Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 24 Mei 2011

KAPIR LEBIH MULIA LAGI




MAMAT KAPIR INI LEBIH SEDAR DARI MB MELAYU ISLAM




nota:
dengar dan lihat
kapir yang makan babi
dan minum arak ini
hatinya lebih mulia
dari menteri besar pahang
yang tunggang tunggit
dan mulut berbuih buih berdoa
dan tiap tahu pergi umarah

pooorah... panddy kutty!!!


14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

say no to lynas.

sheikhalfarisi berkata...

AS SALAM TT, mohon share to fb t.kasih

Tanpa Nama berkata...

Sesungguhnya air mata saya mengalir berjurai-jurai ketika melihat video ini. Bagaimana orang luar bersungguh sungguh hendak mnyedarkan kita rakyat Malaysia dan juga pemimpin yang rakus supaya menghentikan Lynas.

Saya sebagai ibu kepada 2 orang anak, isteri kepada seorang suami, anak kepada kepada seorang ibu, kakak kepada seorang adik, memohon dengan sepenuh hati dan jiwa saya kepada seluruh rakyat Malaysia tentanglah pembinaan Lynas ini.

Dan jangan pilih BN dalam pilihanraya akan datang. Cukup-cukuplah kita sebagai rakyat menjadi jongos kepada BN selama ini. Jika rayuan ini tidak didengari juga maka saya berdoa Tuhan bersama anda semua ketika melihat generasi akan datang cacat dan alam sekitar musnah!

Ummi Ammar

sheikhalfarisi berkata...

as salam, untung betul kilang lynas ni dpt buang radiasi secara percuma tanpa perlu bayar cukai selam 12 th pd kera jaan pahang nuu..

tp rakyat pahang lg untung dpt radiasi percuma selama bertahun tahun tahun tahun tanpa bayar 1 sen pun.

kpd org melayu pahang undilah umno supaya jd lebih bahlol

aBg_rOnGak berkata...

"Habislah ...siapa liwat siapa...siapa bunuh wanita Mongolia...."

Hahaha....terbaeekkkkk!!!

Tanpa Nama berkata...

Bangsat punye Adnan Yaacob.. kapir makan babi dah la makan babi sunat pon blum pon sedar bahaya Lynas ni bala bahaya.. ni Adnan Yaacob.. walau pon kecik-kecik dah buang kulup kat kapla kote tu.. bile dah besor mentekedarah duit rasuah drpd Lynas jugak.. Oi Adnan Yaacob, ko nak kene sunat sekali lagi ker?

Jebon berkata...

Ini semua kerana pemimpin yang bermentaliti kapitalis...

Tanpa Nama berkata...

Cantik benor bro TT,

Mamat Australia nie fasih berbahasa Melayu
Tahniah orang australia prihatin
tapi yang di malaysia ini asyik nak liwat belakang kita nie apa pasai ?
kilang lynas di gebeng sudah pun didirikan apa nak tunggu laporan semua nie ?
depa ingat orang malaysia macam tahi ayam
hangat sekejap je
boleh ah padam hangat tahi ayam
bagi gula gula macam madey
madey pandai bagi gula gula
supaya rakyat leka
sekarang nie semua naik kos
macam bro tt selalu cakap
agensi yang dimiliki rakyat dijadikan harta persendirian berhad
siapa untung ?
puak puak kroni mereka lah
tetapi rakyat masih bangang dan sokong mereka kerana isu ketuanan
kah kah kah
anak cucu kita tak ada dah untuk tuan tuan semua
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

x pham dgn segelintir rakyat malaysia..hingga tahap mana baru nak tukar kerajaan..org luar pun boleh fikir..

Tanpa Nama berkata...

Semua yang dapat turun "padang" diharap dapat berbuat demikian untuk memberi penerangan kepada ahli keluarga, saudara-mara, jiran tetangga, kawan-kawan yang kurang kurang akan bahaya kilang ini, sama ada di kampung halaman maupun di bandar supaya berbuat demikian untuk menyedari kan mereka akan bahaya project ini untuk kesejahteraan hidup rakyat Malaysia tidak kira kaum dan agama. Juga, kenapa project yang begitu merbahayakan kesejahteraan hidup rakyat Malaysia dapat perlulusan begitu sahaja tanpa kajian yang terperinci dan permakluman kepada rakyat Malaysia, kenapa diberi kebenaran dan kelulusan secara diam-diam.

Itu tugas dan tanggungjawab semua yang masih ada fikiran dan kefahaman tentang apa itu yang baik dan apa itu yang buruk untuk memaklumkan mereka yang kurang arif tentang ke-serius-an perkara seperti ini untuk kesejahteraan Malaysia sendiri untuk selama-lamanya.

Siapa yang sudah jaga tu tolong kejutkan mereka yang sedang tidur. Loceng bangun tidur sudah berbunyi dengan begitu kuat, nyaring dan lama sekali!

Tanpa Nama berkata...

ada 1 lagi. mb pahang ni tau tunjuk butuh dekat rakyat

Tanpa Nama berkata...

abis laa bebudak basf,bebudak polyplastic,kaneka,pdh and mmsb..
hehehehe..

Non-Governmental Individual berkata...

entah apa rasionalnya kerajaan melayu membenarkan kilang ini beroperasi,

padahal kkilang ini tak dikenakan cukai pun,

nak kata mewujudkan banyak peluang pekrjaan tak jugak, berapa ratus aje peluang pekerjaan yg dibuka, tu pun pakar asing yang banyak diambil..,

piut ngah layor berkata...

maser ndak kan kuasa suroh rakyat ngundi...ndak kan suare raktyat,kalo tidak mane dapat memerentah...tapi bila rakyat besuare mcam ni buat nyadin je...nohear je kata org kampong teman..

p/s: nyadin = buat muka sardin
nohear = buat2 pekak