Khamis, 8 April 2010

AMARAN TAK LAKU




APA SUDAH JADI DENGAN AMARAN 48 JAM




CC MCA PERTAHAN PENDIRIAN PEMUDA TERHADAP PERKASA – malaysian insider

Jawatankuasa Pusat MCA hari ini mempertahankan pendirian sayap Pemudanya berhubung pertikaian dengan Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa).

Presiden parti Dr Chua Soi Lek berkata jawatankuasa itu bersetuju dengan keputusan mesyuarat Exco Pemuda MCA yang menolak tindakan melampau serta suara sumbang untuk menerus

Pertikaian antara Pemuda MCA dan Perkasa bermula apabila Timbalan Setiausaha Agung sayap itu Loh Chew June melabelkan Perkasa sebagai “rasis” setelah pertubuhan tersebut lantang menyuarakan hak keistimewaan orang Melayu.

Kenyataan itu menyebabkan Ketua Pemuda Perkasa Arman Azha Abu Hanifah menuntut Loh memohon maaf serta mendesak pucuk pimpinan MCA mengambil tindakan disiplin terhadap Loh.

Bagaimanapun dalam satu kenyataan kepada sebuah portal berita selepas itu, Dr Chua dilapor berkata pada asasnya Loh tidak melakukan sebarang kesalahan dan MCA tidak akan bertindak ke atas anggotanya hanya kerana desakan orang luar semata-mata

KAH KAH KAH…

woit…APA JADI DENGAN 48 JAM…. kah kah kah..

woit…. AMARAN SUDAH TAK LAKU… kah kah kah..

woit….KINI BUKAN SAJA PEMUDA MCA TIBAI PERTAKA,..kah kah kah..

kah kah kah… SELURUH PARTI MCA SUDAH BERANI TIBAI PETAKA… kah kah kah..

woit… INI PETANDA AMAT BAIK…. kah kah kah…

woit… INI MAKNA NYA MCA TAK MAHU JADI MACAI GEROMBOLAN … kah kah kah



5 ulasan:

Lang berkata...

Amran tu sapa? ohh... ketua pemuda ameno rupanya... patut lah berani tak mcm ketua pemudinya yang menyorok bawah ketiak mentua... kahkahkah...

Lang berkata...

Berita yang boleh jadi kenyataan:

Kuala Lumpur, Presiden parti hari ini telah mengumumkan secara rasmi sayap baru parti yang akan bertindak sebagai pembela bangsa sekiranya isu bumiputra digangugugat oleh pihak-pihak luar. Menurutnya lagi sayap baru itu akan dikenali sebagai PETAKA sesuai dengan keanggotaannya yang boleh membawa petaka kepada musuh parti atau pon mengundang petaka pada parti.

Diantara syarat-syarat kemasukannya, ahli-ahli mestilah yang berani, suka berdemo, suka berkonvensyen, suka press conference dan membawa keris kemana-mana. Ketika ditanya samada PETAKA akan menyaingi PEMUDA, beliau memaklumkan bahawa sayap itu kini akan dikenali sebagai PEMUDI bersesuaian dengan fungsinya duduk menyorok dibelakang presiden. Dengan perubahan besar ini, beliau berharap parti akan menjadi lebih kuat serta digeruni oleh musuh dan rakan parti. - Takbernama

Tanpa Nama berkata...

woit..Perkasa, cakap saje besar tapi telor tarak !!

Perkasa sebenar adalah kumpulan penyamun, lihat saje pemimpin2nya, semua bersongkok tinggi, lagi tinggi lagilah jahatnya !!

Selain jahat, tak berilmu pulak, saje pandai talk shit, talk shit dan talk shit !!

Tanpa Nama berkata...

Ketua pemuda AMENO mana ada kredibeliti sekarang ni, berlagak sebagai pejuang Melayu da nak memperjuangkan Islam, AMENO sendiri dah diresapi ejen Israel...apa tindakan pemuda AMENO?

Tanpa Nama berkata...

dia ni Branch Manager Naza Kia sales
cawangan Chan Sow Lin.....