Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 12 Ogos 2010

IRAN SERANG MALAYSIA !



DULU CHINA KENA SERANG OLEH BRITISH DENGAN CANDU - SEKARANG KITA DI SERANG IRAN




TIGA WARGA IRAN DIBERKAS BERSAMA SYABU RM2.6 JUTA - melayau

Tiga warga Iran termasuk seorang wanita diberkas bersama 10.5 kilogram dadah jenis syabu bernilai RM2.6 juta di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) Sepang malam kelmarin.

Ketiga-tiga suspek yang baru tiba dengan penerbangan dari Doha, Qatar diberkas ketika sedang berjalan keluar bersama bagasi masing-masing dari balai ketibaan antarabangsa kira-kira pukul 10.40 malam.

ota:
apakah warga iran masih boleh datang ke Malaysia
dengan mendapatkan visa di lapangan terbang?
sampai bila melayu nak jadi bodoh?
kenapa bioleh masuk ambil visa di lapangan terbang?

apa tugas kedutaan di sana?
main telooor?

warga iran sedang menyerang negara ini dengan syabu
tak payahlaa terpengaruh kerana ini negra islam – tak ada
makna apa apa - iran negara gagal – esport utama ialah syabu

kalau pihak imigrisen buat dasar mesti minta visa di tehran
masalah syabu ini selesai - mereka bawa dari iran – putar putar
ke dubai untuk masuk ke klia – kenapa melayu bodoh?

marah pada china – kerana control ekonomi

tapi negara di buka pada china doll
tapi negara dibuka pada black dool
negara di buka pada bangla
negara di buka pada vietnamese
negara di buka pada indon

kenapa marah pada china yang telah berpuluh tahun jadi
warga negara ini - melayu gerombolan ini betul mata juling kah kah kah

2 ulasan:

Tamir berkata...

tengok Us, kalau datang tempat kita bagi 3 bulan tanpa visa. Nak dapat visa diorang bukan main lagi, kene isi borang, bayar duit sampai 500 pastu tanya kasar-kasar kat embassy dia. Tutup lah pintu negara, bagi ketat sikit. Cek melaun yang masuk. hantu dadah ke, hantu pompuan ke... sebab apa nak masuk. Bodoh la kerajaan ni. tu pun nak ajar. Yang duk imegresen malaysia pulak tak buat apa... buat lah aper, angkat kat jemaah menteri tu...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

baru tau ka dia orang tak buat kerja