Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 27 September 2010

BERBANGGA LAH DENGAN KEBANGANGAN MELAYU !




VIRGIN AIRLINES





IKLIM PERLABURAN: RICHARD BRANSON SELAR SIKAP ANWAR
- melayau

KUALA LUMPUR 27 Sept. – Bilionair dan usahawan terkenal dunia, Sir Richard Branson menyelar sikap bekas Timbalan Perdana Menteri, Anwar Ibrahim sebagai perosak kepada imej dan iklim pelaburan negara.

Beliau yang juga pengasas Kumpulan Virgin berkata, iklim pelaburan Malaysia di peringkat antarabangsa amat menggalakkan tetapi beberapa isu perlu ditangani agar tidak menjejaskan reputasi negara di kalangan pelabur asing. - Utusan


BRANSON SAYS ANWAR TRAIL DAMAGES MALAYSIA -minsioder

Virgin Group founder Sir Richard Branson has called on the Malaysian prime minister to intervene in Anwar Ibrahim’s sodomy trial, calling the issue “a thorn” in Malaysia’s otherwise good reputation.


“If you’re a bold leader, you should get rid of things like this which are damaging your reputation,” he said today at the “Dawn of the New Decade: Alternative Investments in Asia” conference here.

“This has gone on for a long, long time. It looks bad overseas.”

While Branson did not think Anwar’s Sodomy II trial was causing foreign investors to shy away from Malaysia in any major way, the mercurial entrepreneur nonetheless said more people would want to invest in Malaysia if it were more open and liberal.

He added that it was incumbent on the prime minister to address the “damaging” trial as good leaders looked after their citizens well, much like how good employers take care of their employees.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INI LAH BAHAYA KALAU JADI WARTAWAN TAK FAHAM BI…. kah kah kah..

kah kah kah… ORANG CAKAP LAIN… MALAON INI TULIS LAIN… kah kah kah..

kah kah kah…. ORANG NAIK KAPAL TERBANG…. DIA NAIK UNTA…. kah kah kah..

kah kah kah… ORANG CERITA HAL DUNIA… DIA CERITA KARIPAP BINI…. kah kah kah..

woit… PATUTLAAA MELAYU BODOH… kah kah kah..

kah kah kah… PENULIS AKHBAR TERBUKTI BODOH… PEMBACA LAGI BODOH… kah kah kah…

nota:
telah mula ada desas desus
tidak lama lagi akan diluluskan
di parlimen satu akta untuk memastikan
setiap warga membeli akhbar melayu
inilah satu satu cara untuk memajukan
media melayu kah kah kah


nota:
wartawan media ini telah
menterjemah virgin airlines company
sebagai : syarikat kapal terbang yang belum pernah bersetubuh kah kah kah

30 ulasan:

Ez Puella Sapiens berkata...

This is hillarious!The biggest joke news I've ever heard!

In Liverpool,when newspapers do a bias and false reports about Hillsborough,they burn it.They're burn The Sun and boycott it.

Malaysia bila nak buat?Still orang beli gak newspaper bodoh like Harian Metro or Utusan Malaysia..

Rh. berkata...

Dasar Meleis!!

Tanpa Nama berkata...

ini bangang tak faham B.I ke? atau memang diolah atau diubah maknanya jadi sebegitu...kalau saja diubah dengan tujuan jahat...tak boleh biar bang...KASI SAMAN...bro... kasi tahu sama Anwar alias Sivaji the boss..SAMAN jgn tak saman.

mahaza berkata...

wartawan media ini telah
menterjemah virgin airlines company
sebagai : syarikat kapal terbang yang belum pernah bersetubuh kah kah kah

lu kasik wa pecah perut la woii.....

Tanpa Nama berkata...

Patutle zainudin a/l maiden tu bodoh nak mampos. rupanya dari utusan

aku bernama berkata...

ha ha ha
serius
negara diambang kebodohan
kalau terus ada wartawan
dan pemimpim macam mat mongol.

ha ha ha.

Incek Akim berkata...

reporter tu xabis blaja BI kot zmn skolah dulu. haha~

Tanpa Nama berkata...

HISHAMUDIN RAIS LAGI BODOH.
SUDAHLAH BODOH,BANGANG PULA.

KOTE DAH MAMPOSSS, LANGSUNG TAK BOLEH PAKAI.

JUBUR DOK SELALU BAGI KAT ANWAR ALJUBURI......

KAH KAH KAH....

Zainal Abidin Bin Abu Bakar berkata...

kah kah kah wah wah wah ha ha ha kih kih kih hu hu hu he he he
Bro, rasa nak pecah urat kentut tergelak... kah kah kah
BERBANGGALAH DENGAN KEBANGANGAN MELAYU!!!!

"syarikat kapal terbang yang belum pernah bersetubuh"

Wartawan tu lulus belajar dari SARKAS!!

