Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 3 Jun 2011

PADAN MUKA NAJIB




1 MATI 1 HIDUP - LAGI 1 SIAPA?




MISTERI ORANG KETIGA KE MACAU : NAJIB DICABAR TUNJUK PASPORT
– keadilan daily

KEADILAN mencabar Najib Razak untuk mendedahkan rekod perjalanannya bagi membuktikan dirinya bukan individu ketiga yang dikatakan bersama Razak Baginda dan Altantuya Sharibuu dalam penerbangan ke Macau.

Setiausaha Agung KEADILAN, Saifuddin Nasution berkata, Najib perlu tampil memberi penjelasan, sebelum perbicaraan skandal rasuah pembelian kapal selam Scorpene itu dimulakan di Mahkamah Perancis, Julai ini.

“Saya harap Jabatan Imigresen tidak memadamkan rekod itu. Najib bukan sahaja perlu dianggap bersih, tetapi dia perlu dilihat bersih,” kata Setiausaha Agung Keadilan, Saifuddin Nasution pada sidang media di ibu pejabat Keadilan.

Pendedahan itu berikutan siasatan pihak berkuasa Perancis terhadap skandal rasuah Scorpene- yang membawa kepada penemuan tiga e-tiket penerbangan ke Macau pada 2002.

Penerbangan itu dikatakan melibatkan tiga individu yang dipercayai terlibat dalam pembayaran komisen kapal selam berkenaan, manakala dua tiket itu disahkan atas nama Abdul Razak Baginda dan Altantuya Shariibuu.

Razak, yang juga kenalan rapat Najib, dibebas mahkamah pada Oktober 2008, atas dakwaan membunuh Altantuya Shariibu- warga Mongolia yang menjadi penterjemah dalam urusan pembelian Scorpene.

“Seorang telah mati, seorang lagi telah didakwa di mahkamah. Barangkali, orang ketiga itu mungkin kini memegang jawatan tinggi,” ujar Saifuddin.

NOTA:
najib telah dituduh sebagai orang ketiga
intenet dan tweeter telah heboh
kes bicara kes najib akan dibuka di paris tidak lama lagi
untuk pengetahuan orang ramai kes ini bukan kes siapa bunuh altantuya
atau kes siapa entot altantuya
jangan silap faham
kes ini ialah kes sebuah syarikat peranchis telah menerima rasuah

apa yang menarik ialah najib telah bersumpah laknat
menafikan yang dia pernah jumpa dengan arwah altantuya
apabila kes ini dibuka di paris nanti
najib razak baginda akan di panggil untuk memberi keterangan

ini yang kita smeua shiok kah kah kah

nota:
akhbar di malaysia akan buat berita kes ini tidak penting
akhbar di malaysia akan tuduh ini rancangan pembangkang
akhbar di malaysia akan perlekeh kes ini

nota:
berita telah kedengaran bahawa kerajaan malaysia
ingin buat deal agar nama najib tidak disebut dalam mahkamah
sejauh mana berita ini saheh belum dapat kepastian

apa yang saheh ialah apakah najib razak orang ketiga
yang sedang heboh diperkatakan!

nota:
sepandai pandai tupai melompat
satu hari jatuh juga te tanah

sepandai pandai najib memantat
satu hari di ketahui juga oleh kak rosmah

21 ulasan:

Nama berkata...

APCO boleh setelkan hal ni.. jngan risau.. HAHAHA!

Tanpa Nama berkata...

Kah..Kah..Kah..Mat monggol telah di makan sumpahnya. Betul-betul PM 1 Malaysia ni, PM taik kucing. Nak tipu melayu tapi dia lebih bodoh daripa melayu. Kau boleh tipu melayu, tapi kau tak boleh tipu semua melayu.Kah..Kah..Kah.. Sudah di makan sumpah..Kah..Kah..Kah..Tunggu Shitfool pula dimakan sumpahnya pula.Kah..Kah..Kah.

matstimketum berkata...

muka tak tahu malu atau tak mahu kemaluan dibongkar? hukum karma dah sampai!

Tanpa Nama berkata...

Memang la dia tak jumpa arwah Alatntuya, tapi dia jumpa Altantuya...kan kan.

Tanpa Nama berkata...

Jangan khuatir-rekod imigeresen ini telah pun dihapuskan, sama seperti rekod Altantuya.

sri hartamas

lipan bara berkata...

sepandai pandai tupai melompat .... tu boleh tahan lagi .... tapi sepandai pandai yang kedua tu teman tak boleh tahan .... terburai gelak pagi jumaat ni ... kah kah kah ... di ketahui juga oleh kak rosmah .... mike memang merosak pantun dan syaer la tt ....oops bukan syaer, tp peribahasa la ... sorry sorry ..... kah kah kah... bang jib kena buat sumpah laknat lagi ke ...? kali ni nak buat kat masjid mana pulak ...? jangan masjid kat kampung teman dah ..., tunggu akhbar malaysia akan buat berita yang lebih sensasi lagi supaya rakyat tak ambil kisah kes ni ... berita ahli parlimen tukar jantina ... kah kah kah ... berita nenek kembalikan menjadi anak dara ... tu dia ...

