Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 27 September 2010

TUKAR TIUB PEMECAH BERITA !!!






AL-FATIHAH !





















MARI KITA BERPESTA DI GALAS






TERKINI PERTAMA MEMECAH BERITA
- jam 5.06

Pada jam 4.30 petang ini
Ahli Dewan Undangan Galas Che Hashim Sulaiman
telah meninggal dunia.

Beliau meninggal dunia di rumah sakit
Al-Islam Kuala Lumpur.

Beliau dilaporkan mengidap barah usus.

nota:
dun galas dalam parlimen gua musang
yb gua musang ialah ku li
ku li tak minat mat mongol
jamin pilihanraya ini
hebat dan hebat


nota:
perkasam akan meletakkan
calon bebas untuk 'test market'
atau untuk 'pau' cari modal sikit kah kah kah




jam 4.45 petang

PILIHANRAYA KECIL ?



tunggu dan nanti

kah kah kah

hello galas !

alfatihah cik hashim sulaiman

18 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Alfatihah buat arwah.

Tanpa Nama berkata...

alfatihah buat arwah...

orang galas lepas ni akan dapat projek runtuh dari bn...
tahniah...

Rh. berkata...

Para YB akan turun padang, projek yang tergendala akan segera dilaksanakan seumpama mi segera.. :)) Typical UMNGOK :))

harris berkata...

AL FATIHAH...N rakyat DUN GALAS akan dpt durian runtuh..Inilah masanye utk paw gerombolan habis2an!Jgn kesian2 kasi ketok rapat2 punye!Mintak la ape saje wahai rakyat DUN GALAS..Raikanlah!!!

tintahatiku berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

Syam, bad taste to announce death of a person then happily go on election news.Can we all be a bit sensitive to others? Politik pun politik tapi kita kena juga tunjuk sifat kemanusiaan kita.

Syed Syah Syul Syib berkata...

Woit, Tanpa Nama 18:46!

Kalu jantan letak nama lu la. Jangan 'tanpa nama' 'tanpa nama'.

Apa ko cakap pasal sensitip sensitip ni?

Kalau dah mati, mati lah.

Kita beral-fatihah. Kita berdukacita lah.

Kemudian, kita pandang ke hadapan la kepada pesta pilihanraya.

Takkan semata-mata org dah mati nak tutup mata kepada masa depan.

Sensitip konon. Hipokrit dan berlakon baik sgt konon tu ada la.

Wei Tanpa Nama! Terima ja la hakikat.

Bersimpati la kepada keluarga si yang dah meninggal dunia. Lepas tu jom berpesta lah di Galas.

Dalam kematian pun life goes on.

Ada paham ka?

Tarak guna punya orang....

Tanpa Nama berkata...

salam sahabat,

moga roh arwah di tempatkan dikalangan org2x yg beriman.

P/S - MAT MONGGOL jangan ingat nak kasi naik harga minyak masa badjek 15hb nie.


kita mampu merancang hanya allah yg tentukan.

Sivakumar berkata...

Team Mahathir dah mula menyerang Team Najib.

Perang proxy berlaku melalui Lotus!

http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/proton-challenges-tune-group-over-lotus-name-in-f1/

cucupakkasim berkata...

yaaahooo... GIAN..sebab lama dah tak dak PRK..

Tanpa Nama berkata...

GALAS BAKAL MENERIMA JAMBAN-TAN BARU! KAH KAH KAH . . . KAH KAH KAH . . .

shahmetal berkata...

sebaik sahaja ada orang meninggal ko berpesta. syabas TT.

Tanpa Nama berkata...

Syed Syah Syul Syib...

Nnti mak ngan bapak ko mati kita sambut ngan mercun buat pesta amacam...

Cakap mcm bodo la hang... cuba letak kepala dlm keadaan keluarga depa...

Tak kena kat hang bole cakap la...

Mmg Malaysia byk orang mcm ni...

Jgn salah kerajaan pasal Malaysia tak maju... Pasai ada orang2 yg mcm hang ni la ramai kat Malaysia tak maju..

Politik sama mcm bisnes... Politician... sama ngan bisnessman...

Ada permintaan, ada pengeluaran, Kalau orang Malaysia tak bg sambutan politician tak kan buat kerja bodo ngan kotoq...

Kat UK ni aku tengok politik depa matang... pasai tu BNP (hang google la klu nak tau) tak dapat 1 pon kerusi walau 800 kerusi tawarkan...

Pasai rakyat depa matang, tak bg sambutan kar parti rasict...

Hari pilihanraya pon aman, hang try mengundi kat sini. Yup! aku pon mengundi walau immigran.. tak dak peraih undi yg mcm anak haram menggangu...

JADI, INGAT NO DEMAND, NO SUPPLY...

mosabit berkata...

Al-Fatihah...
semoga rohnya di tempatkan bersama para ambia dan solehin....aminnn...

semoga kaum keluarga beliau redho dan bersabar....

bagi umngok pula ..terimalah hakikat..kena buat pilihanraya...
bila lagi nak tunjukkan muka seposen korang kat galas?????...

masyaallah.....masyaallah....masyaallah.....subhanallah....

Tanpa Nama berkata...

Al Malikul Sembab (muka banyak daging!!) akan segera datang keGalas dan buat pengumuman peruntukan untuk JAMBANtan; jambanTAN gantung; jalanraya; sekolah baru dll serta beri duit saku untuk murid murid; wang ehsan untuk warga emas dan warga OKU; nelayan dan orang asli.

Tanpa Nama berkata...

Klau tak kenal TT tak payah komen politik la beb.. Fahamilah maksud TT ketawa, bukan meraikan kematian.
TT meraikan kenikmatan melihat gerombolan turun kampung.. TT akan laporkan ttg gempa bumi di galas nanti!!

Tanpa Nama berkata...

Hayattadunya Illa Matta Ullzhurur .
Maksudnya : Kehidupan keduniaan itu hanya satu yang melalaikan .
Insaflah , bahawa kita juga akan pergi semacam arwah itu .
Hisablah dirimu sebelum kamu dihisab .

Small Mama berkata...

kah..kah..kah..

Roytalti tiba2 diluluskan

kah..kah..kah..

Nantikan!

kah..kah..kah..kah..