Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 8 April 2010

PASAL APA MINTA MAAF ?




ADAKAH INI KOTAK PUTERA RAJA SAUDI ATAU KOTAK MAT EZAM - TERDAMPAR DI TEPI PANTAI





MAAFKAN SAYA – EZAM
- melayau

Ezam Mohd. Nor secara terbuka memohon maaf kepada rakyat khususnya orang Melayu kerana pernah membela Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu dalam kes liwat pertamanya.

Ezam berkata, ketika itu beliau tidak mengetahui perangai sebenar Anwar dan tidak mahu percaya dengan tuduhan tersebut.

“Saya nak mohon maaf atas apa yang telah saya buat, saya nak tarik balik tindakan membela Anwar dalam kes liwat dahulu.

“Dahulu saya tidak tahu, sekarang baru saya tahu perkara sebenar,” katanya ketika berucap pada majlis ceramah umum anjuran Angkatan Batas (Bemuda) di Kampung Paya Keladi Tengah di sini malam tadi.

KAH KAH KAH…


woit…. INI MESTI KES AWAL BULAN… kah kah kah…

woit… PERHATIKAN … TIAP AWAL BULAN … MALAON MALAON INI MESTI MAMAI…kah kah kah…

kah kah kah…MESTI MELALUT….MESTI ADA BENDA MEREBAN... kah kah kah..

woit… ITU ERTINYA …. CEK BELUM MASUK LAGI…. kah kah kah…

kah kah kah... BILA MERABAN MACAM INI... CEK AKAN MASUK... kah kah kah..




12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

...katanya ketika berucap pada majlis ceramah umum anjuran Angkatan Batas (Bemuda) di Kampung Paya Keladi Tengah di sini malam tadi....


BEMUDA ni menatang apa, TT? kalau Bermuda Triangle aku pernah dengarlah...kalau x silap, sesiapa lalu kat kawasan segitiga tu, akan hilang dipercayai diculik ALIEN..

tongkat berkata...

cehhhh dah la mat kotak..kami dah muak dg gelagat kau...

Saiful berkata...

makanlah engko duit tu..muka pun dah naik sembab semcm tgk..putih semacam mat toyol botok..elok kamu berdua mmg jiran..pakat2 mkn la..tapi tak kenyang2..saja nak tanya mat2 ni ada pi psar mlm tak..cam amna dia shoping..shoping online ka..pahlawan silat konon..poodah..

Tanpa Nama berkata...

woi anjing Ezam, lu masih ada lagi ke ??

oh Ezam...baik hang masuk terus bilik tidor Rosmah dan terus kunci pintu tu dan jangan keluar lagi !!

Akaloid berkata...

KAH KAH KAH
EZAM NI AKU RASE
NAK LASTIK JE MUKE DIE NI!

EEEE GERAM!!!
EEEE MENYAMPAH!!
JENTIK TELOR BARU TAU

KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

perjuangan Mat Kekotak yang sia-sia. Cakap macam pariah kapal karam.

Faktard!

mat bon berkata...

najib kena lantik ezam jadi menteri...ganti rais yatim.

Pro-Pakatan berkata...

takpe. rilek kawan-kawan. mamat ni tak boleh buat ape. dia boleh nyalak aje. kuat mane nyalak dia ni pun, takde sape pun yang akan ambik peduli. biarkan dia sendiri. akhirnya dia akan mampus sorang-sorang. dan terbakar. dalam neraka!

Tanpa Nama berkata...

anon 2010 April 8 20:07

ezam akan kedengaran bila maa ada PRK sahaja...lepas tu di akan masuk balik kotak dia..

Tanpa Nama berkata...

cuba renung mata mat ezam ni baik2... tak de kebaikan atau kebajikan pun boleh diambil dari mamat ni.

nak kenal manusia, kita renung mata dia saja. kalau dia larikan anak mata dia, sah ini orang memang jenis tak leh pakai punyer.

mata menceritakan watak si pemiliknya. tiada taktik atau teknik yang dapat menipu dari kilauan mata setiap pemiliknya.

si penipu dikenal dari redup cahaya matanya...

si alim pun sama...

bila bercakap, sila perhatikan mata si penuturnya...anda akan kenal betul benar pembohong percakapannya itu.

cuma ianya tak dapat dibuktikan secara bertulis. inilah istimewanya mata kepada manusia.

Tanpa Nama berkata...

Ezam ni dah tak ada kualiti, apbila bercakap air liurnya akan terkumpul disalah satu hujung bibirnya, sebelum itu terjelirjelir lidahnya. Kupasannya tiada yang berkaitan dengan sosial/ekonomi/budaya ataupun hal yang cerdik melainkan nak kutuk Anuar Ibrahim bagaikan tak dapat seks satu bulan! Lain tiada asyik-asyik terkilan yang orang dah tak syok lagi dengan ketuanan Melayu dan hentam cara tak berkualiti pula di depan hadirian yang boleh dibilang, tapi dapatlah liputan dalam akhbar melayau atau berita hairan, dia pun dapat semamacam kepuasan tanpa disedari murtabak dan hormat oarang padanya semakin hilang. Kasihan!

Tanpa Nama berkata...

punyala lama kuar dr PKR br skg mau mintak maap?...baru insaf ka?..wakakaka