Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 24 Mei 2011

KENAPA LAPORAN TAK KELUAR?




BILA LAPORAN AKAN DI UMUM



DARI ARKIB – 6hb April 2001

Pegawai Kastam mati jatuh bangunan SPRM

2011/04/06
KUALA LUMPUR: Seorang pegawai kastam yang membantu siasatan kes rasuah membabitkan cukai tidak dibayar, ditemui mati dipercayai jatuh dari tingkat tiga bangunan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) di Jalan Cochrane, di sini pagi ini.

Mayat beliau ditemui di tingkat bawah bangunan itu pada jam 10.15 pagi.
Difahamkan, mangsa yang dibebaskan dengan ikat jamin kelmarin, adalah seorang pegawai kanan Kastam Selangor.

Pengarah Penyiasatan SPRM, Mustafar Ali, dilaporkan berkata pegawai Kastam berkenaan ke pejabat suruhanjaya itu hari ini untuk menemui pegawai penyiasat.

Katanya, pegawai penyiasat meminta pegawai Kastam berkenaan menunggu sementara pergi mengambil fail kes.

Bagaimanapun, katanya, apabila kembali semula pegawai penyiasat berkenaan mendapati pegawai Kastam terbabit sudah tiada.

NOTA
punya lama menunggu laporan
apa punya tuuur
takkan nak tunggu lepas pilihanraya ke 13

atau nak tunngu saampi 9 julai
kah kah kah


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tunggu kiamat lah tu....

Tanpa Nama berkata...

memang btul lama la TT... berjanggut menunggu.. misai kucing aku yang dipotong anak aku pon dah tumbuh balik.. kes ni jgn kata perbicaraan.. laporan tak siap lagi..

zulkbo berkata...

salam..
ermmm..betul lah
lama sangat nih..??

Lenggang Kangkung berkata...

Blog ini hina islam.. http://lenggangkangkung-my.blogspot.com/2011/05/blog-menghina-islam.html

Bigfish berkata...

melayu kan mudah lupa, kata orang tua tu, apa namaaaa

domjr berkata...

http://www.siasat.com/english/news/after-osama-cia-wanted-create-fake-saddam-gay-sex-video

Entah betul ker tak, tapi mungkin 3 boroi dapat idea dari diaorg kot....

Tanpa Nama berkata...

kerje gomen ni, sama dengan kelebek tungau kat celah kote atau pukimak dia la.. lu takkan tatau.. sambil kelebek, melatah pulak tu.. ancuk mak ko! ancuk mak ko! abes, camana tak obese dan sembab dan kangkung? lu cuba pergi wat lawatan kat mana2 jabatan.. hanya menyakitkan hati saja tengok gelagat mereka2 ni.. akan tetapi, masih ada yang bekerja dengan baik, ini memang gua respek, tapi ini tak ramai la... sama dengan jumlah engko kentut sehari saja isham ooi..