Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 3 Jun 2011

BERITA HEBAT - MIC TAMBAH AHLI




MIC SASAR TAMBAH AHLI KEPADA SEJUTA ORANG
- tiewnama

KANGAR 3 Jun — MIC mensasarkan untuk meningkatkan jumlah pemilih di kalangan kaum India kepada sejuta orang menjelang pilihan raya umum ke-13 akan datang, kata Timbalan Presidennya, Dr. S. Subramaniam.

Beliau berkata, pada masa ini jumlah pemilih kaum India ialah 850,000 orang dan menurutnya angka sejuta pemilih itu boleh dicapai menerusi kerjasama jentera parti.

Sebahagian besar masyarakat India memberi sokongan kepada Barisan Nasional (BN) dan penambahan jumlah pemilih akan memantapkan lagi parti pada pilihan raya umum akan datang, katanya kepada pemberita selepas merasmikan Konvensyen MIC Perlis ke-65 di sini, malam tadi.

Subramaniam berkata, berdasarkan rekod pilihan raya umum lalu, di Perlis sahaja kira-kira 90 peratus daripada lebih 2,000 pemilih keturunan India memilih BN.
Beliau percaya sokongan itu akan berterusan meskipun Perlis tidak memperuntukkan sebarang kerusi kepada MIC pada pilihan raya umum. – TIEWNAMA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…MIC INI CUKUP HEBAT…. kah kah kah..

kah kah kah…ORANG INDIA INI TAK SAMPAI 10% PENDUDUK MALAYSIA…. kah kah kah..

kah kah kah….TAPI ADA 10 PARTI POLITIK….TERMASUK KIMMA…. kah kah kah..

woit… MIC ADA SATU JUTA AHLI BUKAN ANGKA YANG TEPAT…. kah kah kah…

kah kah kah… YANG TEPAT AHLI MIC IALAH SATU JUTA 5 ORANG…. kah kah ka..

kah kah kah…JANGAN LUPA YANGH LIMA INI… kah kah kah..


TAMBAH LAGI LIMA ORANG
















18 ulasan:

opisboi berkata...

ayyooo all this guy very poverpol pipple..all pandikutty's

al mamak al belit berkata...

hahahahhaha.

kamu tak ada baik punya orang la. saya sini mari, beranak sini jugak, kampung sini jugak. saya punya mak, saya punya bapak naik itu kapal...dari india. saya orang malaysia...

mamak dan mami ni lidah bercabang, paling hebat putaqq alam. kaki belit, lidah belit.

cettiar kain putih, payung hitam asal2 dulu kedekut...kaya raya tapi kedekut. anak bini kena kunci dalam bilik, mangga ada besaqq ada taroh. bini pakai selendang, gigit selendang sambil mengendap malu2 dari atas katil. poraaaaaah cit.

emas berkilo bawah katil, jangan main2.

Non-Governmental Individual berkata...

eeeeeeeeeeeee

Pak Mat berkata...

Gambar yang tengah sekali tu ialah mursyidul am dia. KAH KAH KAH..... MEMANG betoi sejuta tambah dengan mamat2 nepal dan bangla yang masuk ikut pintu Padang Besaq....Kah kah kah....

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..
ahli2 MIC yg brgambar tu mmg terbaekk la der..
aku rase mesti parti kimma tu bleh adjust smpi dorg punye staf dari Kerala pon bleh mengundi kt m'sia ni..

golok perak berkata...

... betoi ke statistik deme tu ...kalo tambah ngan 5 ekor yang di bagi dek TT tu pun belum tentu lagi dapat sampai banyak tu ... kah kah kah .... dah tu ada 10 parti orang india kat malaysia ... teman tak tau kat negara india sana ada brape parti deme kat sana ... ? kalo deme mengira masa deme tak mabok pun belum tentu teman boleh pecaya ... kah kah kah

Abbs berkata...

KERAjaan BABI NEGARA NI skunk dan semakin memBABI nampaknya, sampai habeh tahan rezab melayu di lego dan di bagi kek pemaju haramjadah sial lahanat, gua dah kate der, UMNO bukan ketuanan melayu tapi ketuanan MAMAK , khakkkkkk tuiiiiiii.. kalu gua dgn beribu2 member gua kek tempat ni undi UMNO APCO pru 13 ni, mampos gua takkan undi dah puak2 puKIMMAk ni,

der hisham, gua dah tak sabo dah nie nak turun KL BERSIH V 2.0 ni, der kasi lama sikit demo mau ka ? 7-8 hari ke, amacam ? cantet tak ? kalu lu bran. 1mesia pun bran der.. haha

Tanpa Nama berkata...

Opps, dah terlupa seorang lagicobinal, Zambry Kadir, MB haram Perak..... kah kah kah
Siapa yang ada gambar tolong masukan. Ingat kena adjust gambar bagi muka dia terangkan sikit terlalu gelap, nanti nampak gigi shja. kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Bro TT lu memang klakarlah. Nak pecah perut aku ketawa yang pasal tambahan lima orang tu. Kah Kah Kah Kah Kah Kah

cicit ngah layor berkata...

kahkahkah...Negro juai jam pon bulih jadi ahli.Kalau dlm dewan nampak seghoper,kalau malam pon nampak seghoper.Lain kali,kalau ndak buat perhimpunan,kener buat waktu malam.....baghu nampak ghamai.Kalau siang.....nanti org kompelin......sbb org kenai yg maner satu bughung tekukor dan yg maner satu bughung meghobok.kahkahkah.

