Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 17 November 2010

LAIN SEMUA SALAH - BELI UNDI DI MALAYSIA TAK SALAH




INI BUKAN SILAP MATA



nota:
apa ini ?
ini bukan silap mata
kah kah kah








AMARAN UNTUK SISWA SERTAI JAMUAN KEK ANTI-MENARA
- mkini

Kumpulan maya yang menentang projek pembinaan menara 100 tingkat hari ini meraikan ulang tahun sebulan dengan mengundang penyokongnya menyertai jamuan kek di pelbagai tempat di seluruh negara.

Bagaimanapun, 'parti kek' di Kampar itu mendapat amaran daripada pusat pengajian yang diasaskan MCA - Universiti Tunku Abdul Rahman (Utar) supaya mahasiswanya tidak menyertai program itu.

Kumpulan maya yang menentang projek pembinaan menara 100 tingkat hari ini meraikan ulang tahun sebulan dengan mengundang penyokongnya menyertai jamuan kek di pelbagai tempat di seluruh negara.
Bagaimanapun, 'parti kek' di Kampar itu mendapat amaran daripada pusat pengajian yang diasaskan MCA - Universiti Tunku Abdul Rahman (Utar) supaya mahasiswanya tidak menyertai program itu.

Naib Presidennya, Teh Chee Seng mendakwa di laman Facebook, jamuan yang dirancang di McDonald Kampar pada jam 8 malam ini sebagai "perhimpunan haram".

"Sila ambil perhatian, ia adalah perhimpunan haram dan pihak polis akan membawa pihak terbabit ke balai polis untuk disoal-siasat," katanya.

Teh mendakwa, beliau telah cuba menghubungi penganjurnya tetapi gagal.
Beliau juga memberikan amaran: "Jangan pergi sana. Polis ada di sana."

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… BETUL TIDAK….KAN DAH CAKAP... MINUM KOPI PUN SALAH… kah kah kah..

kah kah kah…BETUL TIDAK…. MAKAN KUEH PUN SALAH…. kah kah kah..

kah kah kah…. KETAWA DI HARAMKAN… kah kah kah

kah kah kah… APA SUDAH JADI…. kah kah kah…

woit…AKAN SAMPAI MASANYA…. TERSEYUM PUN SALAH…. kah kah kah

nota:
ada satu tak salah
beli undi tak salah
tak caya tanya azmin pandang tembaga kah kah kah


5 ulasan:

matstimketum berkata...

kah,kah,kah.....cukong beri arahan jangan makan kek dimatdogal kampar! khas ditujukan kepada anak-anak unibersiti tar. eh, ni mesti arahan kroni yang akan mendapat laba dari pembinaan menara 100 tingkat tu! anak cukong rasenya tak akan patuh arahan tu.

1Lancau didahulukan berkata...

Bukak mata la TT
Tugas utama zaid sekarang ialah nak tarik ahli PKR keluar parti
Sama macam tugas rasmi zul dan zahrin

Kalau tak faham lagi bodohlah
Termasuklah TT
Melainkan TT memang suka PKR dan PR lingkup
Melainkan TT memang syiok tengok umur umno makin panjang

Kalau tak faham jugak
Bakar aje degree berjela-jela tu TT
Bukan ada guna pun setakat beli kat luar negeri
Standard kertas tisu buat cuci jamban

Tanpa Nama berkata...

memanglah salah
sebab ini negara bapak dia

nasib baik dia tak mampoooos masa kena demam hari tu

Tanpa Nama berkata...

Kepada datuk harussani:

apakah hukum kita berkumpul bagi menyatakan pendapat kita dan makan kek jika lebih daripada 5 orang mengikut pandangan Islam?

adakah hukumnya haram jugak datuk?

cicit ngah layor berkata...

Naib preseden unibersiti tu mesti spesis pak anggok,mcm bughung tekukor,pantang nengok tuannyer petik jaghi jer dier teghuih neanggok walau pon peghotnyer lapor.Jadi,penyakit anggoknyer tu ndak diwasiatkan pulak kepader studennyer.Tak lamer lagi keluor ler graduan anggok dr unibersiti dier....mcm juger unibersiti2 lainnyer.Bapak anggok,anak anggok-anggok.kah3x..