Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 21 Julai 2011

MALA PETAKA SUDAH SAMPAI




BERITA TAKUTKAN ROSMAH NAJIB




PEGUAM PERANCHIS BAKAL DEDAH PEMBUNUHAN ALTANTUYA - harakah daily

Peguam hak asasi manusia Perancis, William Bourdon, dijangka menghangatkan lagi politik Malaysia apabila beliau akan memberikan ucapan utama di tiga majlis anjuran Suara Rakyat Malaysia (Suaram) bermula malam esok di Pulau Pinang.

Bourdon, peguam Suaram bagi kes pembelian dua kapal selam Scorpene yang penuh kontroversi itu akan menceritakan perkembangan terkini kes itu di sebuah hotel malam esok di Pulau Pinang.

Keesokan harinya pula, Jumaat mulai jam 8 malam, beliau dengan disertai sama oleh Timbalan Presiden PAS, Haji Mohamad Sabu, akan berucap di majlis kutipan dana untuk membiayai kes ini di Dewan Sivik MPPJ, Petaling Jaya.

Hari Sabtu pula, Bourdon akan ke Ipoh dan akan berucap di satu majlis forum di sebuah tokong Cina di sana.

Bourdon dijangka akan mendedahkan maklumat terkini perkembangan siasatan mahkamah Perancis terhadap pembelian Scorpene itu.

Kedua-dua kapal kapal selam ini yang melibatkan wang rakyat sebanyak RM7.3 bilion dinamakan KD Tuanku Abdul Rahman dan KD Tun Razak. Kedua-duanya mempunyai masalah tersendiri termasuk tidak boleh menyelam di lautan tropika.

JENG JENG JENG
JENG JENG JENG
JENG JENG JENG


kah kah kah…PADAN MUKA… kah kah kah..

kah kah kah… ORANG TUA TUA ADA BERI NASEHAT…. kah kah kah..

kah kah kah… JANGAN TAKUT PADA BINI…. kah kah kah..

kah kah kah… ADA ORANG MAKAN NASI KANDAR TEPI LONGKANG… kah kah kah..

kah kah kah… TAPI MAT MONGOL MAKAN NASI KANG KANG… kah kah kah..

nota:
ada perogol amah
ada perogol kanak kanak
ada pembunuh model

inilah dia nakba tanah melayu
inilah dia malapetaka tanah melayu

palestine mengigati nakba pada 14 mei
orang melayu mengingati malapetaka pada 31 ogos

nakba ialah malapetaka untuk palestin
malapetaka ialah nakba untuk orang melayu

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Woi Najib mana mau nyorok, mau nyorok belakang buntut Ros Badak ke? cilaka punya PM..

anti melayu yang suka di tipu berkata...

... korang kena peati elok -elok kot ada yang menyamar dan lari ke kampung korang ... sekali kalau ada yang pakai rambut panjang mungkin per*g*l amah., yang pakai lipstik dan berkasut tumit tinggi mungkin Pembunuh Model ... atau yang berpakai sebagai Rockers Gila mungkin per*g*l budak atau yang bergaya macam pencari besi buruk adalah pengarah video ... jadi kita sama sama berhati-hati ngan orang yang kita tidak kenali ... mungkin diorang ni semua yang nak lari dari peguam atau tindakan undang-undang ...

Tanpa Nama berkata...

Betul! mat monggol sudah makan banyak sangat nasi kang kang. Dia juga lepas PRU13 ni akan jatuh terkang kang terus masuk lokap Sungai Buloh.Kah..Kah..Kah.Dia sudah di makan sumpahnya sendiri.Kah..Kah..Kah.

Tanpa Nama berkata...

Orang Penang sanggup makan Nasi Kandar Kg Melayu dan Satay Majid Kebun Nyior di tepi longkang, tapi tak mungkin isteri Losmah ada selera nak makan nasi apa apa di mana mana pun.

Peguam Perancis ni tak takut kena tahan atau kena C4 ka?


sri hartamas

serenity9260 berkata...

hehehehe,best giler jeng3 ko ngan gambar ko ni.masuk giler arr dalam emosi,wakakakaka

1.Gol Penalti Paling Best Dalam Sejarah(Video)
2.Tokong Yang Dibuat Daripada Botol Arak(Gambar)
3.Nenek Dengan 700 Ekor Kucingnya