Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 12 Ogos 2010

KETAWA MASIH BELUM KENA LESEN



MARILAH KITA SEMUA KETAWA SEBELUM KETAWA DI KENAKAN SAMAN SEKOR







GEDEGANG GEDEGUNG



GEDEBONG


GEDEBIK


GEDEBUK


GEDEBAB


nota:
mari lah kita berpuasa
agar kita kurangkan berat badan
agar kita jangan jadi
macam bik mama kah kah kah

nota:
sila klik untuk membesar imej bik mama

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sakit perut aku..auw.auw..auw
bula ramadhan ni bomoh ada kuasa ke TT

Tanpa Nama berkata...

kahh kah kahhaks kah kah Aljiburiee dapat bunga kaler purple kah kah kah

Mat mamak tonggek bagi

kah kah kahhaks

h kah kaha kahakks kah haks Aljiburiee a.k.a Mat kaki juboh kiss mat mamak tonggek kah kah kah


kiss ada makna ka?kha kha kha

Lang berkata...

katoon melanda lagi... sekat zunar... ramai anak buah zunar lahir...

bravo! bravo!.

Tanpa Nama berkata...

salam Pak Isham

wa dah lama tak membaca cerita mistik. kalau dulu dalam bulam ramadhan time rehat duduk kat surau sambil baca buku tamar jalis.

kah kah

ah lan wah sah lan... berkata...

Adoii...kiss ala-ala arab pun boleh kira sah jadi kaki liwat ke?

mana anon 01:00 belajau ni

Tanpa Nama berkata...

mak taste anak2 ikan nyahhhh..bukannya abg2 perut buncit..(kata sham 'auw auw' hussin kpd ros 'biggie' mansor)

ai loikeeee berkata...

ya ampun...sakit gusi I gelak ok! tajuk komik pun dah lawak...BIK MAMA...hahahaha! tak masuk lagi jalan cerita dia...yg I cukup tak bole blah, isham auw auw tuh...(2 bukan you kan? 2 kerishamuddin kan? hahahahaha!)

adoi...ambik nafas jap...gelak lagi...adoooiii...kahkahkah...

aku si marhaen berkata...

"...dan...sebilah keris ketuanan...AUW!" part ni paling best! dok bayang kerishamuddin 2 m'jerit mcm 2...watdepak man! hehehe!

gampang gila sial...lawak betul katun nih ahahahahah!!!