Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 11 Jun 2011

ANAK KU NAK BERANCOK LAGI




KELUARGA ANCOK BERANCOK



BERANCUK SATU MALAYSIA!

BM) - kalau anak nak beranchok tak ada siapa boleh menahan ancok omak kao pakai lah duit sendiri jangan pakai duit kerajaan!

BI)- if your daughter wants to get fuck no one could stop it for fuck sake use your own fucking money not from the state budget!

Aku translate dalam Bahasa Cina kat bawah...kah kah kah 如果令爱要取得性交没有人能够了为性交缘故使用你自己的该死的钱没有从国家的预算 !

Oleh Anti TELAN pada LAGI CERITA : KALAU ANAK SUDAH BUNTING pada 11/06/10

NOTA:
siapa ada bahasa tamil,
swahili dan arab ?

nak jadikan:
anak ku berancok global kah kah kah


TEERKINI! TER NOW !




Dari facebook Rozaimin Elias:

Hari ni ke changkat jering utk kenduri kahwen Wan Damia .aku sanggup buat apa saja utk menatang ni.setakat the last resort tu aku tak heran.aku harap menatang ni bahagia sampai bila bila.menatang ni adalah kawan terbaik yang pernah aku ada.aminnnn....

NOTA:
punk rocker ini pun kahwin
kena kerja dan simpan duit dulu

selamat pengantin baru
dari tim tt


8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

versi bahasa urdu : اگر آپ کی بیٹی کو بھاڑ میں حاصل کرنا چاہتا ہے کسی کے لئے بھاڑ میں خاطر ریاستی بجٹ سے اپنی fuckıng پیسے کا استعمال نہیں کیا اس کو روک سکا!

yang ni special sikit versi perancis : si votre fille veut se foutre personne ne pouvait l'arrêter bordel de merde utiliser votre argent au cul pas du budget de l'Etat!

prakkpandikutty berkata...

Aku translate dalam Bahasa Prench kat bawah...kah kah kah

Si vous voulez faire l'amour ne peut avoir du sexe pour l'amour du sexe utiliser votre propre argent putain, non pas du budget de l'Etat!

Aku translate dalam Bahasa Tamil Naddu kat bawah...kah kah kah

यदि आप बनाने के लिए कोई भी प्यार करना चाहता हूँ सेक्स खातिर अपने लानत पैसे राज्य के बजट से नहीं, उपयोग के लिए सेक्स मिल सकता है!

Aku translate dalam Bahasa Hendon kat bawah...kah kah kah

Jika Anda ingin bercinta tidak ada yang bisa mendapatkan seks demi seks menggunakan uang sialan anda sendiri, bukan dari APBN!

Aku translate dalam Bahasa Amarika Latino kat bawah...kah kah kah

Si id non amore sexus tollere potest propter sexus utere non sit pecunia maledicta de statu budget!

Last2, Aku translate dalam Bahasa ayam Turkey kat bawah...kah kah kah

Eğer seks uğruna devlet bütçesinden değil, kendi lanet para için seks alabilirsiniz kimse sevişmek istiyorum!

SATU........MALAYSIA

SATU........MALAYSIA

SATU........MALAYSIA


kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

aku translate ke bahasa APCO
"אם הבת שלך רוצה להשיג זיון אחד לא יכול לעצור את זה למען לזיין להשתמש בכסף המזוין שלך לא מתקציב המדינה!"

Tanpa Nama berkata...

bro, ni ayat ancok swahili

kama binti yako anataka kupata fuck hakuna mtu anaweza kuacha ni kwa ajili ya matumizi ya fuck fucking yako mwenyewe wala pesa kutoka bajeti ya serikali!

aku gugel translet je

Tanpa Nama berkata...

dalam russian
Если ваша дочь хочет ебать никто не мог остановить его для ебут ради использовать свои собственные деньги чертовски не из государственного бюджета!

Хаcмaди Хамдан berkata...

BM) - kalau anak nak beranchok tak ada siapa boleh menahan ancok omak kao pakai lah duit sendiri jangan pakai duit kerajaan!

Versi Arab:
إذا أرادت بنتك أن تنيك، لا أحد يمنعها. ولكن استخدمي النقود من جيب أبيك وليس على حساب الحكومة.

rahim berkata...

إذا كانت ابنتك تريد النكاح لا يمكن لأحد إيقافها
من أجل اللعنة استخدام أموالك وليس من أموال الدولة

Lang berkata...

bahasa mongolian ada?