Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 21 Julai 2011

SATU PENGHINAAN TERHADAP MELAYU




HINA BETUL MELAYU



nota:
penolakan ini menampakkan
melayu ini bacul
dan dah layu
kah kah kah




LAMAN WEN ANUGERAH IBRAHIM ALI TAK WUJUD LAGI
- mkini

Butiran Anugerah Kepimpinan Ibrahim Ali di laman web Institut Pemikiran dan Kepimpinan Melayu (Impak) UiTM telah dikeluarkan selepas dua hari menjadi tajuk perbualan pelbagai pihak yang mempertikaikannya.

Semakan Malaysiakini pada tengahari tadi mendapati laman itu tidak lagi wujud berikutan bidasan orang ramai ke atas UiTM kerana didakwa mengesahkan anugerah berkenaan.

Laman web itu sebelum ini memuatkan butiran terperinci anugerah kepada pelajar yang membuktikan komitmen dan sumbangan mereka dalam memartabatkan bangsa Melayu dengan menawarkan RM5,000 yang ditaja oleh presiden PERKASA itu sendiri.

Impak juga mengumumkan tarikh tutup pencalonan adalah pada 15 September dan anugerah itu akan diberikan pada setiap tahun semasa majlis konvokesyen pada bulan Oktober.

Bagaimanapun naib canselor UiTM, Profesor Sahol Hamid Abu Bakar hari ini menafikan bahawa pihak universiti telah meluluskan anugerah itu dan berkata pihak Impak “terlepas pandang” isu itu selepas disiarkan di laman webnya.

Dalam kenyataan di Facebook, Sahol Hamid berkata UiTM prihatin tentang keadaan semasa dan tidak akan terima anugerah tersebut tanpa kelulusan Senat dan Lembaga Pengarahnya.

“Anugerah dicadangkan oleh Ibrahim Ali sendiri tetapi sebelum (sesuatu) anugerah boleh diberi, ia perlu dibawa ke Senat dan Lembaga. Saya hanya minta membawanya untuk diputuskan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


cisss… INI SATU PENGHINAAN TERHADAP BUTAK…. kah kah kah..

kah kah kah…BERANI UITM TOLAK…. kah kah kah..

cisss…. INGAT UITM INI BUKAN TERER AKADEMIANYA.... kah kah kah..

kah kah kah…. ANUGERAH IBRAHIM ALI INI TELAH DITERIMA OXPOT… kah kah kah..

ciss…. PENOLAKAN UITM INI MENGHINA ISLAM… kah kah kah..

kah kah kah…PENOLAKAN INI MENGHINA RAJA RAJA MELAYU… kah kah kah…

kah kah kah…PENOLAKAN INI MENGHINA PERLEMBAGAAN …. kah kah kah..

woit… BANGULAH MELAYU… BANGUN LAH MAT BISUL… kah kah kah..

kah kah kah…MELAYU KITA TELAH DI HINA…. kah kah kah…

woit...PENOLAKAN ANUGERAH INI MENGHINA JOHAN JAAFAR... kah kah kah

nota:
yang akan datang membantu hanya azeeez dan reezal
sankaran pilay pun senyap saje
kah kah kah


nota:
kenapa oxford dan cambridge
terima anugerah dari lim goh tong
ini mesti ada konspirasi nak
jatuhkan pemimpim melayu
kah kah kah

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

azeez dan reezal kemaruk benor ye nak jadi melayu.. hu hu.

opisboi berkata...

aku sokong 100% anugerah itu...makin terserlah kebanggangan melayu..trus jadikan bangsa melayu sebagai lawak jenaka?

Tanpa Nama berkata...

Bodoooohhhhhhhhhhhhhhhh

Tanpa Nama berkata...

UMporNO pakai katak macam polis pakai samseng perkasa yang ini?
http://1.bp.blogspot.com/-Sxa0EYX7--Y/TiZYU59NxVI/AAAAAAAAEzE/-hi8gJbXtpQ/s640/anjing%2Bumno.jpg

Tanpa Nama berkata...

Sapa nak anugerah ni...bagi RM5 ribu saja. Anugerah kat tadika lebih tinggi nilainya. UITM tolak sebab itulah-nilai anugerah cuma RM5k. Ibrahim butak patut bagi minimum RM100k, baru UITM akan pertimbangkan.

Tanpa Nama berkata...

hai ko semua tak best..buat brahim terharu..terlepas peluang utk dikenang orang ramai sebagai orang baik

Tanpa Nama berkata...

anugerah ong ong kos..wa ka ka ka,budus nk mampus

Tanpa Nama berkata...

sahabat,

apala nasib sedara lu ini,

dulu dah la agong reject tak mua jumpa,

la nie pulak uitiem rejek pulok.

pejuang bangsa apa mcm nie. kalu katak dah lama dah kena gelek dik lori