Alif+Mim+Nun+Wau = SARKAS

Dahlah bodoh, bgtau org pulak tu yang diri tu bodoh... memang BANGANG!

dukun melayu berkata...

kapal terbang dara-virgin airline... ha ha ha ha

kapal terbang duda... ha ha ha ha

tp kapal terbang naik ramai-ramai, mau panggil apa?...opps

Zainal Abidin bin Abu Bakar berkata...

Woittt Tanpa Nama 18:28,

ko lah yg bangang bodoh piang!
tak abis-abis perkataan lucah melampau & tuduhan melulu. dasar melayu bangang. akal ko letak kat kepala lutut ke?

nak bg komen biar kena topik yg diulas. MELAYU BODOH!!!

Tanpa Nama berkata...

BRO..

TAK HERAN LA KENAPA KITA KALAH PULAU BATU PUTIH..

'WIN-WIN SITUATION -RAIS YATIM' KEPALA HOTAK DIA..

mosabit berkata...

ini pasal wartawan ( wa tawa ??)..ni selalu naik kapal terbang penuh dengan mak janda gedempol...

ini wartawan belajar Basa inlis dengan zainudin yourdin...

kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

Bro.apa bagi budak UMNO masuk sini dan dia orang ni mana tahu buat komen.
Tengok saja apa yang dia tulis langsung tak masuk tajuk.Otak dah karat hijau tak boleh dicuci walau bubuh clorox sekali pun.
Ini adalah sebahagian ahli UMNO yang di tipu selama 22 tahun oleh Mamak Kutty.

Tanpa Nama berkata...

babi betul utusan melayau..bodoh betul wrtawan tu,mmpus ko xlaku aei2 tipu org,zaman skrg ni sooorrryyyyy

Tanpa Nama berkata...

dan makcik pakcik felda pon akan tros percaye berita nie pagi esok.

Tanpa Nama berkata...

WAN NAJIB WAN DAUD-
wartawan yg tulis berita nie tgh buat OT(over time). gaji x cukup. nak beli susu anak kot.

Tanpa Nama berkata...

WAN NAJIB WAN DAUD-
wartawan yg tulis berita nie tgh buat OT(over time). gaji x cukup. nak beli susu anak kot.

FaridShah berkata...

kenapa bangang sangat spesis ni?

nak menipu, nak membodek pun agak2 la..

lagi BANGANG org yg terus percaya!

kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

18.28 dan utusan melayau adalah saki baki orang orang yang bodoh dan tidak berpelajaran. mereka ini hanya mengharapkan belas ihsan puak gerombolan untuk terus hidup. mampus gerombolan, mampuslah mereka. oleh itu, walaupun terpaksa makan tahi atau minum air kencing, mereka terpaksa buat sebab kalau tak, tak ada duit (haram) untuk tanggung anak bini mereka, kalau lebih sikit buat pergi mekah. kalau lebih lagi, buat parti dangdut sempena hari raya aidilfitri yang mulia, dengan harapan mereka dapat masuk syurga...uhh bodohnya anjing anjing kurap ini..

Tanpa Nama berkata...

Media perdana melapor berdasarkan fuckta.....hahaha

Tanpa Nama berkata...

Ni lah akibat 53 tahun diperintah oleh badut sarkas..otak melayu yg malang dibonsaikan mcm wartawan utusan meloya ni...kebodohan melampaui batas..

bubinban berkata...

layannnnn...beruk umno wat show kat tt....ewahhhh..gayut..gayut...cewahhh..wat akrobatik lak...nah pisang...amik2 jgn malu...kah kah kah...woit beruk umno, kalau bodoh simpan je dlm poket, jgn tunjuk kat org lain....nampok benor bodoh tu..kah kah kah...ntoh le melayu umno ni, kena belit kena putar dek manusia yg malu asal keturunan pastu ngaku melayu dan punya la bodoh melayu umno..percayaaaa!!

Aduhhhh Melayu bila nak bijak ni berkata...

Ada pulak beruk Umno yang terlepas. Kalau UMNOBNAPCO dah BANGANG apatah pencacainya.

Wan Najib WD berkata...

Wan Najib Wan Daud- bak kata Ahmad Nisfu kecik2 x nak mampos dh besar menyusahkan orang dengan kebangangan beliau..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

dukun melayu: kapal terbang gangbang la...kah kah kah

eito berkata...

bace 2 perenggan awal dah tahu maksud..takkan wartawan itu sebodoh ini? ngong btui laa..

matstimketum berkata...

bos pasawat dara memberi nasihat pada jibtonya bagaimana menggalakan pelaburan asing masuk mesia! dia nak dengar ke?

Tanpa Nama berkata...

bagiku, BH online pun aku dah tak baca, apatah lg nak beli akhbar tu dan yg lain2 yg sewaktu dgnnya

hairan berkata...

pengarang utusan meracau nih nampak sangat kebodohannya!
Org2 kampung mmg le dia org bole kencing tapi org yg dok ada internet tentu terfikir betapa pengarang utusan meracau nih BODOH MELAMPAU!!

malu beb jadi org melayu skg nih!
nampak sgt kebodohnya mengalahkan manusia idup zaman batu !!!