Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 17 November 2010

LAGI KIRA SAMPAI MENANG




SIAPA JANTAN INI ?






nota:

sila teka siapa jantan ini ?
hadiah petang raya
siapa berjaya dapat ekor unta kah kah kah










JUNTA BERI AMARAN JANGAN PERTIKAI PILIHANRAYA MYAMAR – berita hairan

YANGON: Kerajaan tentera Junta semalam memberi amaran terhadap mereka yang mempertikaikan kesahihan pilihan raya yang diadakan 7 November lalu, dilihat memberi tekanan baru kepada pemimpin prodemokrasi, Aung San Suu Kyi yang mahu penyelewangan undi disiasat.

Amaran itu menyaksikan Suu Kyi meletakkan dirinya dalam pertembungan dengan jeneral tentera memerintah, beberapa hari selepas beliau dibebaskan daripada tahanan di rumah.

Pemerhati politik berkata, pemimpin berusia 65 tahun yang juga pemenang Anugerah Nobel Keamanan itu mesti mengimbangi antara gerakan prodemokrasi pimpinannya dengan kedudukan regim tentera itu.


KETUA PEMILIHAN : MUSTAFFA BELUM BUKTI KEPINCANGAN, APA NAK PKR LAKUKAN
- minsider

Jawatankuasa Pemilihan Pusat (JPP) sekali lagi menegaskan pemilihan pusat Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang menghampiri penghujungnya tetapi terus dipertikaikan integriti dan didakwa masih cacat, tetap akan diteruskan.

Sebaliknya, jawatankuasa itu mendakwa pihaknya sehingga kini masih belum menerima sebarang bukti susulan dijanjikan oleh calon timbalan presiden, Mustaffa Kamil Ayub, yang petang semalam - buat kali kedua dalam seminggu ini - mendesak agar proses pengundian dibatalkan.

Pengerusi JPP Dr Molly Cheah menegaskan, pihaknya tidak akan membatalkan pemilihan dan baki sesi pengundian yang dijadual untuk diadakan hujung minggu ini.


KETUA PEMUDA PKR AKUI JADI PENGUNDI HANTU, JPP NAFI TIADA TINDAKAN - minsider

Seorang pemimpin Angkatan Muda Keadilan (AMK) Negeri Sembilan, yang mengaku ditangkap sebagai ‘pengundi hantu’ awal bulan ini, terus mempertikaikan integriti proses pemilihan atas alasan perbuatannya itu tidak dikenakan tindakan oleh Jawatankuasa Pemilihan Pusat (JPP) sehingga kini.

Ketua AMK Rasah Zamri Vinoth yang ditangkap di pusat pengundian Rembau berkata, beliau ‘sengaja’ membiarkan dirinya ditangkap JPP kerana mahu mengetahui tentang tindakan lanjut diambil oleh jawatankuasa berkenaan, yang diamanahkan menguruskan pemilihan parti secara langsung bersejarah.

Dalam reaksi segera, sekretariat ibu pejabat hari ini menafikan dakwaan tersebut.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


9 ulasan:

Bigfish berkata...

Selamat hari raya buat semua peminat TT. Aku tak nak cakap apa pun cuma nak pesan, makan lemang tu ingat2 lah kt orang yang fakir dan miskin, hehehe

cicit ngah layor berkata...

Dr.Molek kater Hj Mus masih belom tunjukkan bukti,kalau tunjuk dier dgn geng dier akan bertindak.Saudarer Vinoth sengajer buat hai semater2 utk kener tangkap sbb nak tau sejauh maner JPP bertindak.Kater Dr.Molek pulak sdr Vinod ceghiter tak betoi....maknernyer Vinoth bohong.Sekaghang maghi kiter tangkap saper yg bohong,saper pulak yg tipu.Kiter kompoikan semuer demer ni buat tom yam jer baghu demer bulih bersatu dalam peghoyok tu,baghu ader akai.

Tanpa Nama berkata...

Kakakakakakakaka........

Kalau aku kata kau bodo kau mare.....tapi memang kau bodo....berita mamat tu pun kau ambil. Tu jelas kau bodo.

Mamat tu bising sebab dah dengar ura-ura2 tindakan kat dia bodo.... Kau ni bodo betul. Aku x ambil port semua yang aku tau kau menunjukkan kebodoan kau.

Kongres nanti ada pergi?hahahahahahahahhahahahahaha
Jangan malukan diri sendiri. Kau mana tau malu. Hahahahahaha.

Solat sunat raya pagi tadi ada pergi?hahahahahaha

Ada minum?hahahahahaha

Tanpa Nama berkata...

sayonara PKR....

dukun melayu berkata...

pkr

malas nak fikir hal rumah tangga korang..yang aku pikir sekarang mcm mana nak cari duit nak makan.

oi yb..bila mau mati?aku nak jalan baru pegi kerja ni?

Zabri Mokhtar berkata...

Salam waghis, selamat ari rayo.
den balik kg kek pilah rayo...maso nak balik kek topi jalan federal highway.. den nampak ..tukar tiub.. buken maien banyak laie... tppp bilo den sampai jo kek bukit putus .. den nampak laie..ayolah..handal bonar ko ni yo... ko tau apo den nampak.. kodai tiub... kodao tolor itik ulu bondol kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

General Election Burma...General tetap menang..apa nak herankan?

Member Hj Mus berkata...

Den dah kato dulu laie. yang nyokong ko, yang bangkang ko, duo2 serupo!

yang hj mus ko, yg azmin ko, yang zaid ko, semuo muko2 kejo jawatan. khidmat kek rakyat tak seberapo pon.

maleh den nak pikio. buek pening kepalo den yoo!

Tanpa Nama berkata...

Kongres ada pergi?
Ada pergi bagus
Boleh ludah muka kau
Bikin semak parti
Kau ahli parti?

Kau perwakilan cabang mana?
X ada cabang pun.
Kau pemerhati cabang mana?
X ada cabang pun