Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 12 Ogos 2010

INDUSTRI TERUS BERKEMBANG




APA BOLEH JUAL JUAL - KAH KAH KAH





AMIL SELEWENG AGIHAN ZAKAT –melayau

Terdapat amil di daerah ini dikesan menyenaraikan nama orang yang sudah meninggal dunia dan tidak layak menerima zakat sebagai penerima zakat.

Pegawai Baitulmal Kuala Kangsar, S. Daud Shahemi ketika mendedahkan perkara itu berkata, penyelewengan yang dilakukan oleh amil terbabit adalah suatu perbuatan amat mendukacitakan kerana mereka sepatutnya bertanggungjawab menjaga kebajikan golongan fakir dan miskin.

‘‘Mereka telah diberikan garis panduan dalam pemilihan fakir dan miskin yang layak menerima bantuan. Sepatutnya perkara memalukan ini tidak berlaku,” katanya ketika berucap pada Seminar Kepimpinan Ahli Jawatankuasa dan Pegawai-Pegawai Masjid di sini hari in

KAH KAH KAH…

Woit… NAK BUAT MACAM MANA?.... kah kah kah

Kah kah kah …. PEMIMPIN NEGARA TERLIBAT DALAM PEMBUNUHAN… kah kah kah..

Kah kah kah… JABATAN AGAMA JUAL SURAT KAHWIN…. Kah kah kah…

Kah kah kah…. MUFTI KAKI KELENTONG… kah kah kah…

Kah kah kah…. PAHLAWAN ISLAM ZUL NORDIN… TIPU DOKUMEN… kah kah kah…

Kah kah kah… INI KES AMIL INI KES KECIL… kah kah kah..


nota:
agama adalah satu industri yang lumayan
agama di gunakan untuk menakut nakut kan orang ramai
bila orang ramai takut – jual tangkap pada mereka kah kah kah



6 ulasan:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

buruk kepala busuk ekor...

Tanpa Nama berkata...

hahahaha...jangan lupa ilmu semiotik isham...perhati sekilas pandang pun dah tahu...kepala PAS, badan PAS, tapi hati UMNO!!!....

sudah ramai orang menyamar PAS sekarang...pura2 alim..hahahaa..pasal duit, dia dulu yang rembat!!!

Sam Kai Cheong berkata...

Itulah yang sial nya bila kapir diberi peluang buat meniaga dalam kelompok orang islam

Kapir lahanat ni memang tak sensitif langsung, tahu nak kaya saja. Di Malaysia kapir lahanat bangsa cinalah yang selalu buat hal pasal sijil halal.

Apa pasal pulak elizabeth wong, lim kit siang, lim guan eng dan lain2 lagi pembesar cina duduk diam. Pembesar cina dari komponen BN pun tak kata apa2 pasal halal.

Memang celaka betul pemimpin2 cina ni, langsung tak ada nasehat bangsa kapir lahanat mereka itu. Tahu duit sahaja

Kelahanatan orang cina antaranya suka melihat orang islam terjebak dalam perkara haram.

Ini bukan cakap rasis, ini cakap pukimak lu kapir, ini dendam kita kasi tahu anak cucu apa lu kapiag suka bikin sama orang islam, ini hari lu buleh bikin, satu hari lu mesti kena.

Kita orang mahu puasalah, lu pergilah makan babi kenyang2, kita punya Tuhan Allah SWT cipta itu babi untuk makanan orang2 yg tak percaya sama ayat2Nya, selupa lu lah, makan babilah kita tak larang, kita kasi lu bela babi dalam kandang moden no hal. Mau makan taik terjulur2 pun boleh, kami tak larang.

Kita orang Islam memang ada marah, dan satu hari nanti mungkin orang islam akan terjemahkan kemarahan mereka dalam tindakan yang lain, masa itu lu punya duit dan harta dah tak laku lagi. Pergi balik tongsanlah jadi komunis semula.

Kita tunggu apa pembesar cina nak buat, mereka tak akan buat apa2 pun pasal isu halal, sebab mereka salah satu dari manusia yang suka benda haram.

Kepada Chua Soi Lek, itu video tengok lu punya lancau selupa babi jugak, cibai haram manyak syok sama lancau babi

Ini hari Sam Kai Cheong kasi fuck sama cina pu;lak kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Agnostic : Kan aku dah cakap, agama memang tak boleh percaya..
Gua : Apsal pulak?
Agnostic : Lu baca la berita ni.(AMIL SELEWENG AGIHAN ZAKAT –melayau)

Bagi gua : Si Amil ini telah memfitnah agamanya sendiri, bukan si kafir, tapi orang islam itu sendiri yang memfitnah agamanya..

Tanpa Nama berkata...

Sosialis kominis seperti rusia, china, vietnam...akhirnya lari juga kepada kapitalis kerana kurang lumayan industrinya.
Macam mana pun pemimpin sosialis kominis tetap mewah dan bergaya.

Tanpa Nama berkata...

Hoi.......
Sam Ko Tai Cheong... Pukimak ko. Ingat kapir kah yang rosakkan islam tahi babi ko tu. islam tai babi ko tu sendiri yang cari masalah. cari gaduh saja sama worang kapir je lah keje ko.

Amin islam tai babi...