Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 30 April 2011

SATU LAGI PROJEK TIPU RAKYAT




ANAK BUAH PYAN HABIB



nota:
anak muda ini gugur
ditangan polis yang ganas

tak akan ada apa apa berlaku
semuanya boleh kautim
inilah dia ketuanan melayu
inilah dia kezaliman melayu
kah kah kah kah







IBU AMINULRASYID BUAT LAPORAN POLIS – berita hairan

KUALA LUMPUR: Ibu kepada Allahyarham Aminulrasyid Amzah, 15, yang mati terkena tembakan polis di Seksyen 11 Shah Alam, April tahun lalu, hari ini membuat laporan polis mendakwa pasukan penguatkuasa itu mengeluarkan kenyataan fitnah dan cuba menutup kes kematian anaknya.

Norsiah Mohamad, 61, tiba di Ibu Pejabat Polis Daerah Petaling Jaya kira-kira 10.30 pagi diiringi lima peguam.

Norsiah mendakwa selepas kematian anaknya, polis memfitnah anak dan keluarganya dalam suatu percubaan untuk menutup kes berkenaan dengan membuat kenyatan kononnya anaknya dan rakannya, Azamudin Omar yang berada dalam kereta itu adalah penjenayah.

Beliau juga mendakwa bahawa kenyataan polis yang menyatakan anaknya cuba merempuh anggota polis yang berada di tempat kejadian adalah palsu dan bertujuan menutup kes ini.

Pada 25 April tahun lalu, Aminulrasyid mati selepas terkena tembakan yang dilepaskan polis di Seksyen 11, Shah Alam, ketika cuba melarikan diri selepas terserempak dengan kereta peronda polis.

KAH AKH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


woit… MUSTAHIL… PELIK DAN TIDAK BENAR…. kah kah kah

kah kah kah…. INI KES POLIS BUNUH BUDAK SEKOLAH…. kah kah kah..

kah kah kah…. POLIS NAK TUTUP KES….kah kah kah…

kah kah kah…POLIS NAK TUTUP FAIL… TAK ADA KES LAGI…. kah kah kah…

kah kah kah… TETIBA IBU BUAT LAPORAN …kah kah kah..

kah kah kah…LAPORAN DIBUAT KEPADA POLIS…. kah kah kah….

woit…. INGAT POLIS AKAN JALAN SIASATAN?.... kah kah kah..

kah kah kah..INGAT POLIS AKAN BUAT KES PADA POLIS… kah kah kah…

woit…TAK KAN POLIS NAK GANTUNG POLIS…. kah kah kah..

woit… PENYAMUN TAK AKAN NAK TANGKAP PENYAMUN…. kah kah kah

5 ulasan:

yes berkata...

Bila polis masuk court boleh tutup muka lebih hebat dari zoro. (kes ALANTUYA )Hingga akhir tak pernah nampak wajah.

Tanpa Nama berkata...

TT, habis tu apa yang boleh dibuat lagi... nak mengadu kat siapa..
Kat PM?
akan diberinya C4..
Kat RajaGopal.. masih lena dengan Kavita..
Kat Raja-RajaGopal Melayu.. masih mabuk arak dan Yam Seng..
Kat Payung Agama Islam.. masih belum mengucap dua kalimah syahadah..
Cuba hang bagi tau..
kalau kes kena nanya macamni..
kat siapa kita nak mengadu.

Tanpa Nama berkata...

"woit… PENYAMUN TAK AKAN NAK TANGKAP PENYAMUN…. kah kah kah"

- honor among thieves!!!

cicit ngah layor berkata...

Pandai tutup punyer pasai,dlm 6 bulan duer kali naik pangkat.Itu pon minggu lepaih no.1 tak jadi jalan...kalau tidak,pecah rekod org yg paling cepat naik pangkat.Esok kalau dah tumpor,bawak pangkat dan geloran tu sekali dlm kubor.Jangan maghah kalau kubor miker jadi tempat org kencin.

Tanpa Nama berkata...

TT,kalau dikira dari zaman era mamak kutty dokdet,pak lah dan mat monggol ni,dah beratus penyamun kena tembak,bila tembak ada parang,ada pistol ada bom ada dadah.tapi sampai sekarang tk habis- habis penyamun ni.sebab apa ya.sbb polis penipu,asyik tipu rakyat ja.pastu ajak perompak pi buat sumpah laknat pulak,escot lg pulak,bagi pakai baju kalis peluru lg.punya la sayang polis ni dekat perompak harta rakyat ni...barua betoi.