Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 21 Julai 2011

BERSEDIA UNTUK DI TIPU PETANG INI




AWAS! BERJAGA JAGA -BAHAYA !



nota:
tidak ada sesiapa yang selamat dalam negara ini
tidak ada sesiapa yang terhindar dari bahaya
selagi rosmah dan najib berkuasa
sesiapa sahaja boleh mati ibrahim ali
kah kah kah




NAZRI DEDAH ESOK SAMA ADA LAPORAN TBH DIUMUMKAN - mikini

Nazri Aziz akan mendedahkan esok sama ada laporan Suruhanjaya Diraja Siasatan kematian Teoh Beng Hock akan diumumkan kepada orang ramai.

Untuk itu, kata Nazri, satu sidang akhbar akan diadakan di bangunan Parlimen pada jam 2.30 petang esok.

"Saya akan buat pengumuman (esok) dan tidak boleh dedahkan apa-apa sekarang," katanya kepada Malaysiakini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…PUTAR… JANGAN TAK PUTAR…. kah kah kah..

kah kah jah… GORENG …JANGAN TAK GORENG…. kah kah kah..

kah kah kah… LEBONG JANGAN TAK LEBONG…. kah kah kah…

JAWAPAN NYA:
- di dapati mati kerana tak bernafas
- di pastikan mati kerana bila diberi aiskrim dia tak mahu makan
- di sahkan mati kerana dia tak bercakap
- mati kerana dia tak hidup
- teoh beng hock berjalan ikut tingkap
- kerna dia menyangka tingkap ini pintu kedai bunde
- kah kah kah
- kah kah kah

woit… KEPALA HANGGUK…. MATI KERANA APA?.... kah kah kah..

kah kah kah…INI SOALANNYA… kah jkah kah..

kah kah kah… TIDAK DIBUNUH DAN TIDAK BUNUH DIRI…INI SKRIP SARBAINI… kah kah kah

kah kah kah…SKRIP INI MACAM SKRIP POLIS DISERANG DENGAN PARANG… kah kah kah..

kah kah kah…SELALU SANGAT DENGAR… NAIK MUAK … kah kah kah..

NOTA:
jika betul betul hendak tahu kenapa teoh mati
sila humbankan gerombiolan dari putrajaya
bila gerombolan hilang kuasa
kita buka kembali siasatan
khalas!

12 ulasan:

mek berkata...

nazri, nazri...
cuba kome tutup mulut busuk kome tu. jangan asyik nak menipu aje.

'jika betul betul hendak tahu kenapa teoh mati
sila humbankan gerombiolan dari putrajaya
bila gerombolan hilang kuasa
kita buka kembali siasatan
khalas!'

Nota: (tiru style tt. kah kah kah)
100% setuju dengan tt
khalas!

Tanpa Nama berkata...

Dear TT,

I wonder what the answer gonna be?

Any idea?

Tanpa Nama berkata...

TT......tipah tertipu

Tanpa Nama berkata...

x sabar rasenye nak tgk menteri menteri yang "mulia", "suci", "maksum" ini suatu hari nanti akan terbongeng kesalahannya. kah kah kah.

gengjahat berkata...

mati ibrahim ali...kah kah kah

lawak2...mati ibrahim ali

SIASAT SAMPAI MATI berkata...

HAHHAHHAHHHA
BETUL LA CAKAP PEMBERITA TT NIE...

ANTARA ALASA2 DAN ULASAN2 PIHAK POLIS...

1. MANGSA MENYERANG POLIS DENGAN PARANG

2. MANGSA MATI DI BUNUH

3. TIADA MOTIF PEMBUNUHAN

4. DISYAKKI DENDAM

DAN LAST SKALI...

KITA AKAN SIASAT... KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

Isham,

Keputusan dah keluar. TBH bunuh diri sebab terlalu tertekan.

http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/rci-rules-beng-hock-committed-suicide/

Nampaknya keputusan Sarbaini pun mungkin sama jugak la.

+buruhkasar+

sirehdangambir berkata...

Opisboi ni akan cakap

dalam bilik soal siasat SPRM suis oksigen kena
OFF..

BLACKOUT

bil letrik tak bayar
OPISBOI tak sempat bayar
pi Parlimen..dengar mat monggol cakap terbalik

kah kah kah

hoi OPISBOI.. kepala lu ni nak kena sekeh
orang buat keje lu pi MENGULAR
berapa banyak keje tak siap
berapa tahun nak tunggu
berapa tahun nak tipu


MAKAN GAJI BUTO KO

Tanpa Nama berkata...

xsbr nk humban umno kt lubang jamban..nti bru dia tahu

hijau sopan berkata...

betuii tt... cuba lu orang tgk kalau polis buat tangkapan parang, golok, pisau dan benda2 lain serupa sahaja.. macam satu syarikat yang buat....
Lagi........... semua tool penyangat, tuduhan bersih baru2.. tak nampak lama atau berkarat,.. best la abang polis, sempat pulak polish tool tu... cayang abang polis krn pakai skrip lama, kini & selama2nya.

Zonkers berkata...

TT, aku nak cakap sket ni. haritu aku daftar sebagai pengundi. Tempoh untuk semak yang diberikan ialah 5 bulan instead of 3 bulan.

"Semak balik dalam masa 5 bulan ye dik" - sambil pangkah angka 3 dalam borang, tulis angka 5 kat atas.

Apesal lama sgt nak semak? Ni kalo pilihanraya bulan 10 nnt, alamat x dptla aku join.

Tanpa Nama berkata...

Kalau Melayu cedera/mati, kita senyap je.

Tapi kalau Cina/India mati, wajib kita sensasikan. Buat t-shirt, banner, mug dan sebagainya.

Yeah!