Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 3 Jun 2011

TERKINI TERNOW



BERITA TER KINI


KEADILAN menyambut baik keputusan Pendaftar Pertubuhan (ROS) yang
berpuas hati penjelasan yang dikemukakan di dalam surat tunjuk sebab
berkaitan dengan ancaman pembatalan pendaftaran KEADILAN yang diterima oleh parti minggu lalu.

KEADILAN turut dimaklumkan bahawa pihak ROS juga tidak akan meneruskan tindakan membatalkan pendaftaran KEADILAN.

Justeru pihak parti dengan ini memutuskan untuk membatalkan hasrat menyaman ROS memandangkan perkara ini telah dapat diselesaikan dengan baik.

SAIFUDDIN NASUTION


7 ulasan:

Bigfish berkata...

alhamdulillah....lega dengar kalau betul ROS wat keje dengan betul. harap jangan terikut2 dengan suara BN je

ROS YG BAIK MCM KAK ROS berkata...

NAK TUNJUK PD RAKYAT MALAYSIA, BAIKNYA ROS....SAMA BAIK DGN KAK ROS MAH KITA...HAHAHA

RM111 JUTA...UNTUK BUDAK2

ROSmah berkata...

bodoh punya umno....buang masa layan fitnah tak habis2

PAK MAT berkata...

KAH..KAH..KAH...

cicit ngah layor berkata...

Seghonok ker Keadilan dpt beriter ini.Seghonok ker PR dengor ceghiter ini? Bulih percayer ker cakap geng molot bersiong ni?

Bagi teman...PR jgn telan bulat2 aper yg dicakapkan.Omor ader ler cikgu kiter yg sejati.Kalau hidup lamer,bermacam2 yg dpt ditempoh dan di dengor.

Tak lamer dulu ader pengakuan dr org yg ader kuaser nangkap org makan duit.Dier bagi jaminan,kes menantu org tuer yg jager Kelantan tidak diteruskan dan fail siasatan dah dihanyutkan dlm Sg.Kelantan.Sekaghang aper jadi? Menantu org tuer tu udah tak keghojer lagi,dengornyer dier dah meniager apam balik,tapi siasatan akan dijalankan balik padernyer.Beghingat ler kalau berurusan dgn puak molot bersiong tu....percayer bulih..haghap,jangan.Teman tetap tk haghap.

Tanpa Nama berkata...

Please read this article and evaluate according to your God-given wisdom

http://www.jimstonefreelance.com/fukushima.html

Thank you

Tanpa Nama berkata...

tahu ko takut!!!! itu baru nk saman,lain kali klau nk buat apa2 fikir dulu,jgn ikutkan sgt ckap BN pandikutty tu...cuba bayangkan klau pakatan menang dlm saman tu,mana ROS nk taruk muka,hahaha