woit…. MANA DIA PROWARIS…. kah kah kah..

woit… MANA DIA PEKASA…. kah kah kah…

kah kah kah… SEDIH….SEDIH… SEDIH…ABIS…DUIT POKET… KENA BUAT KERJA…. kah kah kah…

kah kah kah… DULU ADA LISTING …ADA 30 %.... ABIS SEMUA….kah kah kah..

GEROMBOLAN DAH MULA JULA MELAYU PADA MAT SALEH…AWAS !!!



17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BIASISWA JPA KENA "MERIT"...??

kah kah kah kah...BAGUS...BAGUS

AKHIRNYA SETAN TUNJUK BELANG...MELAYU HANYA BOLEH NGANGA

kah kah kah kah...HIDUP SETAN!!!

[TERER]

Tanpa Nama berkata...

laaa... baguslah dasar ni..

kawan kawan kita dalam pakatan rakyat spt DAP juga yg suka pada dasar ni..

anwar ibrahim pun nak buat jugak mcm ni bila dia nak hapuskan DEB..

apa hal pulak ko nak kutuk najib pulak..


belgian..

Tanpa Nama berkata...

bro Hisham,

ini adalah satu 'Project Tipu Pelabur' dari Najib & Geng.

bah kata 'it's too little and too late'...dah lambat, majority pelabur dah muflis, dah tak ada dana masuk market...

Katak Ali, bila nak lompat ke Puterajaya tibai sama Najib ??

Rahsia 'Ketuanan UMNO Melayu' sudah kena expose !! semuanya tipu rakyat !!!


Dakis.

piji berkata...

kah..kah...juga pada PEKIDA..kah..kah...jgn duk blasah org melayu ja...samseng taik kucing

Tanpa Nama berkata...

pun tak sedar-sedar lg ke wahai rakyat jelata.. ghegegehe

aji berkata...

jangan lupa kebas 500 juta tubuh ekuinas, konon macam pnb...tapi kroni

Lee Copper berkata...

Padan muka melayu bodoh penyokong gerombolan. Pelan-pelan gerombolan buat.

Kucing Parsi berkata...

baju hitam kena ambik balik kot

takut nanti konon nya ada pihak berkuasa nak carik sapa yang demo

ha ha ha
uitm??

kenapa jadi U??

ha ha ha

nak tolong bumi??

ha ha ha

sapa bumi mintak tolong??

kalau masih ada baju hitam mahkamah keluarkan waran tangkap

kedaulatan undang2

ha ha ha

mahkamah malasia taik je

Ayong berkata...

BN = Bini Najib

UMNO = Untuk Mahathir & Najib Only

RM = Rosmah Mansur @ Ringgit Malaysia

Kaitan nya ???? Bini Najib ialah Rosmah Mansur yang gila Ringgit Malaysia adalah orang UMNO (Untuk Mahathir & Najib Only....Lu pikirlah sendiri...Assalamualaikum

m.a.s berkata...

if this is true,then all of us M'sians are in grave danger. little by little, we'll be colonized again.

i say, merdekalah semerdekanya. now is not the time to talk, it's the time to walk, and shout, and scream, and vent to mend.

Tanpa Nama berkata...

aik? biler anwar buar dasar camni anwar bagus, tapi biler najib buat, najib jual negara pada mat saleh.. bukan pertikai, konpius, sape² bleh terangkan??

Tanpa Nama berkata...

2009 Jun 30 15:39


kahkahkah...mase bile anwar buat? mase bile dia jd PM? kahkahkah



~aku x sewel~

Tanpa Nama berkata...

oh haah anwar tak buat lagi, maksud aku, anwar ade nak buat bende camni klu dier jadi PM ~ kalau lah, smua kaum sokong, kirenye takde lah keistimewaan satu² pihak. biler bende ni najib wat, hapuskan kuota bumiputera~ tak bagus pulak, nanti mat saleh amik semua pulak katenye~ nape? nak penjelasan jek

musangjebat berkata...

oi cabut keris oi...keris mana keris! kain kuning mana kain kuning! hahaha...keris tak buleh lawan c4 ruponye...hahaha...

HaHs berkata...

Bongok betul yg komen tu!

Kan ke Umno pejuang melayu, bila ura2 PR nak buat keadilan. Pejuang haprak Umno bersilat menentang. Gerombolan Umno berkokok marah kata nak hapuskan hak melayu siap demo pelajar ITM pakai baju hitam. Last2 Najib yg buat, semua diam! X bersuarapun!

Tanpa Nama berkata...

Dulu ku dapat 'pink form' wang bergolek2 masuk...skg dapat 'pink form' wang pun berjebok2 keluar..

Tanpa Nama berkata...

Woit bro! Orang tak takut Mat mongol la, orang takut Bik Mama! Bik Mama goreng pisang untuk LKY baru baru ni petanda mat mongol di benarkan faraid hak orang melayu supaya nanti melayu lari masuk hutan!