Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 13 Ogos 2010

INDUSTRI RAJA GOPAL




BERBANGGA DAPAT PINGAT KHIDMAT CEMERLANG




JUAL PINGAT: SULTAN JOHOR TITAH BEKU ANUGERAH - mstar

Sultan Johor, Sultan Ibrahim Ibni Almarhum Sultan Iskandar mengarahkan supaya membekukan penganugerahan darjah kebesaran negeri itu ekoran terdapat percubaan menjual pingat termasuk bagi gelaran 'Datuk'.

Sumber istana berkata, Sultan Ibrahim telah bertemu dengan pihak Jumaah Majlis Diraja Johor dan menyatakan bahawa tiada istiadat pengurnian pingat pada tahun ini.
"Sultan juga mengarahkan pihak Jumaah Majlis Diraja Johor supaya menyemak dengan teliti senarai pendek semua anugerah negeri pada mada hadapan sebelum dipertimbangkan.

KAH KAH KAH..

Woit… INI INDUSTRI… kah kah kah..

Kah kah kah.. TAK KAN NAK TUTUP INDUSTRI INI…. Kah kah kah..

Woit…. NANTI APA KATA RAJA GOPAL DARI PAHANG… kah kah kah..

Woit… APA PULAK KATA RAJA GOPAL DARI PERAK… kah kah kah..

woit.. INI NAK BAGI MALU RAJA RAJA GOPAL... kah kah kah..

Kah kah kah… KES KES MACAM INI KENA CARI PEGUAM… kah kah kah…

Kah kah kah… PEGUAM TERBAIK IALAH KAVITA SINGH…. Kah kah kah

5 ulasan:

mosabit berkata...

elok bebeno dimansuhkan....

ada negeri tak beraja gopa lapa hal la pulak?....

tapi bagi yg dapat cucu..
jangan bimbang anugerah datok itu tak kan di tangguh tangguh lagi......

sila repot pada tt jika ada yg mahu cuba menghalangnya...

kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

Sial je kau letak gambar anjing.

Tanpa Nama berkata...

alamak..ambo takleh buat duit la camnih...

bisnes pingat memang laku siot... dapat datuk baru boleh buat duit...

kat pejabat member aku, boss dia 2 orang ada datuk.. wuiyo..siap disembah2 lagi.. ini adalah candu pemberian rajagopal.

Tanpa Nama berkata...

kalau punya anak gadis yg termengandung, sudah pasti bapa gadis itu akan jadi 'datuk'.

rajgopal mana yg kasi 'pingat datuk' tu...sudah pasti rajgopal underground atau hantu penanggal underwear kepada gadis siot tu..
'datuk' jugak...

usah nyohorkan titel 'datuk' yg terhasil dari industri tah apa-apa tuh..


-rozak bagindo-

Tanpa Nama berkata...

kalau punya anak gadis yg termengandung, sudah pasti bapa gadis itu akan jadi 'datuk'.

rajgopal mana yg kasi 'pingat datuk' tu...sudah pasti rajgopal underground atau hantu penanggal underwear kepada gadis siot tu..
'datuk' jugak...

usah nyohorkan titel 'datuk' yg terhasil dari industri tah apa-apa tuh..


-rozak bagindo-