Tanpa Nama berkata...

siotttt lu dol.....

sepandai pandai tupai melompat
satu hari jatuh juga te tanah

sepandai pandai najib memantat
satu hari di ketahui juga oleh kak rosmah

gua gelak guling guling siottttt...
kah kah kah...terbaik pya pantun

puspawangi berkata...

kah kah kah..selama ni kak rosmah tak tau ke???

piut ngah layor berkata...

kah kah kah

sepandai pandai tupai melompat
satu hari jatuh juga te tanah

sepandai pandai najib memantat
satu hari di ketahui juga oleh kak rosmah...

TT ni pepagi dah buat aku keras perut...hampeh!


nota:teringat komen semalam uztaz kata kalau 'berdua-duaan' yang ketiga tu tentu 'setan'...

Tanpa Nama berkata...

Orang UMNO senang aje, nanti kata ini semua kerja AI, DAP/PAS walaupun dicungkil oleh orang bijak Perancis. Utusan Meloya/Edzam Lembu/Madey Wira Dunia Ketiga/Zul Bisul/Zaharin Pekak/Perkasa Maha Hebat termasuk Profesor Kang Kung Chandra akan sealiran juga, kata mereka ini kerja orang Perancis yang cemburukan ketrampilan pekak Najib. Mereka nak sabojat Satu Badak Satu Malaysia.Najib hebat kerana ada Model Ekonomi Baru nak naikkan pendapatan rakyat Malaysia tapi harga barang selalu dinaikkan atau dirasionalisasikan dan gaji masih kekal ditakuk lama. Hidup Melayu!

Tanpa Nama berkata...

Sfr. Hisyam... aku puji hang.. hang memang terror berpantun. Rangkap yg last tu memang kaw-kaw punya.. memang padan dgn muka Najib Razak.

Tanpa Nama berkata...

sepandai pandai tupai melompat
satu hari jatuh juga te tanah

sepandai pandai najib memantat
satu hari di ketahui juga oleh kak rosmah

sepandai pandai tupai memantat
air mani jatuh ke tanah juga
sebodoh bodo bijan melancap
pergi lancau lah

osama laden berkata...

"saya harap jabatan imigresen tak padam rekod itu" kahkahkah...mimpi ke mamat ni. gua pantun ckit kasi bangun ......
kalu yb katak tunjuk eksen
jgn disalah siraja kotak
apa diharap kat megresen
entah ada telor entahkan tidak

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah woit bro tt, terbaik da...kes ni boleh pecah kpd dua la...satu memantat status halal...rasuah status-- halal kalau org tak tau...tp mat salleh dah tau jadi rasuah dah tak halal..best jadi org UMNO besar2 ni...mantat boleh duit boleh...apa lagi mau...memamgn patut depa dok tahan kuasa..sbb mantat dgn org slim jadi halal..

Tanpa Nama berkata...

DS Najib tolong jawab pantun ni.. TT dah jual..

"sepandai pandai tupai melompat
satu hari jatuh juga te tanah

sepandai pandai najib memantat
satu hari di ketahui juga oleh kak rosmah"

kah.. kah.. kah.. lawak la Bro

p/s; Kalau tak reti berpantun minta tulun dengan Kak Mah, kah.. kah.. kah..

Tanpa Nama berkata...

Hampeh betul lah kau ni TT..
Pantun hang memang pandi kutty..

Tergelak terkentut aku dibuatnya..
Kalau hang masuk raja lawak, dengan TV tu sekali meletup bila hang pantun camtu..

Harap orang ketiga dapat balas pantun tu...kah kah kah

abang entot berkata...

najib memantat di dalam perigi
kak mah mencari dan susah hati
ini kisah laki bini
pening kepala Ibrahim ali...huahuahuahua

rakyat jelata berkata...

Takbir.....!!!!!!!!

madafaker berkata...

HAHAHAHAHA PUAKA PEREMPUAN MENINGGAL, JANGAN MAIN2...

bak kata orang, kalau cakap benda betul, tak payah nak ingat............senang.......

tapi pembohong dan menipu dalam darah daging.......tu la nasibnya. kakakak kacau jiwa. keshiaaaaaaaaann....

mau syiok2 2 minit, seksa sampai ke akhir hayat!! terseksa dengan losmah.... balasan dunia...esok2 akhirat!

Tanpa Nama berkata...

rekod sini boleh padam tapi rekod sinun????/
katakanlah sini padam... tapi sinun ada rekod... tak ke kantoi nanti.

Tanpa Nama berkata...

kuang kuang kuang baik gila babi punya pantun,,otak lu bergeliga la tt