Isnin, 27 September 2010

GAGAH PERKASAM




SAEKOR EE MEMBAWA LUMPUR




WIRA PERKASA CADANG ADAKAN RUNDINGAN MEJA BULAT DENGAN PEMUDA UMNO, PAS DAN PKR - minsider

Wira Perkasa Kedah hari ini mencadangkan supaya diadakan Rundingan Meja Bulat melibatkan Pemuda Umno, Pemuda Pas, Angkatan Muda Keadilan dan pertubuhan itu bagi membincangkan beberapa isu yang menyebabkan perpecahan Melayu.

Ketuanya Shaharol Niza Omar berkata tujuan rundingan itu diadakan bagi merungkai permasalahan dan pertelingkahan yang berlaku sejak akhir-akhir ini antara Perkasa dan parti-parti politik itu.

“Saya berharap apabila rundingan ini dibuat, semua parti politik berasaskan Melayu ini dapat membuang ego (masing-masing) demi melihat agama Islam, bangsa Melayu dan Raja-raja Melayu terus dihormati,” katanya kepada pemberita di sini.

Beliau berkata walaupun semua parti berbeza ideologi politik, tetapi beliau mengajak semua parti bersatu hati dalam tiga perkara asas itu iaitu agama Islam, bangsa Melayu dan Raja-raja Melayu.


KAH KAH KAH

woit… BERUNDING DI MEJA BULAT?.... kah kah kah..

kah kah kah…. PASAL APA MEJA BULAT?..... kah kah kah….

kah kah kah…. BERUNDING AGENDA APA?.... kah kah kah…

kah kah kah…. MELAYU BERPECAH?..... kah kah kah…

kah kah kah….. PECAH MACAM MANA?... MELAYU BUKAN PERAHU.. kah kah kah…

kah kah kah…. PKR DAN PAS MEMANG NAK PECAH KAN GEROMBOLAN…. kah kah kah…

kah kah kah….. RAJA RAJA GOPAL?.... NAK BUAT GAPO?... kah kah kah..

woit… TAK SEDAR KE… PKR DAN PAS NAK MENIBAI GEROMBOLAN …. kah kah kah….

kah kah kah…. MENGHUMBANKAN GEROMBOLAN KE DALAM TONG SAMPAH SEJARAH ADALAH AKIDAH PAKATAN RAKYAT….. kah kah kah….

nota:
kalau meja empat persegi
lagi baik – boleh buat mahjong


10 ulasan:

matstimketum berkata...

ee dah muka acar bawang!

Tanpa Nama berkata...

nota dibawah tu kelakar...main mahjong..tak leh bayang hasan tantawi main mahjong...menang besar lak tu

1Crony berkata...

Ajak berbincang bertujuan nak suruh orang lain buang ego mereka? Ego PERKASA bagaimana pula, bila nak dibuang? Hang sapa, woi..! PERKASA? Nak ajak dan paksa orang lain supaya dengar cakap hang! Selagi Mamak EEEE yang memundurkan bangsa Melayu dan menaikkan ramai jutawan Cina selama 23 tahun, hampa ambik buat Penasihat dan Si Munafik Gila kuasa dijadikan President, selagi itulah tak payah hampa nak pangil sapa-sapa untuk berbincang. Lantik dahulu pemimpin hampa di kalangan orang yang bersih dan berkredibiliti, barulah ajak orang lain berbincang, jangan dok perasan hampa banyak pengikut...

Tanpa Nama berkata...

Ape la bodoh. Bila pulak PAS ni parti politik berasaskan Melayu? Setahu aku PAS berasaskan Islam. Ni la masalahnya dengan sibodoh yang keluarkan kenyataan tanpa guna otak dan buat kajian. Nak tunjuk hero la tu, cakap cam pandai. 2x5 je ngan UMNGOK.

Tanpa Nama berkata...

Perkasa sekarang sudah dalam keadaan desperado..nak minta tolong dengan PAS & PKR konon..
PAS & PKR ada idea sendiri dan tidak sehaluan dengan PERKASA. ape nak bincang? Perkasa buat masaalah selesaikan sendiriiii!! Self inflicted problems..U sort it out by yourself la. Minta tolong dengan Madey..Madey yang kurangkan kuasa Raja-Raja Melayu; dia bencikan Melayu dengan "Malay Dilema"nya. Sekarang sudah rosak Madey sokong Perkasa, yang minta bantuan PAS & PKR untuk perbaiki keadaan yang sudah dibinasakan oleh Madey sendiri!! chissss!

cicit ngah layor berkata...

Org lain disuruh buang ego.Bior demer jer nak ego soghang!!!!Maner punyer "lepat pisang yg bercakap ni?Dh ghaser kuat benor ker? Hoi...lepat pisang!!!!Firaun dah lamer mampuih dhhhhhh.

Tanpa Nama berkata...

PERKATAK.... kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

adehh, lawa lagi muka badut sarkas. yang ni dah mcm budak2 main hias2. pakai pae aje asal ada.

Tanpa Nama berkata...

setahu aku cuma umngok saja yang ahli dia melayu & melayeee, parti lain, semuau bangsa ada betul tak...? betullllll......

Tanpa Nama berkata...

dh nk mmpus bru nk bincang,jalan daa...bincang dlm kubur bole x