Tanpa Nama berkata...

oit TT, sana mari bukan satu juta lima orang deyyy.. sana india boleh mari sampai 1.21 billion daa.. diwulang.. 1.21 billion..

apa kesah sangat pasal nak tambah 850k ke satu juta jer pandikutty2 yang ada.. 250k lagi datang dengan 2 buah lori saja borang dan kad pengenalan..

brader? lu pernah tengok tak kat sekeliling bukit gasing sana.. mamak muslim sini tak pandai baca fatihah pun buleh meniaga ayat quran.. meniaga mee... yang hantam makan, orang melayu jugak.. halammmm..

pasal kasik kad pengenalan, ini bende remeh saja.. lu pernah tak tengok universiti2 buang resume yang orang hantar mintak apply kerje dengan derang.. berlambak2, berlori2 resume la cibai.. nak jadi kangkong pun susah.. inikan pulak nak idup kat india sana.. MIC panggil mari, 500 juta boleh datang cibai..

Tanpa Nama berkata...

Tepat sekali.......
"Sejuta dan niamah orang"
kah..kah...kah...
Kira-kira ini boleh jadi gila gila
Kah.. kah... kah....

Rahwana berkata...

Bro T.T tulung bukak balik sejarah polemik MKK dan MKA@melayu keturunan keling dan keturunan arab era 40an

KALINGGA PUTAR2 JD MELAYU berkata...

CUBA TT KAJI, MACAMANA DIORG BOLEH CEPAT JADI ORANG BESAR2 KAT MALAYSIA? ADAKAH SBB MEREKA PANDAI BERCAKAP, PUTAR2 MENYEBABKAN NORG2 MELAYU PENING, TERUS PILIH DIORG?

Tanpa Nama berkata...

Hahahahahahahaaaaaa.... Amma'..

Non-Governmental Individual berkata...

nape tak masukan sekali ketua pemuda umno pulau pinang bro?

melayu kah ini??

http://www.google.com.my/imgres?imgurl=http://2.bp.blogspot.com/-tC7nwx6yVxU/TYjCRGfDtAI/AAAAAAAAA7M/uQPKDk9Z3FY/s1600/164546_185745221436084_100000018220773_667633_2245857_n.jpg&imgrefurl=http://pemudaumno-nibongtebal.blogspot.com/2011/03/tahniah-kepada-ir-shaikh-hussein-kerana.html&usg=__Sy0cDO18AvJF3lxOzHJ-U2wkaLk=&h=453&w=604&sz=35&hl=en&start=7&zoom=1&tbnid=SRLxSupaA3lQeM:&tbnh=101&tbnw=135&ei=u8joTYmALsjorAfbs8B5&prev=/search%3Fq%3Dketua%2Bpemuda%2Bumno%2Bpulau%2Bpinang%26um%3D1%26hl%3Den%26sa%3DN%26biw%3D1366%26bih%3D667%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1

http://www.google.com.my/imgres?imgurl=http://4.bp.blogspot.com/-56ajN27mpgo/TcfE8ioMuvI/AAAAAAAASFQ/gygoCf7g5XU/s1600/Guan_Eng_ketika_diserbu_oleh_Ketua_Pemuda_Umno_P.Pinang%25252CShaik__Hussein_Mydin.JPG&imgrefurl=http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2011/05/umno-pulau-pinang-mengelupur-lagi.html&usg=__2ybvNjcjpum-QbzF2YHSsMK61xI=&h=1071&w=1600&sz=222&hl=en&start=1&zoom=1&tbnid=H3MxqgNGjzGjrM:&tbnh=100&tbnw=150&ei=u8joTYmALsjorAfbs8B5&prev=/search%3Fq%3Dketua%2Bpemuda%2Bumno%2Bpulau%2Bpinang%26um%3D1%26hl%3Den%26sa%3DN%26biw%3D1366%26bih%3D667%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1

Khun Pana aka johanssm berkata...

Biarlah mic parti keling syiok sendiri.
Sendiri goncang , sendirilah yang shiok
Kaum India kita sudah tak nak jadi keling.
Kaum India kita semua orang Malaysia.
Chuma keling sajalah yang duduk dalam Baruah Nasional.

Tanpa Nama berkata...

Kan melayoo suka pd benda asing? Jumpa Parameswara mcm sakai Amazon jumpa mat salleh lalu ditabalkan sbg Yg Maha Mulia, setidaknya Maha Deywa..
Peliknya melayoo bangga ada ramai pendekar mcm Han Tu Ah, Han Chee Fatt, Han Lee Kiew... cuba semak salasilah tertulis pd lembaga di Raja..jgnlah suruh ulama cari fatwa pulak, double-standard bunyinya.
Except for the reformed-few, they'd all gone kaput together with their faith. Yg haram jadi halal, yg halal jadi haram. Revelation made chaotic and adulterated just to serve the interest of their boss. One can see in their pretence cloaked in serban and jubah groping for fatwa to endorse Apco-Thogut Agenda.. Hadi had gone soft but but could be dangerously truer to indict against'the conscious believers' who'd claimed to champion Islam all this while (2:8-14).